Я у свiті
за підручником Н. М. Бібік
(1год
на тиждень)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Людина
|
|||
1.
|
Неповторність
кожної людини.
|
||
2.
|
Навчальний проект(індивідуальний проект)
Постать, що подола життєві труднощі (за вибором учнів).
|
||
3.
|
Життя
людини – найвища цінність.
|
||
4.
|
Практична робота
(Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права
дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 КонституціїУкраїни).
|
||
5.
|
Особистісний розвиток людини у продовж життя.Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе
виховувати?
|
||
6.
|
Практичнаробота (завибором учителя)
Плануємо пізнавальну діяльність (пізнавальну тему обирає учень).
Планування самонавчання, взаємонавчання.
|
||
7.
|
Навчальний проект (індивідуальний, за
вибором учня)
«Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)», «Мої досягнення».
|
||
8.
|
Обговорення
можливостей досягнення успіху.
|
||
Я та інші
|
|||
9.
|
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід.
|
||
10.
|
Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна.
|
||
11.
|
Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний)
Дослідження своїх витрат за тиждень
|
||
12.
|
Культура поведінки учня.
|
||
13.
|
Засоби масової інформації мого міста/села/селища.
|
||
14.
|
Практична робота
Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі.
|
||
15.
|
Соціальна (екологічна) акція(тематика за вибором учителя).Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини?
|
||
16.
|
Практична робота.Складання
правил ведення дискусії.
Дискусія (на
вибір вчителя):«Чим відрізняється стійкість від упертості?», «Чи може
неправда бути рятівною?», «Де закінчується щедрість і розпочинається
марнотратство?», «В яких випадках бути хитрим добре, а в яких – погано».
|
Я українець
|
|||
17.
|
Україна – незалежна, демократична, правова
держава.
|
||
18.
|
Національні та державні символи України. КонституціяУкраїни(ст.10, ст.
20, ст. 67).
|
||
19.
|
Створення фотоколажу (проведення конкурсу
малюнків) на одну із тем (на вибір): «Державні символи у моєму житті», «Хліб і сіль-символи української гостинності», «Свята нашої держави».
|
||
20.
|
Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.
|
||
21.
|
Моделювання різних соціальних ролей
(учень-вчитель-директор школи продавець-екскурсовод-водій-міліціонер
і т.д.)
|
||
22.
|
Навчальний проект (груповий)«Я пізнаюУкраїну»
|
||
23.
|
Навчальний проект (індивідуальний) «Сім
чудес України»
|
||
24.
|
Ознайомлення з громадянськими правами й обов’язками.
|
||
25.
|
Турбота кожного про довкілля, культурну спадщину.
|
||
26.
|
Навчальний проект (груповий) «Визначні місця мого краю».
|
||
27.
|
Підсумковий урок за розділом « Я українець».
|
||
Я – європеєць
|
|||
28.
|
Україна на карті світу.Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.
|
||
29.
|
Європейський
Союз – співтовариство народів Європи.
|
||
30.
|
Навчальний
проект (груповий, за вибором учнів)
«Подорожуємо країнами Євросоюзу», «Подорожуємо
країнами світу»,
|
||
31.
|
Практична
робота
Складання
листа до ровесника-іноземцяпро свою країну.
|
||
32.
|
Навчальний
проект (груповий, за виборомучнів)
«Українці,
яких знає світ», «Знані в усьому світі українські вироби».
|
||
33.
|
Волонтерство як добровільна суспільно корисна
діяльність
|
||
34.
|
Узагальнюючий урок за темою «Я-европеєць».
|
||
35
|
Підсумковий
урок за рік.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий