воскресенье, 2 сентября 2018 г.

Календарне планування 2кл Основи здоров’я за підручником О.В. Гнатюк


 Основи здоров’я
за підручником О.В. Гнатюк
35 год/рік
1 год/тиждень

№ уроку
Тема уроку
Дата
Примітки
Здоров’я людини
1.       
Індивідуальні особливості зростання і розвитку учнів: дівчаток і хлопчиків. П.р. Визначення зросту, маси тіла.


2.       
Здоров’я і хвороби. Профілактика захворювань.


3.       
Інфекційні захворювання. Захист від інфекцій. Карантин.


Здорове тіло
4.       
Розпорядок дня школяра. П.р. Складання за допомогою дорослих розпорядку робочого дня школяра.


5.       
Порядок і дисципліна.


6.       
Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку. Організація відпочинку в класі та вдома. П.р Планування вихідного дня.


7.       
Ранкові та вечірні гігієнічні процедури. П.р. Як правильно доглядати за порожниною рота.


8.       
Культура харчування. Правила поведінки за столом.


9.       
Вітаміни, їхне значення для здоров’я. П.р. Обирання корисних для здоров’я продуктів.


10.   
Фізичні вправи і здоров’я.


11.   
Правила і процедури загартовування. П.р. Обирання одягу за погодою.


12.   
Перевір себе.


Серед людей
13.   
Права дитини.


14.   
Обов’язки дитини в школі і вдома.


15.   
Спілкування. Умови взаєморозуміння. П.р. Розпізнавання невербальних знаків, сигналів, жестів.


Безпечне довкілля
16.   
Безпечні та небезпечні ситуації.


17.   
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях (батьки,сусіди,родичі, аварійні служби). П.р. Створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях.


18.   
Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті).


19.   
Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором, комп’ютером, телефоном. П.р. Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером, телефоном.


20.   
Узагальнення і систематизація знань учнів.


21.   
Можливі надзвичайні ситуації в школі. Шляхи виходу дитини зі школи. П.р. Дії під час евакуації.


22.   
Безпека на дорогах. Правила пішохідного руху.


23.   
Дорожня розмітка. П.р. Моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті.


24.   
Тварини довкола нас. Правила поведінки з твариною.


25.   
Відпочинок на природі. Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків.


26.   
Сам собі лікар. П.р Надання першої допомоги при подряпинах, укусах комах.


27.   
Узагальнення і систематизація знань з розділу.


Здоровий дух
28.   
Смаки і захоплення, їхній вплив на здоров’я людини. П. р. Презентація «Твоє захоплення».


29.   
Друзі за інтересами. Друзі з особливими потребами. П. р. Обговорення дружніх стосунків хлопчиків і дівчаток.


30.   
Людяність, вдячність, співчуття. Як надати підтримку і допомогу. П. р. Написання листа-подяки (на вибір учня).


31.   
Життєрадісність і здоров’я.


32.   
Ухвалення рішень. Вплив реклами на рішення людини.


33.   
Узагальнення і систематизація знань учнів.


34.   
Підготовка  виставки дитячих робіт, присвячених здоровому способу життя та профілактиці шкідливих звичок.


35.   
Підсумковий урок за рік.




пятница, 31 августа 2018 г.

Поради батькам другокласників

16 ПОРАД БАТЬКАМ ДРУГОКЛАСНИКІВ


Порада 1
Нагадати дитині, що домашні завдання потрібні для того,що закріпити те, що пояснював вчитель на уроці, інакше в довгострокову пам’ять знання не перейдуть.

Порада 2
Навичка виконання домашніх завдань без допомоги батьків не формується, такий закон засвоєння знань.
Як допомогти дитині у підготовці домашнього завдання:
- Перевірте чи правильно організоване робоче місце учня;
- Привчайте дитину вчасно сідати за уроки;
- Не дозволяйте учню занадто довго сидіти за робочим столом. Своєчасно влаштовуйте невеличкі перерви;
- Спочатку контролюйте чи всі уроки виконані. Будьте присутні, коли дитина виконує домашні завдання, підбадьорюйте, пояснюйте, якщо учень щось не зрозумів або забув, але не замінюйте його діяльність своєю;

Порада 3
Якщо батьки не контролюють і не допомагають дитині виконувати домашні завдання, то учень може його не робити і не записувати.

Порада 4
Важливо спочатку перевіряти і співставляти те, що дитина записала в щоденник і те, що було реально задано – діти інколи не записують частину завдань.

Порада 5
Показувати дитині приклад організованості і зібраності.

Порада 6
Прийняти думку, що негативні оцінки в учбовому процесі неминучі, тому важливо не карати дитину, навпаки допомогти розібратися в проблемі.
Для успішного навчання важливо:
- Наскільки добре дитина розуміє зміст слів «неможна» і «треба»;
- Чи знайоме дитині почуття відповідальності;
- Чи організована дитина в найпростішому розумінні цього слова;

Порада 7
Не думати, що якщо мама і тато відмінно навчалися в школі, то їх дитина обов’язково буде відмінником – діти необов’язково повинні бути схожими на батьків.

Порада 8
Батьки мають пам’ятати, що в навчанні важливі не так оцінки, як реальні знання і вміння учня, його працездатність, відповідальність, потреба в отриманні нових знань. До того ж слід враховувати, що успішність в навчанні визначається багатьма факторами. Не останньою є віра батьків в можливості своєї дитини, а також їх спроможність надати реальну допомогу учню.

Порада 9
Якщо часто сварити дитину за «двійки» , може з’явитися шкільна тривога, яка дуже вплине на успішність. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо вона боїться, бо страх блокує пізнавальну діяльність.
Якщо дитина погано навчається, то:
- Вона втратила віру в свої сили;
- Боїться, що його спитають на уроці;
- Йому соромно відповідати перед учнями, перед вчителем;
- Дорослі ставлять завищені вимоги;

Порада 10
Не вимагати від дитини більше за її можливості на даний момент.
Що робити?
- Встановити точний діагноз (погіршення самопочуття, проблеми в родині …);
- Починати з найпростішого ( вселити почуття впевненості в своїх силах, пробудити інтерес до навчання);
- Підбирати цікаві завдання;
- Уникати нервозності і невиправданих конфліктів;
- Батькам слідкувати за собою, за своєю інтонацією під час занять, намагатися не підвищувати голос;
- Обов’язково відмічати перші успіхи дитини;
- Намагатися розвинути в дитині почуття гідності;

Порада 11
Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок дитини і не вимагати від неї лише відмінних оцінок - якщо мама занадто сильно турбується за оцінки, то і у дитини з’являється страх не виправдати сподівання мами.

Порада 12
Важливо навчити дитину порівнювати свої досягнення із своїми попередніми, а не з досягненнями інших учнів.

Порада 13
Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відмічати найменші досягнення. Придумайте штучні стимули у вигляді винагороди, які можна давати регулярно за невеликі досягнення у навчанні та поведінці.
Навчальна діяльність є спільною, розподіленою – від дорослого (вчителя, батьків) надходять завдання і стимули, а від школярів – активність у їх досягненні.

Порада 14
Дитина повинна бачити, що помилятися – це нормально, що помиляються мама і тато, бабусі і дідусі. Важливо вчасно і правильно виправити свою помилку.

Порада 15
Діти часто сприймають оцінку за роботу, як оцінку особистості, тому треба вчити розділяти : «Я хороший, але в роботі я припустився 20 помилок і тому отримав «2».

Порада 16
Важливо налаштовувати дитину : якщо вірити в успіх і старатися , то все обов’язково вийде.

Зробити перший крок у вихованні самостійності допоможе простий прийом – скласти розклад виконання домашніх завдань.
- Письмові завдання варто чергувати з усними.
- Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали, що не забути вивчений матеріал. Завдання з читання (переказ, вірш напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів.
- Розподілити задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то пусто».
- Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати 30 хвилин.


четверг, 30 августа 2018 г.

Готуй домашні завданн легко


---
ГОТУЙ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ЛЕГКО!
Ø      Письмові завдання варто чергувати з усними
Ø      Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали, щоб не забути вивчений матеріал.
Ø      Завдання з читання (переказ, вірш напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів
Ø     Розподіли задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то пусто»
Ø      Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати 30 хвилин
Бажаю гарних оцінок у новому навчальному році!!!
---


Правила учнів


ПРАВИЛА УЧНІВ
Ø     Приходь до школи  вчасно
Ø     Зайшовши до класу привітайся
Ø     Під час уроку уважно слухай вчителя
Ø     На перерві не бігай, не кричи
Ø     У коридорі й по сходинках іди спокійно, тримаючись правого боку
Ø     Поводь себе таким чином, щоб не заважати іншим
Ø     Обов’язково виконуй вимоги чергового по гімназії
Ø     Бережи підручники і шкільні речі