Математика
4 год на тиждень
Підручник.
Богданович, М. В. Математика : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч.
закл. / М. В. Богданович, Г. П. Лишенко.
– К. : Генеза", 2012. – 136 с. : іл.
Зведений перелік
тематичних перевірних робіт,
які проводять в
1-4 класах з математики
Вид перевірки
|
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
|||
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
|
Тематична контрольна
робота
|
|
4
|
3
|
4
|
3
|
4
|
3
|
Тематична контрольна
робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень
|
|
|
1
|
|
1
|
|
1
|
Підсумкова
контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
|
1
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
Загальна
кількість перевірок за семестр
|
1
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
І СЕМЕСТР
№
уроку
|
Тема уроку
|
№зав-
Дань
|
Дата
|
Примітка
|
|||||||
Узагальнення
і систематизаціянавчального
матеріалу за 2-й клас
|
|
||||||||||
1.
|
Нумерація чисел у межах 100.Випадки
додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел.
|
с.4 №1,13
|
|
|
|||||||
2.
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел
без переходу через десяток. Периметр трикутника. Многокутник та його
елементи.
|
с.5 №14,
22
|
|
|
|||||||
3.
|
Табличне додавання і віднімання з
переходом через десяток. Числові рівності й нерівності. Складання і
розв'язування задач за коротким записом. Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус,
діаметр, їх позначення.
|
с.7 №23,
33
|
|
|
|||||||
4.
|
Числові вирази. Зв’язок дій додавання і
віднімання. Перевірка правильності виконання арифметичних дій.
|
с.8 №34,
41
|
|
|
|||||||
5.
|
Нерівність зі змінною.
Ознайомлення з поняттям рівняння. Розв'язок (корінь) рівняння.
Розв'язування задачі за планом.
|
С.9 №42,
51
|
|
|
|||||||
6.
|
Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 -
4. Розв’язування рівнянь. Обернені задачі.
|
С.11
№52,
59
|
|
|
|||||||
7.
|
Повторення випадків додавання і
віднімання виду 36+7, 73-8. Задачі, що містять дворазове збільшення
(зменшення) на кілька одиниць.
|
С.12 №60,
69
|
|
|
|||||||
8.
|
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Вирази зі
змінною . Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Периметр
трикутника.
|
С.14 №70,
79
|
|
|
|||||||
9.
|
Письмове додавання і віднімання
двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складання і розв'язання рівнянь за
текстовим формулюванням. Задачі на знаходження третього доданка.
|
С.15 №80,
88
|
|
|
|||||||
10.
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом
через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування
задач двома способами.
|
С.16 №89,
98
|
|
|
|||||||
11.
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язок
рівняння. Розв’язування задач.
|
С.17
99,107
|
|
|
|||||||
12.
|
Дія множення. Назви чисел при множенні.
Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії.
|
С.19
№108,
116
|
|
|
|||||||
13.
|
Календар. Одиниці вимірювання
часу – тисячоліття, століття. Визначення тривалості події, часу початку,
закінчення Розв’язування задач.
|
С.20 №117,
122
|
|
|
|||||||
14.
|
Дія ділення. Назви чисел при діленні.
Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задач, що
містять дворазове зменшення на кілька одиниць.
|
С.21 №123,
131
|
|
|
|||||||
15.
|
Таблиця ділення на 2 і 3. Знаходження
значень числових виразів. Розв’язування задач.
|
С.22 №132,138
|
|
|
|||||||
16.
|
Контрольна
робота№1 «Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
за 2-й клас. Ознайомлення з рівняннями. Повторення таблиць множення числа на
2 і 5 та ділення на 2 і 5».(комбінована)
|
|
|
|
|||||||
17.
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення
таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Використання таблиці для
розв’язування задач і знаходження значень виразів.
|
С.24 №139,147
|
|
|
|||||||
18.
|
Повторення таблиць множення числа 5 і
ділення на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження
значень виразів. Складання і розв'язування задач. Повторення й узагальнення
вивченого матеріалу.
|
С.25
№148,155
|
ТЕМА
|
|
|||||||
Таблиці
множення і ділення (продовження)
|
|
||||||||||
19.
|
Повторення таблиць множення числа 6 і
ділення на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня. Рівняння.
Розв’язок рівняння.
|
С.25 №156,
164
|
|
|
|||||||
20.
|
Одиниця вимірювання часу – секунда.
Доба, година, хвилина. Визначення часу за годинником. Співвідношення між
одиницями вимірювання часу. Обернена задача. Складання і
розв’язування обернених задач до простих.
|
С.26 №165,173
|
|
|
|||||||
21.
|
Ознайомлення із взаємопов'язаними
величинами: ціна, кількість, вартість. Рівняння. Розв’язок рівняння.
|
С.28 №174,180
|
|
|
|||||||
22.
|
Числові рівності й нерівності.
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення
до одиниці.
|
С.29
№181,188
|
|
|
|||||||
23.
|
Розв’язування задач на знаходження
четвертого пропорційного способом зведення до одиниці.
|
С.30
№189,198
|
|
|
|||||||
24.
|
Задачі на спосіб зведення до одиниці.
Дії з іменованими числами.
|
С.31
№199,206
|
|
|
|||||||
25.
|
Повторення таблиць множення числа 7 і
ділення на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці.
|
С.32
№207,215
|
|
|
|||||||
26.
|
Складання виразів та знаходження їх
значень. Розв’язування задач
|
С.33
№216,224
|
|
|
|||||||
27.
|
Знаходження розв’язків нерівності зі змінною способом добору.
Розв’язування задач на кратне порівняння.
|
С.34
№225,232
|
|
|
|||||||
28.
|
Нерівність зі змінною . Розв’язування
задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиць множення числа 7 і
ділення на 7. Розширена задача на
зведення до одиниці.
|
С.34
№233,239
|
|
|
|||||||
29.
|
Контрольна робота№2»
«Повторення таблиць множення чисел 6 і 7 та
ділення на 6 і 7».(тестова)
|
|
|
|
|||||||
30.
|
Аналіз контрольної роботи. Задачі з
буквеними даними. Різницеве та кратне порівняння. Розв’язування задач на
спосіб зведення до одиниці (другий вид).
|
С.35
№240,247
|
|
|
|||||||
31.
|
Складена задача, що містять трійку
взаємопов’язаних величин (вартість, ціна, кількість) Розв'язування рівнянь на
знаходження невідомого множника. Побудова прямокутника, квадрата за допомогою креслярських інструментів.
|
С.36
№248,256
|
ТЕМА
|
|
|||||||
32.
|
Розв’язування задач за таблицею.
Складання нерівностей
|
С.37
№257,263
|
|
|
|||||||
33.
|
Повторення таблиць множення числа 8 і
ділення на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид)..
|
С.38
№264,272
|
|
|
|||||||
34.
|
Задачі на спосіб зведення до одиниці
(другий вид). Порівняння виразів. Види трикутників.
|
С.40
№273,280
|
|
|
|||||||
35.
|
Розв’язування складених задач. Складання
і розв'язування рівнянь.
|
С.41
№281,288
|
|
|
|||||||
36.
|
Робота над задачами на кратне порівняння
двох часток. Складені задачі з буквеними даними.
|
С.42
№289,296
|
|
|
|||||||
37.
|
Повторення таблиць множення числа 9 і
ділення на 9. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин
|
С.43
№297,304
|
|
|
|||||||
38.
|
Розв’язування складених задач на 2-3
дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. Розв’язок рівняння.
|
С.44
№305,313
|
|
|
|||||||
39.
|
Складання задач за поданим виразом.
Розв’язування виразів та задач. Творча робота над задачею.
|
С.45
№314,321
|
|
|
|||||||
40.
|
Задачі з буквеними даними. Складені задачі
на знаходження суми двох часток .
|
С.46
№322,329
|
|
|
|||||||
41.
|
Переставний закон множення. Розв’язування
складених задач на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
|
С.47
№330,337
|
|
|
|||||||
42.
|
Сполучний закон множення. Розв’язування
складених задач на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
|
С.49
№338,346
|
|
|
|||||||
43.
|
Властивості множення на 1 і 0, нуля на
число. Розв’язування складених задач на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених
видів простих задач
|
С.46
№347,356
|
|
|
|||||||
44.
|
Ділення на
1. Ділення числа на рівне йому число. Складання і розв’язування обернених задач до простих.
|
С.51
№357,365
|
|
|
|||||||
45.
|
Контрольна робота №3 «Повторення
таблиць множення чисел 8 і9 та ділення на 8і 9».(тестова)
|
|
|
|
|||||||
46.
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення нуля
на число.. Неможливість ділення на 0. Творча робота над задачами. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.
|
С.52
№366,373
|
ТЕМА
|
|
|||||||
Нумерація чисел у концентрі «Тисяча»
|
|
||||||||||
47.
|
Лічильна одиниця – сотня. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання
числа 1 (170 + 1, 187 – 1). Задачі на
сумісні дії першого і другого ступеня.
|
С.57
№374,385
|
|
|
|||||||
48.
|
Утворення числа 200. Розряд сотень.
Розрядні числа. Назви чисел третього розряду. Додавання і віднімання на
основі розрядного складу числа (300 + 40, 300 + 4,
300 + 50 + 4, Задачі на дві дії, що
містять знаходження невідомого зменшуваного.
|
С.59
№386,396
|
|
|
|||||||
49.
|
Лічба сотнями. Утворення трицифрових
чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Задачі на спільну
роботу.
|
С.60
№397,404
|
|
|
|||||||
50.
|
Читання і запис трицифрових чисел.
Розрядний склад числа. Додавання і віднімання на основі розрядного складу
числа. Творча робота над задачею.
|
С.62
№405-414
|
|
|
|||||||
51.
|
Лічба в межах 1000. Розрядний склад
числа. Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел.
|
С.63
№415,423
|
|
|
|||||||
52.
|
Запис і читання трицифрових чисел.
Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії.
|
С.64
№424,433
|
|
|
|||||||
53.
|
Визначення числа сотень і десятків у
трицифровому числі. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
(345 – 300, 345 – 40, 345 – 5). Розв'язування задач, що містять збільшення
(зменшення) числа у кілька разів.
|
С.66
№434,443
|
|
|
|||||||
54.
|
Одиниця вимірювання довжини – міліметр,
Відношення між одиницями мір довжини. Креслення і вимірювання відрізків.
Аналіз розв'язання задачі на три дії.
|
С.68
№444,453
|
|
|
|||||||
55.
|
Одиниця вимірювання довжини – кілометр.
Міри довжини. Кілометр. Порівняння чисел. Порівняння значень величин.
Відношення між одиницями мір довжини. Творча робота над задачею.
|
С.70
№454,464
|
|
|
|||||||
56.
|
Одиниця вимірювання маси – грам, тонна. Відношення між одиницями мір
маси.
|
С.72
№465,472
|
|
|
|||||||
57.
|
Контрольна робота №4 Нумерація чисел у
концентрі «Тисяча» Усне додавання і віднімання в межах тисячі.(комбінована)
|
|
|
|
|||||||
58.
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення й
узагальнення вивченого матеріалу.
|
С.74
№
1-10
|
ТЕМА
|
|
|||||||
Додавання
і віднімання в межах 1000
Усне додавання
і віднімання .
Письмове
додавання і віднімання
|
|
|
|
16.12
|
|||||||
59.
|
Додавання і віднімання сотнями (400 +
200, 400 – 200). Кути. Прямий кут, непрямі кути. Задачі на дві дії першого
ступеня. Творча робота над задачею.
|
С.75
№473,482
|
|
|
|||||||
60.
|
Додавання і віднімання круглих сотень і
круглих десятків. Розширена задача на зведення до одиниці.
|
С.76
№483,491
|
|
|
|||||||
61.
|
Додавання круглих чисел (340 + 220) .
Розширена задача на зведення до одиниці.
|
С.77
№492,500
|
|
|
|
С.79
№508,509
|
|||||
ІІ семестр ― 19 тижнів
№п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
№ завд.
|
Примітка
|
||
|
|
|||||
62.
|
Віднімання
круглих чисел (340 – 220). Віднімання на основі правила. Розв’язування
задачі, що включає знаходження суми двох доданків і трьох доданків
|
|
501-509
|
|
||
63.
|
Усне
додавання круглих трицифрових чисел. Додавання на основі правила. Розв’язування
задач
|
|
510-518
|
|
||
64.
|
Різні
способи додавання і віднімання круглих трицифрових чисел виду 560 + 230, 860
– 250. Сполучний закон додавання.
Творча робота над задачею
|
|
519-534
|
|
||
65.
|
Залежність
результату дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів при
сталому іншому. Додавання виду 230 + 70 та віднімання виду 200 – 60.
Розв’язування задач. Знаходження та порівняння периметрів трикутника і
прямокутника
|
|
535-552
|
|
||
66.
|
Додавання
виду 380 + 590. Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до
суми. Порозрядне додавання. Розв’язування задач
|
|
553-561
|
|
||
67.
|
Різні
способи віднімання виду 450 – 70. Порозрядне віднімання. Шестикутник
|
|
562-571
|
|
||
68.
|
Віднімання
виду 650 – 290. Віднімання суми від числа. Розширена задача на зведення до
одиниці. Знаходження довжини ламаної лінії. Периметр трикутника
|
|
572-589
|
|
||
69.
|
Алгоритм
письмового додавання двоцифрових чисел. Прості задачі на додавання і
віднімання. Розв’язування рівнянь
|
|
590-598
|
|
||
70.
|
Коротке пояснення письмового додавання двоцифрових чисел. Складання і
розв’язування задач.
|
|
599-605
|
|
||
71.
|
Алгоритм
виконання письмового додавання трицифрових
чисел без переходу через розряд. Прості задачі на додавання. Складання і розв’язування
рівнянь.
|
|
606-614
|
|
||
72.
|
Алгоритм
письмового віднімання двоцифрових
чисел з переходом через десяток.Розв’язування задач на дві дії, що містять
збільшення( зменшення) числа на кілька одиниць. Коротке пояснення письмового віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею.
|
|
615-631
|
|
||
73.
|
Алгоритм
письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Види
трикутників. Розв’язування задач на
застосування дії віднімання.
|
|
632-639
|
|
||
74.
|
Письмове додавання трицифрових чисел за умови, що сума одиниць дорівнює
10 або сума десятків дорівнює 10 десятків. Самостійна робота.
|
|
640-648
|
|
||
75.
|
Письмове віднімання трицифрових чисел за умови, що зменшуване містить
один нуль. Складені задачі на дві і три дії. Дії з іменованими числами .
|
|
649-657
|
|
||
76.
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання
і розв’язування задач за коротким записом. Периметр прямокутника.
|
|
658-666
|
|
||
77.
|
Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені
задачі на три дії. Розв’язування нерівностей способом випробування .
|
|
667-684
|
|
||
78.
|
Письмове віднімання трицифрових чисел з двома послідовними переходами
через розряди. Креслення квадрата і прямокутника. Розв’язування задач.
|
|
685-694
|
|
||
79.
|
Письмове додавання трицифрових
чисел у випадку кількох доданків.
Задачі, що передбачають суму трьох і двох доданків.
|
|
695-705
|
|
||
80.
|
Контрольна робота №5 (тестова)
|
|
|
|
||
81.
|
Аналіз контрольної роботи.
