УКРАЇНСЬКА
МОВА, МОВИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
(мови вивчення:
споріднені і неспоріднені)
1-4 класи
Об’єктами поточної
перевірки навчальних досягнень учнів 1 класу з мови вивчення є досвід
мовленнєвої діяльності:
аудіативні уміння;
говоріння (усне діалогічне і
монологічне мовлення).
Орієнтовні вимоги до поточних
перевірок та оцінювань аудіативних умінь та усного й діалогічного мовлення з
мови вивчення у 1 класі такі самі як і в
1 класі з мови навчання.
У 1 класі не проводять
підсумкових перевірок з мови вивчення.
Об’єкти поточної і підсумкової
перевірок навчальних досягнень учнів у 2-4 класах з мови вивчення
такі самі як і з мови навчання у 1-3 класах.
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки, які проводяться в 2-4
класах з мови вивчення
Вид перевірки
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
|||
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
|
Навичка читання вголос (усно)
|
-
|
1
|
1
|
1
|
||
Навичка читання мовчки(письмово)
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
Аудіювання (письмово)
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
-
|
Усний переказ прочитаного твору (усно)
|
-
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
Робота
з літературним твором (письмово)
|
-
|
1
|
1
|
|||
Списування
|
-
|
1
|
1
|
-
|
1
|
-
|
Диктант
|
-
|
-
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Перевірка мовних знань і вмінь
|
-
|
-
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Письмовий переказ
|
–
|
–
|
1
|
1
|
||
Письмовий діалог
|
-
|
-
|
1
|
1
|
||
Підсумкова контрольна робота/ Державна
підсумкова атестація
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
Загальна кількість перевірок
за семестр
|
1
|
4
|
5
|
6
|
6
|
7
|
Поточні і підсумкові перевірки та оцінювання
навчальних досягнень учнів з мови вивчення у 2 класі проводять за тими ж
вимогами, що і в 1 класі з мови навчання – навчання грамоти; у 3 класі з мови
вивчення за тими ж вимогами, що у 2 класі з мови навчання – мова, літературне
читання; у 4 класі з мови вивчення за тими ж вимогами, що у 3 класі з мови
навчання – мова, літературне читання.
Обсяги текстів для аудіювання, читання, списування,
диктантів, переказів, кількість реплік діалогів для споріднених мов такі самі,
як і відповідні обсяги, визначені для перевірок з мови навчання: у 2 класі такі
ж, що і в 1 класі з мови навчання; у 3 класі такі ж, що у 2 класі з мови
навчання; у 4 класі такі ж, що у 3 класі з мови навчання.
Для неспоріднених мов обсяги текстів для
аудіювання, читання, списування, диктантів, переказів, кількість реплік
діалогів зменшується на 25% від обсягів відповідних видів перевірок для
споріднених мов.
Для організації само- та ваємоперевірки учнями темпу читання, а також
одержання вчителем фактичного матеріалу для вибудовування стратегії організації
роботи учнів на уроках подано показники. Вони є орієнтиром для розвитку темпу
читання, а не перевірки та оцінювання.
Кількісні показники темпу читання
вголос для розвитку темпу читання (на кінець навчального року)
Клас
|
Неспоріднені мови
|
Споріднені мови
|
2
|
15-20 сл./хв
|
20-30 сл./хв
|
3
|
35-45 сл./хв
|
50-60 сл./хв
|
4
|
65-70 сл./хв
|
75-80 сл./хв
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий