вторник, 21 апреля 2020 г.

23 квітня

Доброго дня, любі діти!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Українська мова
2 Математика
3 Природознавство
4 Літературне читання

УКРАЇНСЬКА МОВА
1 Приготуй зошит і ручку.
2 Переглянь відео, виконай вправи у зошит. (Надішли на оцінку)

Запам`ятай!!!


Виконай вправу у зошит.


Запам`ятай!!!


Виконай вправи в зошит.








Підведемо підсумки.


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Контрольна робота: робота з літературним твором.
Роботу виконуй на окремому аркуші (фото на перевірку).
1 Прочитай уважно текст.


Добре слово

В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".

Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало – дівчинка вже ледве вставала з ліжка.

Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:

– Чогось їй не вистачає. А чого – і сам не можу зрозуміти.

Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі – столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.

Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:

– Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці – щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.

Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.

– Ось чого не вистачало Олі,– сказав дід Опанас.– Доброго слова.

                                                                  Василь Сухомлинський

2 Підпиши роботу. Обери і познач правильну відповідь.

1 У якому розділі книги можна помістити прочитаний твір?

а) Світ дитинства в поезії та прозі

б) Світ моєї країни

в)  Моя сім'я, моя родина

2 До якого жанру належить прочитаний твір?

а) казка

б) оповідання

в) вірш

3 Що трапилось з маленькою Олею?

а) захворіла

б) пішла до школи

в) пішла до дитячого садочка

4 Що радили родичі?

а) більше читати

б) більше спати

в) добре харчуватися

5 Хто допоміг Олі одужати?

а)  дідусь Опанас

б) прабабуся Надія

в) Олині тітки

6 Запиши, чого не вистачало Олі.

7 Спиши, згідно послідовності подій у творі.

1 У хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія.

2 В однієї жінки була маленька донька Оля.

3 До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітка, дядьки,бабусі, дідусі.

4 Але нічого не допомогло – дівчинка вже ледь вставала з ліжка.

8 Запиши головну думку твору.


МАТЕМАТИКА

1 Переглянь відео. Зупиняй. Виконуй завдання самостійно та перевіряй себе.


2 На наступний урок підготуйся до самостійної роботи за вивченою темою 
с 116 -135.


ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема уроку: Звірі, або ссавці.

1 Запиши спостереження за погодою у Щоденник спостережень.

2 Перевір свої знання з теми "Птахи".

https://forms.gle/rhM2Uw3nqqPZpooq5


3 Переглянь відео:


4 Опрацюй с 112-115 у підручнику.


На сьогодні все! Дякую за роботу!

Гарного, вам, сонячного дня!

До завтра!

 














22 квітня

Доброго дня, любі діти!
Працюємо за розкладом:
1 Математика
2 Літературне читання
3 Російська мова
4 Англійська мова


МАТЕМАТИКА
1 Виконай математичний диктант у зошит (запиши тільки відповіді).

- Зменшіть число 680 на 30.

- Збільшіть число 210 на 450.

- Перший доданок 130, другий 40. Знайдіть суму.

- Зменшуване 980, від’ємник 500. Знайдіть різницю.

- Від 4 сотень відніміть 5 десятків.

- Добуток двох множників дорівнює 360. Перший множник 40. Знайдіть другий множник.

- У скільки разів число 300 більше 30?

- Збільшіть число 12 у 4 рази.

- Зменшіть число 80 у 8 разів.

2. Переглянь відео. Всі завдання у ньому виконуй усно, зупиняючи 

відео,потім перевір сам себе. №859, 861 запиши в зошит. (Фото на 

перевірку).



  
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1. Прочитай до кінця казку Астрід Лінгренд "Про Карлсона, що

 живе на даху".

2. Перекажи казку батькам за планом у відео минулого уроку, або

 склади власний план і за ним перекажи.



РОСІЙСЬКА МОВА

1 Приготовь тетрадь и ручку.
2 Посмотри видео и выполни все задания в тетрадь. 
 Проверь сам себя останавливая видео.



3 Запомни правила с 125-126(учебник).

На сьогодні все!
Дякую всім за роботу!
До завтра!










понедельник, 20 апреля 2020 г.

21 квітня

Доброго дня, любі діти! 
Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1 Українська мова
2 Математика
3 Літературне читання
 
Українська мова
 Контрольна робота: диктант.
1 Приготуй зошит, руку.
2 Переглянь відео, запиши диктант в зошит.
3 Надішли фото своєї роботи на перевірку.





Математика
Тема уроку: Множення різниці на число.
1 Переглянь відео. 
2 Після кожного запитання зупиняй відео.
3 Потім порівняй свою відповідь і вчителя.
4 Якщо відповіді збіглись, ти-молодець!



5. Прочитай ще раз правило на с 131. Запам'ятай!!!
6. У зошиті виконай №849,850.(Фото на перевірку)

Літературне читання
Тема уроку: Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху".
1. Переглянь відео, коли вчитель читає казку слідкуй за підручником.


2 На наступний урок прочитай с 152-154.

На сьогодні все!
Дякую  вам за роботу!
До побачення!








четверг, 16 апреля 2020 г.

17 квітня

Доброго дня, мої любі!
Розклад на сьогодні:
1 Літературне читання
2 Російська мова
3 Природознавство
  
Літературне читання 

- На сьогодні ви прочитали казочку Карла Коллоді "Пригоди Піноккіо".
Пропоную перевірити свої знання:


- Якщо вам сподобався уривок казки, знайдіть і прочитайте цю казку повністю.

Російська мова
- Сегодня  предлагаю вам поделиться своими размышлениями на тему "Что   я люблю".
1 Прочитай внимательно рассказ в упражнении 238.
 
2 Напиши небольшое сочинение на тему " Что я люблю".
3 Поможет тебе в этом упражнение 239.
4 Сочинение нужно прислать до среды.

Природознавство

Тема уроку: Птахи

1. Занеси свої спостереження за погодою сьогодні у Щоденник спостережень.
2. Перевір свої знання з теми "Риби". 




3 Переглянь відео:


4 Прочитай статті у підручнику с 109-112.
5 Дай відповіді на запитання с 111.
6 Виконай практичне завдання с 111.

На сьогодні все!
Попереду три вихідних!!!



До зустрічі у вівторок.




среда, 15 апреля 2020 г.

16 квітня

Доброго дня, мої хороші!
Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1 Природознавство
2 Математика
3 Українська мова
4 Літературне читання

ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема уроку:Риби

1.Запиши спостереження за погодою сьогодні у Щоденник спостережень.
2. Перевір свої знання з теми " Комахи".



3. А зараз переглянь відео на тему " Риби":



4 Прочитай у підручнику статтю на с 106-109.
5 Дай відповіді на запитання с 108.

МАТЕМАТИКА
Тема уроку: Множення одноцифрового числа на двоцифрове.

1 Запиши тільки відповіді (математичний диктант).

- Добуток чисел 15 і 4 збільшіть на 60.

- Частку чисел 800 і 4 зменшіть на 18.

- Периметр квадрата дорівнює 40 см. Знайдіть довжину сторони квадрата.

- На скільки число 360 більше, ніж 97?

- На скільки число 180 менше 360?

- Збільшіть 32 у 3 рази.

- Зменшіть 100 у 5 разів.

- До 755 додайте 45.

- Від числа 390 відніміть 260.

2. №834(1) усно.

Пам'ятка множення одноцифрового числа на двоцифрове:

1) Подаю двоцифровий множник у вигляді суми розрядних доданків.

2) Множу число на кожний доданок.

3) Додаю отримані добутки.

3. №834 (2) та №838 виконай в зошиті.

4. Фото роботи сьогодні надішли на перевірку.

УКРАЇНСЬКА МОВА

- Сьогодні ми підведемо підсумок за темою "Іменник". Працюємо за підручником с 135-137.

1.  Вправа 326 (усно).

2 Вивчи правило с 136.

3 Вправа 327 (усно)

4 Вивчи правило.

5 Вправа 328 (усно)

6 Вправа 329 (зроби аналіз всіх виділених іменників).

Зразок: Вітер - що?, іменник, загальна, неістота, ч. р., однина, повіяв, підмет.

7 На наступний урок потренуємось писати диктант.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1 Самостійно прочитай другу частину казки Карло Коллоді "Піноккіо"с 150-151.

2 Дай відповіді на запитання с152.

На цьому все!

Гарного всім дня!

Дякую за старанність та наполегливість!

До завтра!















вторник, 14 апреля 2020 г.

15 квітня

Доброго дня, мої хороші!
Сьогодні ми працюємо за розкладом:
1 Літературне читання
2 Математика
3 Українська мова
4 Англійська мова

Літературне читання
Тема уроку: Весела дерев'яна лялька, яку знає весь світ. Карло Коллоді "Пригоди Піноккіо".

- Сьогодні ми завітаємо до Італії і познайомимось з письменником Карлом Коллоді та героєм його казки Піноккіо. Пропоную переглянути відео  і виконати всі завдання.


- До наступного уроку прочитай ще с 146-149.





Математика

1 Розв'яжи вирази №824.

Розв'яжи вирази №828 за зразком.
 
Зразок запису у зошиті:
Якщо а=24, то 3∙а=3∙24=

Українська мова
Тема уроку: відмінки іменника.
1 Переглянь відео. Завдання запиши у зошит, зупиняй відео та потім перевіряй себе. Не забудь виділити закінчення.


2 Вивчи відмінки та запитання с 134-135!!!

На сьогодні все!
Дякую за сумлінну роботу!
До завтра!
 











понедельник, 13 апреля 2020 г.

14 квітня

Доброго дня, мої любі діти!

Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Літературне читання
2 Математика
3 Українська мова

 Літературне читання

- На минулому уроці ми подорожували з вами Німеччиною і познайомились з казкарями Якобом і Вільгельмом Грімм, та їх казкою
 " Шипшинка". Пропоную доповнити свої знання про казкарів:



- Перевіримо себе:




Математика
 Яка тема нашого уроку ти дізнаєшся з відео:


 

1 Запиши тільки відповіді (Математичний диктант).
  • Перший множник 21, другий-1. Знайди добуток.
  • Ділене 0, дільник 2. Знайди частку.
  • Перший множник 14, добуток 14. Чому дорівнює другий множник?
  • У скільки разів число 6 більше 1?
  • На скільки 6 більше 1?
  • Знайдіть добуток чисел 9 і 10.
  • Знайдіть частку чисел 9 і 9.
  • Яке число треба розділити на 10, щоб отримати 1?
  • Яке число в 10 разів менше 500?
  • На яке число треба помножити 8, щоб отримати 0?
  • На яке число треба розділити 28, щоб отримати 1?
  • На яке число треба помножити 12, щоб отримати 12?
2 Переглянь пояснення у відео, а потім виконай так само вирази №808(2).


3 Переглянь відео та виконай №809.


4 Зроби фото роботи та надішли на перевірку.


Українська мова
 Про тему уроку дізнаєшся у відео:

 
1 Переглянь і  запам'ятай:



2 Виконай вправу з наступного відео у робочий зошит.


3 Підведемо підсумки:




На сьогодні все!

Молодці всі, хто сумлінно працює!

 До завтра!