Письмове обчислення значень
виразів на кілька дій першого ступеня. Зміна суми
при зміні одного доданку на кілька
одиниць. Усне додавання трицифрових чисел
способом округлення. Розв’язування задач.
|
|
706-721
|
|
||
82.
|
Зміна різниці при зміні
зменшуваного або від’ємника на кілька одиниць. Усне віднімання трицифрових
чисел способом округлення. Розв’язування задач.
|
|
722-729
|
тема
|
||
Множення і ділення в межах
1000. Усне множення і ділення.
|
|
|||||
83.
|
Повторення
властивостей множення на 1 і 0. Розв’язування задач на дві і три дії.
|
|
730-738
|
|
||
84.
|
Повторення властивостей множення і ділення на 10,ділення рівних чисел, ділення 0.
Неможливість ділення на 0.Складання і розв’язування задач,рівнянь.
|
|
739-747
|
|
||
85.
|
Властивості
множення і ділення числа 100. Ділення виду 80:8, 700:
7. Складання задач за діаграмою. Творча робота над задачею.
|
|
748-765
|
|
||
86.
|
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на дві та
три дії. Творча робота над задачами.
|
|
766-776
|
|
||
87.
|
Ділення числа на добуток. Розв’язування задач.
|
|
777-787
|
|
||
88.
|
Ділення виду 80: 20, 600: 30. Розв’язування простих і складених задач.
Розпізнавання геометрічних фігур.
|
|
788-796
|
|
||
89.
|
Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами. Творча
робота над задачами.
|
|
797-806
|
|
||
90.
|
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду
24 · 3. Задача на суму двох добутків. Задачі ,що пов’язані з одиничною
нормою. Множення числа на суму. Розподільний закон множення стосовно
додавання. Складання задач за даним рівнянням.
|
|
807-823
|
|
||
91.
|
Множення одноцифрового числа на на
двоцифрове( на основі переставної властивості дії множення). Обчислення
значень буквених виразів. Відкладання довжин
сторін прямокутника на прямій. Розв’язування задач.
|
|
824-833
|
|
||
92.
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду
3 · 24.Залежність
результату дії множення, дії ділення від зміни оного з компонентів при
сьалому іншому. Складання рівностей. Складання і
розв’язування задач.
|
|
834-842
|
|
||
93.
|
Множення різниці на число.
Розподільний закон множення стосовно
віднімання. Порівняння виразів. Творча робота над задачею. Самостійна робота.
|
|
843-850
|
|
||
94.
|
Множення і ділення в межах 1000,
що зводяться до табличних випадків,виду 70 ∙8, 420 : 6. Перетворення
іменованих чисел. Розв’язування задач.
|
|
851-860
|
|
||
95.
|
Множення виду 320 ∙3. Задачі , пов’язані з одиничною нормою. Знаходження довжини
сторони рівнобедреного трикутника. Закріплення вивчених випадків усного
множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачами.
|
|
861-878
|
|
||
96.
|
Правило ділення суми на число. Розв'язування задач двома способами.
|
|
879-886
|
|
||
97.
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове ,виду
39 : 3. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів із
буквою.
|
|
887-896
|
|
||
98.
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове, виду 72:3,
50 :2. Складання задач за поданим виразом.
|
|
897-907
|
|
||
99.
|
Ділення двоцифрових чисел на
одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач
на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа.
|
|
908-915
|
|
||
100.
|
Контрольна
робота№6
(комбінована).
|
|
|
|
||
101.
|
Аналіз контрольної
роботи. Перевірка ділення множенням.
Розв'язування задач,обернених до задач на знаходження суми двох добутків. Залежність результату дії множення, дії
ділення від зміни оного з компонентів при сталому іншому
|
|
916-924
|
|
||
102.
|
Перевірка множення діленням. Складання і розв'язування задачі за поданим
виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь.
|
|
925-933
|
тема
|
||
103.
|
Ділення виду 360 :3. Задачі, обернені до
задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь.
|
|
934-942
|
|
||
104.
|
Ділення виду 64:16 шляхом добору. Розв’язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр
прямокутника.
|
|
943-951
|
|
||
105.
|
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею.
Розв’язування задач і рівнянь.
|
|
952-959
|
|
||
106.
|
Зміна добутку при зміні одного
множника у кілька разів.Розв'язування задач.Творча робота над задачею
|
|
960-968
|
|
||
107.
|
Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Ділення круглого числа на кругле виду 90 :
30, 800 : 200(шляхом добору) . Розв’язування
задач.
|
|
969-976
|
|
||
108.
|
Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Ділення
круглого числа на кругле виду 90 : 30, 800 : 200(шляхом добору) . Розв’язування рівнянь і задач
|
|
977-984
|
|
||
109.
|
Розв’язування рівнянь ,в яких один із компонентів- вираз. Розв’язування задач.
Самостійна робота.
|
|
985-991
|
|
||
110.
|
Розв’язування рівнянь , в
яких один із компонентів-
вираз.Розв’язування задач двома способами
|
|
992-998
|
|
||
111.
|
Розв’язування рівнянь з двома
діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.
|
|
999-1006
|
|
||
112.
|
Частини цілого: утворення і запис. Дріб з чисельником 1.
Порівняння дробів із чисельником 1. Знаходження части від числа. Складання і розв'язування задачі
за коротким записом.
|
|
1007-1015
|
|
||
113.
|
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування
рівнянь
|
|
1016-1025
|
|
||
114.
|
Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом добору. Розв’язування задач.
|
|
1026-1035
|
|
||
115.
|
Знаходження числа за величиною його частини.Розв'язування задач,які
передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною.
Розв’язування нерівностей. Контрольна
робота: усні
обчислення (математичний диктант)
|
|
1036-1045
|
|
||
116.
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення з
остачею( ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв'язування задач.
|
|
1046-1056
|
|
||
117.
|
Ділення з остачею( розгляд загального прийому
обчислення) Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини числа.
|
|
1057-1065
|
|
||
118.
|
Перевірка ділення з остачею.Знаходження частини від числа. Розв'язування
задач.
|
|
1066-1082
|
|
||
119.
|
Ознаки подільності на 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв'язування задач.
|
|
1083-1094
|
тема
|
||
Повторення вивченого за рік.
Ознайомлення з письмовим множенням і діленням
|
|
|||||
120
|
Повторення таблиць множення і ділення. Розв'язування задач.
|
|
1095-1100
|
|
||
121
|
Письмове множення на одноцифрове
число виду 213∙3.Розв'язування задач
|
|
1101-1106
|
|
||
122
|
Повторення ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число виду
37 ∙ 6,127 ∙3. Розв’язування задач.
Самостійна робота
|
|
1107-1114
|
|
||
123
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове
число виду 182 ∙3, 151 ∙6
|
|
1115-1122
|
|
||
124
|
Повторення ділення з остачею.
Назви чисел у частинах.
|
|
1123-1131
|
|
||
125
|
Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач.
|
|
1132-1135
|
|
||
126
|
Повторення множення на одноцифрове число. Розв'язування задач.
|
|
1136-1139
|
|
||
127
|
Повторення
усного додавання і віднімання круглих
трицифрових чисел. Розв'язування задач.
|
|
1148-1152
|
|
||
128
|
Контрольна робота №8(комбінована)
|
|
|
|
||
129
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею.
|
|
1140-1147
|
|
||
130
|
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. Ознайомлення з письмовим
діленням на одноцифрове число виду 966:3.
|
|
1153-1157
|
|
||
131
|
Письмове ділення на одноцифрове число виду 273: 3 Творча
робота над задачами.
|
|
1158-1163
|
|
||
132
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Підсумковий урок за рік.
|
|
1164-1172
|
тема
|
||
перенесення
задач з буквеними даними (перенесено з 3-го класу в 4-й клас);