четверг, 23 апреля 2020 г.

24 квітня

Доброго дня, любі діти!
Розклад на сьогодні:
1 Літературне читання
2 Українська мова
3 Природознавство
4 Математика

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
- Сьогодні працюємо за Хрестоматією. Будемо вчитись виразно читати віршовану казку сучасної української письменниці Мар'яни Савки "Казка про Старого Лева".
- Отже, Мар'яна Савка головна редакторка і співзасновниця «Видавництва Старого Лева». Поетеса, авторка 18 книг, серед яких і дитячі, зокрема віршована «Казка про Старого Лева».

1 Приготуй Хрестоматію. Відкрий с 74.
2 Увімкни відео. Слідкуй у підручнику за дикторкою.


3 А тепер самостійно прочитай, декілька разів, виразно казку.
4 Бажаєш оцінку? Запиши голосове повідомлення, як ти виразно читаєш частинку казки. Надішли.

УКРАЇНСЬКА МОВА 
У Мовляндії усі частини мови живуть дружньо. Вони один одному завжди допомагають та підтримують тісний зв`язок. Сьогодні Мова та Суржик розкажуть тобі, як саме взаємодіють у реченні прикметник та іменник. У них це чудово виходить, незважаючи навіть на залежність однієї частини мови від іншої. 

Послухай та запам'ятай!!!


Виконай вправу з наступного відео у зошит.


Послухай та запам'ятай!!!


Виконай вправу з наступного відео у зошит.


У наступному відео прочитай текст. У зошит випиши сполучення іменника з прикметником.


Підведемо підсумки.



МАТЕМАТИКА

Тестова контрольна робота

- Наголошую, тест проходимо скільки завгодно, але зарахую тільки першу відповідь.



ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема уроку: Ланцюги живлення.  Свійські тварини.
1 Занеси спостереження за погодою у Щоденник спостережень.

- До наступного уроку. Переглянь відео  та опрацюй с. 115-120.




На сьогодні все!
Веселих вихідних!
До зустрічі у понеділок!












Джерело: novashkola.ua


вторник, 21 апреля 2020 г.

23 квітня

Доброго дня, любі діти!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Українська мова
2 Математика
3 Природознавство
4 Літературне читання

УКРАЇНСЬКА МОВА
1 Приготуй зошит і ручку.
2 Переглянь відео, виконай вправи у зошит. (Надішли на оцінку)

Запам`ятай!!!


Виконай вправу у зошит.


Запам`ятай!!!


Виконай вправи в зошит.








Підведемо підсумки.


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Контрольна робота: робота з літературним твором.
Роботу виконуй на окремому аркуші (фото на перевірку).
1 Прочитай уважно текст.


Добре слово

В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".

Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало – дівчинка вже ледве вставала з ліжка.

Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:

– Чогось їй не вистачає. А чого – і сам не можу зрозуміти.

Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі – столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.

Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:

– Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці – щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.

Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.

– Ось чого не вистачало Олі,– сказав дід Опанас.– Доброго слова.

                                                                  Василь Сухомлинський

2 Підпиши роботу. Обери і познач правильну відповідь.

1 У якому розділі книги можна помістити прочитаний твір?

а) Світ дитинства в поезії та прозі

б) Світ моєї країни

в)  Моя сім'я, моя родина

2 До якого жанру належить прочитаний твір?

а) казка

б) оповідання

в) вірш

3 Що трапилось з маленькою Олею?

а) захворіла

б) пішла до школи

в) пішла до дитячого садочка

4 Що радили родичі?

а) більше читати

б) більше спати

в) добре харчуватися

5 Хто допоміг Олі одужати?

а)  дідусь Опанас

б) прабабуся Надія

в) Олині тітки

6 Запиши, чого не вистачало Олі.

7 Спиши, згідно послідовності подій у творі.

1 У хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія.

2 В однієї жінки була маленька донька Оля.

3 До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітка, дядьки,бабусі, дідусі.

4 Але нічого не допомогло – дівчинка вже ледь вставала з ліжка.

8 Запиши головну думку твору.


МАТЕМАТИКА

1 Переглянь відео. Зупиняй. Виконуй завдання самостійно та перевіряй себе.


2 На наступний урок підготуйся до самостійної роботи за вивченою темою 
с 116 -135.


ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема уроку: Звірі, або ссавці.

1 Запиши спостереження за погодою у Щоденник спостережень.

2 Перевір свої знання з теми "Птахи".

https://forms.gle/rhM2Uw3nqqPZpooq5


3 Переглянь відео:


4 Опрацюй с 112-115 у підручнику.


На сьогодні все! Дякую за роботу!

Гарного, вам, сонячного дня!

До завтра!

 














22 квітня

Доброго дня, любі діти!
Працюємо за розкладом:
1 Математика
2 Літературне читання
3 Російська мова
4 Англійська мова


МАТЕМАТИКА
1 Виконай математичний диктант у зошит (запиши тільки відповіді).

- Зменшіть число 680 на 30.

- Збільшіть число 210 на 450.

- Перший доданок 130, другий 40. Знайдіть суму.

- Зменшуване 980, від’ємник 500. Знайдіть різницю.

- Від 4 сотень відніміть 5 десятків.

- Добуток двох множників дорівнює 360. Перший множник 40. Знайдіть другий множник.

- У скільки разів число 300 більше 30?

- Збільшіть число 12 у 4 рази.

- Зменшіть число 80 у 8 разів.

2. Переглянь відео. Всі завдання у ньому виконуй усно, зупиняючи 

відео,потім перевір сам себе. №859, 861 запиши в зошит. (Фото на 

перевірку).



  
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1. Прочитай до кінця казку Астрід Лінгренд "Про Карлсона, що

 живе на даху".

2. Перекажи казку батькам за планом у відео минулого уроку, або

 склади власний план і за ним перекажи.



РОСІЙСЬКА МОВА

1 Приготовь тетрадь и ручку.
2 Посмотри видео и выполни все задания в тетрадь. 
 Проверь сам себя останавливая видео.



3 Запомни правила с 125-126(учебник).

На сьогодні все!
Дякую всім за роботу!
До завтра!










понедельник, 20 апреля 2020 г.

21 квітня

Доброго дня, любі діти! 
Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1 Українська мова
2 Математика
3 Літературне читання
 
Українська мова
 Контрольна робота: диктант.
1 Приготуй зошит, руку.
2 Переглянь відео, запиши диктант в зошит.
3 Надішли фото своєї роботи на перевірку.





Математика
Тема уроку: Множення різниці на число.
1 Переглянь відео. 
2 Після кожного запитання зупиняй відео.
3 Потім порівняй свою відповідь і вчителя.
4 Якщо відповіді збіглись, ти-молодець!



5. Прочитай ще раз правило на с 131. Запам'ятай!!!
6. У зошиті виконай №849,850.(Фото на перевірку)

Літературне читання
Тема уроку: Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху".
1. Переглянь відео, коли вчитель читає казку слідкуй за підручником.


2 На наступний урок прочитай с 152-154.

На сьогодні все!
Дякую  вам за роботу!
До побачення!








четверг, 16 апреля 2020 г.

17 квітня

Доброго дня, мої любі!
Розклад на сьогодні:
1 Літературне читання
2 Російська мова
3 Природознавство
  
Літературне читання 

- На сьогодні ви прочитали казочку Карла Коллоді "Пригоди Піноккіо".
Пропоную перевірити свої знання:


- Якщо вам сподобався уривок казки, знайдіть і прочитайте цю казку повністю.

Російська мова
- Сегодня  предлагаю вам поделиться своими размышлениями на тему "Что   я люблю".
1 Прочитай внимательно рассказ в упражнении 238.
 
2 Напиши небольшое сочинение на тему " Что я люблю".
3 Поможет тебе в этом упражнение 239.
4 Сочинение нужно прислать до среды.

Природознавство

Тема уроку: Птахи

1. Занеси свої спостереження за погодою сьогодні у Щоденник спостережень.
2. Перевір свої знання з теми "Риби". 




3 Переглянь відео:


4 Прочитай статті у підручнику с 109-112.
5 Дай відповіді на запитання с 111.
6 Виконай практичне завдання с 111.

На сьогодні все!
Попереду три вихідних!!!



До зустрічі у вівторок.




среда, 15 апреля 2020 г.

16 квітня

Доброго дня, мої хороші!
Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1 Природознавство
2 Математика
3 Українська мова
4 Літературне читання

ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема уроку:Риби

1.Запиши спостереження за погодою сьогодні у Щоденник спостережень.
2. Перевір свої знання з теми " Комахи".



3. А зараз переглянь відео на тему " Риби":



4 Прочитай у підручнику статтю на с 106-109.
5 Дай відповіді на запитання с 108.

МАТЕМАТИКА
Тема уроку: Множення одноцифрового числа на двоцифрове.

1 Запиши тільки відповіді (математичний диктант).

- Добуток чисел 15 і 4 збільшіть на 60.

- Частку чисел 800 і 4 зменшіть на 18.

- Периметр квадрата дорівнює 40 см. Знайдіть довжину сторони квадрата.

- На скільки число 360 більше, ніж 97?

- На скільки число 180 менше 360?

- Збільшіть 32 у 3 рази.

- Зменшіть 100 у 5 разів.

- До 755 додайте 45.

- Від числа 390 відніміть 260.

2. №834(1) усно.

Пам'ятка множення одноцифрового числа на двоцифрове:

1) Подаю двоцифровий множник у вигляді суми розрядних доданків.

2) Множу число на кожний доданок.

3) Додаю отримані добутки.

3. №834 (2) та №838 виконай в зошиті.

4. Фото роботи сьогодні надішли на перевірку.

УКРАЇНСЬКА МОВА

- Сьогодні ми підведемо підсумок за темою "Іменник". Працюємо за підручником с 135-137.

1.  Вправа 326 (усно).

2 Вивчи правило с 136.

3 Вправа 327 (усно)

4 Вивчи правило.

5 Вправа 328 (усно)

6 Вправа 329 (зроби аналіз всіх виділених іменників).

Зразок: Вітер - що?, іменник, загальна, неістота, ч. р., однина, повіяв, підмет.

7 На наступний урок потренуємось писати диктант.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1 Самостійно прочитай другу частину казки Карло Коллоді "Піноккіо"с 150-151.

2 Дай відповіді на запитання с152.

На цьому все!

Гарного всім дня!

Дякую за старанність та наполегливість!

До завтра!