Основи здоров’я
за підручником О.В. Гнатюк
35 год/рік
1 год/тиждень
№ уроку
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Здоров’я людини
|
|||
1.
|
Індивідуальні
особливості зростання і розвитку учнів: дівчаток і хлопчиків. П.р. Визначення
зросту, маси тіла.
|
|
|
2.
|
Здоров’я і хвороби.
Профілактика захворювань.
|
|
|
3.
|
Інфекційні захворювання. Захист від інфекцій.
Карантин.
|
|
|
Здорове тіло
|
|||
4.
|
Розпорядок дня школяра. П.р. Складання за
допомогою дорослих розпорядку робочого дня школяра.
|
|
|
5.
|
Порядок і дисципліна.
|
|
|
6.
|
Навчання і відпочинок. Користь активного
відпочинку. Організація відпочинку в класі та вдома. П.р Планування вихідного
дня.
|
|
|
7.
|
Ранкові та вечірні гігієнічні процедури. П.р. Як
правильно доглядати за порожниною рота.
|
|
|
8.
|
Культура харчування. Правила поведінки за
столом.
|
|
|
9.
|
Вітаміни, їхне значення для здоров’я. П.р.
Обирання корисних для здоров’я продуктів.
|
|
|
10.
|
Фізичні вправи і здоров’я.
|
|
|
11.
|
Правила і процедури загартовування. П.р.
Обирання одягу за погодою.
|
|
|
12.
|
Перевір себе.
|
|
|
Серед людей
|
|||
13.
|
Права дитини.
|
|
|
14.
|
Обов’язки дитини в школі і вдома.
|
|
|
15.
|
Спілкування. Умови взаєморозуміння. П.р.
Розпізнавання невербальних знаків, сигналів, жестів.
|
|
|
Безпечне довкілля
|
|||
16.
|
Безпечні та небезпечні ситуації.
|
|
|
17.
|
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях
(батьки,сусіди,родичі, аварійні служби). П.р. Створення списку джерел
допомоги у небезпечних ситуаціях.
|
|
|
18.
|
Небезпечні речовини (отруйні, горючі,
легкозаймисті).
|
|
|
19.
|
Безпечна поведінка вдома. Користування
телевізором, комп’ютером, телефоном. П.р. Створення пам’ятки щодо перегляду
телевізійних передач, користування комп’ютером, телефоном.
|
|
|
20.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
|
21.
|
Можливі надзвичайні ситуації в школі. Шляхи
виходу дитини зі школи. П.р. Дії під час евакуації.
|
|
|
22.
|
Безпека на дорогах. Правила пішохідного руху.
|
|
|
23.
|
Дорожня розмітка. П.р. Моделювання ситуації
переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті.
|
|
|
24.
|
Тварини довкола нас. Правила поведінки з
твариною.
|
|
|
25.
|
Відпочинок на природі. Літні та
зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків.
|
|
|
26.
|
Сам собі лікар. П.р Надання першої допомоги при
подряпинах, укусах комах.
|
|
|
27.
|
Узагальнення і систематизація знань з розділу.
|
|
|
Здоровий дух
|
|||
28.
|
Смаки і захоплення, їхній вплив на здоров’я людини.
П. р. Презентація «Твоє захоплення».
|
|
|
29.
|
Друзі за інтересами. Друзі з особливими
потребами. П. р. Обговорення дружніх стосунків хлопчиків і дівчаток.
|
|
|
30.
|
Людяність, вдячність, співчуття. Як надати
підтримку і допомогу. П. р. Написання листа-подяки (на вибір учня).
|
|
|
31.
|
Життєрадісність і здоров’я.
|
|
|
32.
|
Ухвалення рішень. Вплив реклами на рішення
людини.
|
|
|
33.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
|
34.
|
Підготовка
виставки дитячих робіт, присвячених здоровому способу життя та
профілактиці шкідливих звичок.
|
|
|
35.
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий