ІНФОРМАТИКА
За підручником Г. Ломаковської, Г. Проценко, Й. Ривкінда
( 1 година на тиждень)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
1
|
Вступ. Електронні карти. Режим
перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками,
океанами.
|
|
2
|
Доповнення власної карти мітками
(за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).
|
|
3
|
Схеми, діаграми та матеріали
інших предметів.
|
|
4
|
Графічний редактор SCRATCH
|
|
5
|
Перетворення фрагментів
малюнків. Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень із використання
функції обертання.
|
|
6
|
Геометричні фігури в графічному
редакторі. Робота в середовищі графічного редактора: зміна кольору фігур та
кольору фону.
|
|
7
|
Обробка фото: інструменти
освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
|
|
8
|
Створення колажу із зображень.
|
|
9
|
Орієнтування в списку книг
електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором, мітками. Зміст
твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.
|
|
10
|
Текстовий редактор. Поєднання
елементів на аркуші текстового
документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
|
|
11
|
Редагування текстів.
|
|
12
|
Формування абзацу. Абзаци,
посилання, заголовки, зміст.
|
|
13
|
Копіювання і переміщення
фрагментів тексту.
|
|
14
|
Форматування текстів.
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту,
окремих слів.
|
|
15
|
Створення нового текстового
документа.
|
|
16
|
Списки. Послідовні списки у
текстах.
|
|
17
|
Таблиці. Доповнення готових
таблиць.
|
|
18
|
Створення документа з
малюнками. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями
схемами.
|
|
19
|
Навчаємося в Інтернеті.
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі.
Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.
|
|
20
|
Електронне листування.
Електронна пошта. Захист облікового захисту.
|
|
21
|
Створення і надсилання
електронних листів. Культура листування.
|
|
22
|
Безпечна робота в Інтернеті.
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між
реальним та віртуальним спілкуванням.
|
|
23
|
Співпраця в мережі (спільні
документи, презентації, карти колажі тощо). Коментування та відгуки до
створених однокласниками продуктів.
|
|
24
|
Служби для обміну знаннями,
задоволення творчих потреб школярів.
Сучасні пристрої для співпраці.
|
|
25-
26
|
Алгоритм з розгалуженням.
|
|
27
|
Цикли: повторення задану
кількість разів. Повторення до виконання умови. Алгоритми з циклами.
|
|
28
|
Алгоритми з циклами.
|
|
29
|
Створюємо гру. Створення та
виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування
для дітей.
|
|
30
|
Логічне слідування. Сортування
та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. Використання логічних
висловлювань з « якщо-то…»
|
|
31
|
Перетворення інформації.
Перетворення інформації з текстової у графічну з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у
вигляді тексту в таблицю з числами.
|
|
32
|
Передавання інформації.
Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Пристрої введення інформації.
|
|
33
|
Зберігання інформації. Носії
інформації. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|
34
|
Складові комп’ютера. Історія
виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Узагальнення знань учнів.
Підсумковий урок за рік.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий