На сторонах кубика зазначені такі питання:
Як використовувати на уроці
1. Вчитель визначає тему уроку та формує коло питань, на які діти мають відповісти.
2. Вчитель на уроці підкидає кубик. Сторона, яка випаде, вкаже, на яке питання слід відповідати. Рекомендують, щоб питання починалося з першого слова на грані кубика.
Наприклад, тема уроку “Зима”
- Назви, як природа змінюється взимку.
- Чому деякі птахи зимують, а деякі відлітають в теплі краї?
- Поясни: ти впевнений(на), що зима - це найхолодніша пора року?
- Поділись, що ти відчуваєш, коли бачиш, як за вікном сніжить.
- Придумай, що буде, якщо зима назавжди зникне?
- Запропонуй, як можна грітися взимку.
1. Вчитель визначає тему уроку та формує коло питань, на які діти мають відповісти.
2. Вчитель на уроці підкидає кубик. Сторона, яка випаде, вкаже, на яке питання слід відповідати. Рекомендують, щоб питання починалося з першого слова на грані кубика.
Наприклад, тема уроку “Зима”
- Назви, як природа змінюється взимку.
- Чому деякі птахи зимують, а деякі відлітають в теплі краї?
- Поясни: ти впевнений(на), що зима - це найхолодніша пора року?
- Поділись, що ти відчуваєш, коли бачиш, як за вікном сніжить.
- Придумай, що буде, якщо зима назавжди зникне?
- Запропонуй, як можна грітися взимку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий