пятница, 13 января 2017 г.

ІНФОРМАТИКА 4 клас За підручником Г. Ломаковської, Г. Проценко, Й. Ривкінда ( 1 година на тиждень)

ІНФОРМАТИКА
За підручником Г. Ломаковської, Г. Проценко, Й. Ривкінда
( 1 година на тиждень)
Тема уроку
Дата
1
Вступ. Електронні карти. Режим перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.

2
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).

3
Схеми, діаграми та матеріали інших предметів.

4
Графічний редактор SCRATCH

5
Перетворення фрагментів малюнків. Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень із використання функції обертання.

6
Геометричні фігури в графічному редакторі. Робота в середовищі графічного редактора: зміна кольору фігур та кольору фону.

7
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

8
Створення колажу із зображень.

9
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.

10
Текстовий редактор. Поєднання елементів на аркуші текстового  документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.

11
Редагування текстів.

12
Формування абзацу. Абзаци, посилання, заголовки, зміст.

13
Копіювання і переміщення фрагментів тексту.

14
Форматування текстів. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

15
Створення нового текстового документа.

16
Списки. Послідовні списки у текстах.

17
Таблиці. Доповнення готових таблиць.

18
Створення документа з малюнками. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями схемами.

19
Навчаємося в Інтернеті. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних  матеріалів.

20
Електронне листування. Електронна пошта. Захист облікового захисту.

21
Створення і надсилання електронних листів. Культура листування.

22
Безпечна робота в Інтернеті. Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

23
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками продуктів.

24
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих   потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці.

25-
26
Алгоритм з розгалуженням.

27
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. Алгоритми з циклами.

28
Алгоритми з циклами.

29
Створюємо гру. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами  для виконавців у середовищі програмування для дітей.

30
Логічне слідування. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. Використання логічних висловлювань з « якщо-то…»

31
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну з використанням  схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

32
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. Пристрої введення інформації.

33
Зберігання інформації. Носії інформації. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

34
Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Узагальнення знань учнів. Підсумковий урок за рік.



Комментариев нет:

Отправить комментарий