(140 год,4
години на тиждень)
№п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС |
|||
1.
|
Повторюємо
нумерацію чисел першої сотні
|
|
|
2.
|
Порівнюємо числа
|
|
|
3.
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі
нумерації
|
|
|
4.
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії
додавання та віднімання
|
|
|
5.
|
Узагальнюємо прийоми додавання та
віднімання в межах 10
|
|
|
6.
|
Досліджуємо задачі
|
|
|
7.
|
Досліджуємо задачі
|
|
|
8.
|
Аналізуємо задачу
|
|
|
9.
|
Досліджуємо задачі
|
|
|
10.
|
Досліджуємо
математичні вирази, рівності й нерівності
|
|
|
11.
|
Повторюємо геометричні фігури; величини
|
|
|
12.
|
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100
|
|
|
13.
|
Додаємо
і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно
|
|
|
14.
|
Додаємо
і віднімаємо числа порозрядно
|
|
|
15.
|
Додаємо
і віднімаємо двоцифрові числа частинами
|
|
|
16.
|
Додаємо
і віднімаємо числа різними способами
|
|
|
17.
|
Вивчаємо
одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік
|
|
|
18.
|
Перевіряємо
свої досягнення.Тематична робота №1
|
|
|
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20
|
|||
19.
|
Знайомимося
з математичними виразами, що містять дужки
|
|
|
20.
|
Визначаємо
порядок виконання дій у виразах
|
|
|
21.
|
Складаємо
задачі
|
|
|
22.
|
Додаємо
і віднімаємо числа частинами
|
|
|
23.
|
Досліджуємо
задачі на знаходження суми трьох доданків
|
|
|
24.
|
Досліджуємо задачі на знаходження третього
числа за сумою двох чисел
|
|
|
25.
|
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від
числа
|
|
|
26.
|
Використовуємо переставний
закон додавання
|
|
|
27.
|
Розв’язуємо задачі із
зайвими числовими даними
|
|
|
28.
|
Досліджуємо таблиці
додавання чисел у межах 20
|
|
|
29.
|
Віднімаємо числа на основі
взаємозв’язку додавання і віднімання
|
|
|
30.
|
Обчислюємо периметр
многокутника
|
|
|
31.
|
Досліджуємо задачі, у яких
бракує числових даних
|
|
|
32.
|
Досліджуємо дві послідовні
задачі
|
|
|
33.
|
Досліджуємо таблиці
віднімання чисел у межах 20
|
|
|
34.
|
Знайомимося із виразами зі
змінною
|
|
|
35.
|
Досліджуємо задачі з двома
запитаннями
|
|
|
36.
|
Досліджуємо залежність
суми і різниці від зміни одного з компонентів
|
|
|
37.
|
Досліджуємо залежність
результату арифметичної дії від зміни її компонента
|
|
|
38.
|
Порівнюємо математичні
вирази
|
|
|
39.
|
Знайомимося з прийомом
округлення
|
|
|
40.
|
Додаємо і віднімаємо числа
різними способами
|
|
|
41.
|
Віднімаємо на основі
правила віднімання числа від суми
|
|
|
42.
|
Віднімаємо числа різними
способами
|
|
|
43.
|
Додаємо і віднімаємо числа
різними способами
|
|
|
44.
|
Знайомимося зі складеною
задачею
|
|
|
45.
|
Шукаємо шлях розв’язування
складеної задачі
|
|
|
46.
|
Ділимо складену задачу на
прості
|
|
|
47.
|
Досліджуємо складені
задачі на знаходження різниці й суми
|
|
|
48.
|
Записуємо розв’язання
задачі виразом
|
|
|
49.
|
Розв’язуємо задачі двома
способами
|
|
|
50.
|
Розв’язуємо задачі різними
способами
|
|
|
51.
|
Виконуємо дії з величинами
|
|
|
52.
|
Досліджуємо задачі на
знаходження різниці
|
|
|
53.
|
Досліджуємо задачі, які
містять чотири ключові слова
|
|
|
54.
|
Перевіряємо додавання і
віднімання
|
|
|
55.
|
Досліджуємо задачі, які
містять відношення різницевого порівняння
|
|
|
56.
|
Розв’язуємо задачі
|
|
|
57.
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №2
|
|
|
РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ
|
|||
58.
|
Знайомимося зі складеною
задачею
|
|
|
59.
|
Знайомимося зі складеною
задачею
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
|
|
60.
|
Ділимо складену задачу на прості |
|
|
61.
|
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
|
|
62.
|
Записуємо розв’язання
задачі виразом
|
|
|
63.
|
Розв’язуємо задачі двома способами |
|
|
64.
|
Розв’язуємо задачі різними способами |
|
|
65.
|
Виконуємо дії з величинами |
|
|
66.
|
Досліджуємо задачі на
знаходження різниці
|
|
|
67.
|
Досліджуємо задачі на
знаходження різниці
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова |
|
|
68.
|
Перевіряємо додавання і віднімання |
|
|
69.
|
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
|
|
70.
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
71.
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №3 |
|
|
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100
|
|||
72.
|
Додаємо і віднімаємо
числа
|
|
|
73.
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка |
|
|
74.
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
|
|
75.
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
|
|
76.
|
Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
|
|
77.
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
78.
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
79.
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
80.
|
Додаємо і віднімаємо,
застосовуючи прийом округлення
|
|
|
81.
|
Обчислюємо різними способами |
|
|
82.
|
Досліджуємо кут |
|
|
83.
|
Одержуємо прямий кут
|
|
|
84.
|
Досліджуємо прямокутник |
|
|
85.
|
Досліджуємо прямокутник |
|
|
86.
|
Досліджуємо квадрат
|
|
|
87.
|
Визначаємо периметр
многокутника
|
|
|
88.
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
89.
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
90.
|
Досліджуємо коло і круг |
|
|
91.
|
Досліджуємо коло і круг
|
|
|
92.
|
Перевіряємо свої
досягнення. Тематична
робота №4
|
|
|
93.
|
Шукаємо шлях розв’язування
задачі
|
|
|
94.
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
95.
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
96.
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
97.
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
98.
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
99.
|
Розв’язуємо задачі на
знаходження суми
|
|
|
100.
|
Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
|
|
101.
|
Розв’язуємо задачі на знаходження суми |
|
|
102.
|
Досліджуємо задачі |
|
|
103.
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
|
|
104.
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
|
105.
|
Досліджуємо задачі |
|
|
106.
|
Досліджуємо задачі |
|
|
107.
|
Порівнюємо математичні вирази |
|
|
108.
|
Використовуємо в обчисленнях прийом округлення |
|
|
109.
|
Додаємо і віднімаємо різними способами |
|
|
110.
|
Додаємо і віднімаємо
двоцифрові числа. Досліджуємо величини
|
|
|
111.
|
Перевіряємо додавання і віднімання |
|
|
112.
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №5 |
|
|
ВИВЧАЄМО
АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ; ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ
|
|||
113.
|
Досліджуємо суму однакових доданків
|
|
|
114.
|
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел |
|
|
115.
|
Додаємо і віднімаємо однакові числа |
|
|
116.
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
117.
|
Знайомимось із арифметичною дією множення |
|
|
118.
|
Знайомимось із арифметичною дією ділення |
|
|
119.
|
Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка |
|
|
120.
|
Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення |
|
|
121.
|
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею |
|
|
122.
|
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення |
|
|
123.
|
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею
|
|
|
124.
|
Відкриваємо спосіб множення та ділення на
10
|
|
|
125.
|
Вивчаємо ділення на рівні частини. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах |
|
|
126.
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №6 |
|
|
127.
|
Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2 |
|
|
128.
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі |
|
|
129.
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми |
|
|
130.
|
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник |
|
|
131.
|
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3 |
|
|
132.
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці. Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння |
|
|
133.
|
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4 |
|
|
134.
|
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів |
|
|
135.
|
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5 Розв’язуємо складені задачі |
|
|
136.
|
Вивчаємо кратне порівняння Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6 |
|
|
137.
|
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7 |
|
|
138.
|
Досліджуємо таблиці множення числа 8 та
числа 9; таблиці ділення на 8, на 9
|
|
|
139.
|
Перевіряємо свої досягнення. Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №7
|
|
|
140.
|
Повторення вивченого
|
|
|