вторник, 21 апреля 2020 г.

23 квітня

Доброго дня, любі діти!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Українська мова
2 Математика
3 Природознавство
4 Літературне читання

УКРАЇНСЬКА МОВА
1 Приготуй зошит і ручку.
2 Переглянь відео, виконай вправи у зошит. (Надішли на оцінку)

Запам`ятай!!!


Виконай вправу у зошит.


Запам`ятай!!!


Виконай вправи в зошит.








Підведемо підсумки.


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Контрольна робота: робота з літературним твором.
Роботу виконуй на окремому аркуші (фото на перевірку).
1 Прочитай уважно текст.


Добре слово

В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".

Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало – дівчинка вже ледве вставала з ліжка.

Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:

– Чогось їй не вистачає. А чого – і сам не можу зрозуміти.

Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі – столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.

Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:

– Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці – щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.

Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.

– Ось чого не вистачало Олі,– сказав дід Опанас.– Доброго слова.

                                                                  Василь Сухомлинський

2 Підпиши роботу. Обери і познач правильну відповідь.

1 У якому розділі книги можна помістити прочитаний твір?

а) Світ дитинства в поезії та прозі

б) Світ моєї країни

в)  Моя сім'я, моя родина

2 До якого жанру належить прочитаний твір?

а) казка

б) оповідання

в) вірш

3 Що трапилось з маленькою Олею?

а) захворіла

б) пішла до школи

в) пішла до дитячого садочка

4 Що радили родичі?

а) більше читати

б) більше спати

в) добре харчуватися

5 Хто допоміг Олі одужати?

а)  дідусь Опанас

б) прабабуся Надія

в) Олині тітки

6 Запиши, чого не вистачало Олі.

7 Спиши, згідно послідовності подій у творі.

1 У хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія.

2 В однієї жінки була маленька донька Оля.

3 До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітка, дядьки,бабусі, дідусі.

4 Але нічого не допомогло – дівчинка вже ледь вставала з ліжка.

8 Запиши головну думку твору.


МАТЕМАТИКА

1 Переглянь відео. Зупиняй. Виконуй завдання самостійно та перевіряй себе.


2 На наступний урок підготуйся до самостійної роботи за вивченою темою 
с 116 -135.


ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема уроку: Звірі, або ссавці.

1 Запиши спостереження за погодою у Щоденник спостережень.

2 Перевір свої знання з теми "Птахи".

https://forms.gle/rhM2Uw3nqqPZpooq5


3 Переглянь відео:


4 Опрацюй с 112-115 у підручнику.


На сьогодні все! Дякую за роботу!

Гарного, вам, сонячного дня!

До завтра!

 














Комментариев нет:

Отправить комментарий