вторник, 10 сентября 2019 г.

Ігровий "Кубік Блума"



На сторонах кубика зазначені такі питання:
  • Назви (предмет, колір, явище, форму, розмір, героя...) – перевірка базових знань.
  • Чому (опиши процес, що відбувається з предметом, явищем, героєм...) – визначення причинно-наслідкових зв'язків теми.
  • Поясни (ти справді думаєш, що... ти впевнений, що...) – різносторонній підхід до поставленого питання.
  • Поділись (поділись, що ти відчуваєш,коли..., чому ти вибрав...) – розкриває емоційний стан учня, вчить висловлювати власні емоції.
  • Придумай (що буде,якщо..., придумай, як...) – розвиток стратегії мислення.
  • Запропонуй (запропонуй, де..., запропонуй, як..., що, якщо...) – окреслення учнем власних ідей стосовно поставленого питання
Як використовувати на уроці
1. Вчитель визначає тему уроку та формує коло питань, на які діти мають відповісти.
2. Вчитель на уроці підкидає кубик. Сторона, яка випаде, вкаже, на яке питання слід відповідати. Рекомендують, щоб питання починалося з першого слова на грані кубика.
Наприклад, тема уроку “Зима”
Назви, як природа змінюється взимку.
Чому деякі птахи зимують, а деякі відлітають в теплі краї?
Поясни: ти впевнений(на), що зима - це найхолодніша пора року?
Поділись, що ти відчуваєш, коли бачиш, як за вікном сніжить.
Придумай, що буде, якщо зима назавжди зникне?
Запропонуй, як можна грітися взимку.


Комментариев нет:

Отправить комментарий