вторник, 16 октября 2018 г.
воскресенье, 2 сентября 2018 г.
Календарне планування 2кл Основи здоров’я за підручником О.В. Гнатюк
Основи здоров’я
за підручником О.В. Гнатюк
35 год/рік
1 год/тиждень
№ уроку
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Примітки
|
Здоров’я людини
|
|||
1.
|
Індивідуальні
особливості зростання і розвитку учнів: дівчаток і хлопчиків. П.р. Визначення
зросту, маси тіла.
|
|
|
2.
|
Здоров’я і хвороби.
Профілактика захворювань.
|
|
|
3.
|
Інфекційні захворювання. Захист від інфекцій.
Карантин.
|
|
|
Здорове тіло
|
|||
4.
|
Розпорядок дня школяра. П.р. Складання за
допомогою дорослих розпорядку робочого дня школяра.
|
|
|
5.
|
Порядок і дисципліна.
|
|
|
6.
|
Навчання і відпочинок. Користь активного
відпочинку. Організація відпочинку в класі та вдома. П.р Планування вихідного
дня.
|
|
|
7.
|
Ранкові та вечірні гігієнічні процедури. П.р. Як
правильно доглядати за порожниною рота.
|
|
|
8.
|
Культура харчування. Правила поведінки за
столом.
|
|
|
9.
|
Вітаміни, їхне значення для здоров’я. П.р.
Обирання корисних для здоров’я продуктів.
|
|
|
10.
|
Фізичні вправи і здоров’я.
|
|
|
11.
|
Правила і процедури загартовування. П.р.
Обирання одягу за погодою.
|
|
|
12.
|
Перевір себе.
|
|
|
Серед людей
|
|||
13.
|
Права дитини.
|
|
|
14.
|
Обов’язки дитини в школі і вдома.
|
|
|
15.
|
Спілкування. Умови взаєморозуміння. П.р.
Розпізнавання невербальних знаків, сигналів, жестів.
|
|
|
Безпечне довкілля
|
|||
16.
|
Безпечні та небезпечні ситуації.
|
|
|
17.
|
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях
(батьки,сусіди,родичі, аварійні служби). П.р. Створення списку джерел
допомоги у небезпечних ситуаціях.
|
|
|
18.
|
Небезпечні речовини (отруйні, горючі,
легкозаймисті).
|
|
|
19.
|
Безпечна поведінка вдома. Користування
телевізором, комп’ютером, телефоном. П.р. Створення пам’ятки щодо перегляду
телевізійних передач, користування комп’ютером, телефоном.
|
|
|
20.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
|
21.
|
Можливі надзвичайні ситуації в школі. Шляхи
виходу дитини зі школи. П.р. Дії під час евакуації.
|
|
|
22.
|
Безпека на дорогах. Правила пішохідного руху.
|
|
|
23.
|
Дорожня розмітка. П.р. Моделювання ситуації
переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті.
|
|
|
24.
|
Тварини довкола нас. Правила поведінки з
твариною.
|
|
|
25.
|
Відпочинок на природі. Літні та
зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків.
|
|
|
26.
|
Сам собі лікар. П.р Надання першої допомоги при
подряпинах, укусах комах.
|
|
|
27.
|
Узагальнення і систематизація знань з розділу.
|
|
|
Здоровий дух
|
|||
28.
|
Смаки і захоплення, їхній вплив на здоров’я людини.
П. р. Презентація «Твоє захоплення».
|
|
|
29.
|
Друзі за інтересами. Друзі з особливими
потребами. П. р. Обговорення дружніх стосунків хлопчиків і дівчаток.
|
|
|
30.
|
Людяність, вдячність, співчуття. Як надати
підтримку і допомогу. П. р. Написання листа-подяки (на вибір учня).
|
|
|
31.
|
Життєрадісність і здоров’я.
|
|
|
32.
|
Ухвалення рішень. Вплив реклами на рішення
людини.
|
|
|
33.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
|
34.
|
Підготовка
виставки дитячих робіт, присвячених здоровому способу життя та
профілактиці шкідливих звичок.
|
|
|
35.
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
|
пятница, 31 августа 2018 г.
Поради батькам другокласників
16 ПОРАД БАТЬКАМ ДРУГОКЛАСНИКІВ
Порада 1
Нагадати дитині, що домашні завдання потрібні для того,що закріпити те, що пояснював вчитель на уроці, інакше в довгострокову пам’ять знання не перейдуть.
Порада 2
Навичка виконання домашніх завдань без допомоги батьків не формується, такий закон засвоєння знань.
Як допомогти дитині у підготовці домашнього завдання:
- Перевірте чи правильно організоване робоче місце учня;
- Привчайте дитину вчасно сідати за уроки;
- Не дозволяйте учню занадто довго сидіти за робочим столом. Своєчасно влаштовуйте невеличкі перерви;
- Спочатку контролюйте чи всі уроки виконані. Будьте присутні, коли дитина виконує домашні завдання, підбадьорюйте, пояснюйте, якщо учень щось не зрозумів або забув, але не замінюйте його діяльність своєю;
Порада 3
Якщо батьки не контролюють і не допомагають дитині виконувати домашні завдання, то учень може його не робити і не записувати.
Порада 4
Важливо спочатку перевіряти і співставляти те, що дитина записала в щоденник і те, що було реально задано – діти інколи не записують частину завдань.
Порада 5
Показувати дитині приклад організованості і зібраності.
Порада 6
Прийняти думку, що негативні оцінки в учбовому процесі неминучі, тому важливо не карати дитину, навпаки допомогти розібратися в проблемі.
Для успішного навчання важливо:
- Наскільки добре дитина розуміє зміст слів «неможна» і «треба»;
- Чи знайоме дитині почуття відповідальності;
- Чи організована дитина в найпростішому розумінні цього слова;
Порада 7
Не думати, що якщо мама і тато відмінно навчалися в школі, то їх дитина обов’язково буде відмінником – діти необов’язково повинні бути схожими на батьків.
Порада 8
Батьки мають пам’ятати, що в навчанні важливі не так оцінки, як реальні знання і вміння учня, його працездатність, відповідальність, потреба в отриманні нових знань. До того ж слід враховувати, що успішність в навчанні визначається багатьма факторами. Не останньою є віра батьків в можливості своєї дитини, а також їх спроможність надати реальну допомогу учню.
Порада 9
Якщо часто сварити дитину за «двійки» , може з’явитися шкільна тривога, яка дуже вплине на успішність. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо вона боїться, бо страх блокує пізнавальну діяльність.
Якщо дитина погано навчається, то:
- Вона втратила віру в свої сили;
- Боїться, що його спитають на уроці;
- Йому соромно відповідати перед учнями, перед вчителем;
- Дорослі ставлять завищені вимоги;
Порада 10
Не вимагати від дитини більше за її можливості на даний момент.
Що робити?
- Встановити точний діагноз (погіршення самопочуття, проблеми в родині …);
- Починати з найпростішого ( вселити почуття впевненості в своїх силах, пробудити інтерес до навчання);
- Підбирати цікаві завдання;
- Уникати нервозності і невиправданих конфліктів;
- Батькам слідкувати за собою, за своєю інтонацією під час занять, намагатися не підвищувати голос;
- Обов’язково відмічати перші успіхи дитини;
- Намагатися розвинути в дитині почуття гідності;
Порада 11
Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок дитини і не вимагати від неї лише відмінних оцінок - якщо мама занадто сильно турбується за оцінки, то і у дитини з’являється страх не виправдати сподівання мами.
Порада 12
Важливо навчити дитину порівнювати свої досягнення із своїми попередніми, а не з досягненнями інших учнів.
Порада 13
Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відмічати найменші досягнення. Придумайте штучні стимули у вигляді винагороди, які можна давати регулярно за невеликі досягнення у навчанні та поведінці.
Навчальна діяльність є спільною, розподіленою – від дорослого (вчителя, батьків) надходять завдання і стимули, а від школярів – активність у їх досягненні.
Порада 14
Дитина повинна бачити, що помилятися – це нормально, що помиляються мама і тато, бабусі і дідусі. Важливо вчасно і правильно виправити свою помилку.
Порада 15
Діти часто сприймають оцінку за роботу, як оцінку особистості, тому треба вчити розділяти : «Я хороший, але в роботі я припустився 20 помилок і тому отримав «2».
Порада 16
Важливо налаштовувати дитину : якщо вірити в успіх і старатися , то все обов’язково вийде.
Зробити перший крок у вихованні самостійності допоможе простий прийом – скласти розклад виконання домашніх завдань.
- Письмові завдання варто чергувати з усними.
- Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали, що не забути вивчений матеріал. Завдання з читання (переказ, вірш напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів.
- Розподілити задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то пусто».
- Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати 30 хвилин.
Порада 1
Нагадати дитині, що домашні завдання потрібні для того,що закріпити те, що пояснював вчитель на уроці, інакше в довгострокову пам’ять знання не перейдуть.
Порада 2
Навичка виконання домашніх завдань без допомоги батьків не формується, такий закон засвоєння знань.
Як допомогти дитині у підготовці домашнього завдання:
- Перевірте чи правильно організоване робоче місце учня;
- Привчайте дитину вчасно сідати за уроки;
- Не дозволяйте учню занадто довго сидіти за робочим столом. Своєчасно влаштовуйте невеличкі перерви;
- Спочатку контролюйте чи всі уроки виконані. Будьте присутні, коли дитина виконує домашні завдання, підбадьорюйте, пояснюйте, якщо учень щось не зрозумів або забув, але не замінюйте його діяльність своєю;
Порада 3
Якщо батьки не контролюють і не допомагають дитині виконувати домашні завдання, то учень може його не робити і не записувати.
Порада 4
Важливо спочатку перевіряти і співставляти те, що дитина записала в щоденник і те, що було реально задано – діти інколи не записують частину завдань.
Порада 5
Показувати дитині приклад організованості і зібраності.
Порада 6
Прийняти думку, що негативні оцінки в учбовому процесі неминучі, тому важливо не карати дитину, навпаки допомогти розібратися в проблемі.
Для успішного навчання важливо:
- Наскільки добре дитина розуміє зміст слів «неможна» і «треба»;
- Чи знайоме дитині почуття відповідальності;
- Чи організована дитина в найпростішому розумінні цього слова;
Порада 7
Не думати, що якщо мама і тато відмінно навчалися в школі, то їх дитина обов’язково буде відмінником – діти необов’язково повинні бути схожими на батьків.
Порада 8
Батьки мають пам’ятати, що в навчанні важливі не так оцінки, як реальні знання і вміння учня, його працездатність, відповідальність, потреба в отриманні нових знань. До того ж слід враховувати, що успішність в навчанні визначається багатьма факторами. Не останньою є віра батьків в можливості своєї дитини, а також їх спроможність надати реальну допомогу учню.
Порада 9
Якщо часто сварити дитину за «двійки» , може з’явитися шкільна тривога, яка дуже вплине на успішність. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо вона боїться, бо страх блокує пізнавальну діяльність.
Якщо дитина погано навчається, то:
- Вона втратила віру в свої сили;
- Боїться, що його спитають на уроці;
- Йому соромно відповідати перед учнями, перед вчителем;
- Дорослі ставлять завищені вимоги;
Порада 10
Не вимагати від дитини більше за її можливості на даний момент.
Що робити?
- Встановити точний діагноз (погіршення самопочуття, проблеми в родині …);
- Починати з найпростішого ( вселити почуття впевненості в своїх силах, пробудити інтерес до навчання);
- Підбирати цікаві завдання;
- Уникати нервозності і невиправданих конфліктів;
- Батькам слідкувати за собою, за своєю інтонацією під час занять, намагатися не підвищувати голос;
- Обов’язково відмічати перші успіхи дитини;
- Намагатися розвинути в дитині почуття гідності;
Порада 11
Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок дитини і не вимагати від неї лише відмінних оцінок - якщо мама занадто сильно турбується за оцінки, то і у дитини з’являється страх не виправдати сподівання мами.
Порада 12
Важливо навчити дитину порівнювати свої досягнення із своїми попередніми, а не з досягненнями інших учнів.
Порада 13
Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відмічати найменші досягнення. Придумайте штучні стимули у вигляді винагороди, які можна давати регулярно за невеликі досягнення у навчанні та поведінці.
Навчальна діяльність є спільною, розподіленою – від дорослого (вчителя, батьків) надходять завдання і стимули, а від школярів – активність у їх досягненні.
Порада 14
Дитина повинна бачити, що помилятися – це нормально, що помиляються мама і тато, бабусі і дідусі. Важливо вчасно і правильно виправити свою помилку.
Порада 15
Діти часто сприймають оцінку за роботу, як оцінку особистості, тому треба вчити розділяти : «Я хороший, але в роботі я припустився 20 помилок і тому отримав «2».
Порада 16
Важливо налаштовувати дитину : якщо вірити в успіх і старатися , то все обов’язково вийде.
Зробити перший крок у вихованні самостійності допоможе простий прийом – скласти розклад виконання домашніх завдань.
- Письмові завдання варто чергувати з усними.
- Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали, що не забути вивчений матеріал. Завдання з читання (переказ, вірш напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів.
- Розподілити задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то пусто».
- Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати 30 хвилин.
четверг, 30 августа 2018 г.
Готуй домашні завданн легко
ГОТУЙ
ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ЛЕГКО!
Ø
Письмові завдання варто чергувати з усними
Ø
Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали,
щоб не забути вивчений матеріал.
Ø
Завдання з читання (переказ, вірш
напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів
Ø
Розподіли задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то
пусто»
Ø
Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати
30 хвилин
Бажаю гарних оцінок у
новому навчальному році!!!
Правила учнів
ПРАВИЛА
УЧНІВ
Ø Приходь до школи вчасно
Ø Зайшовши до класу привітайся
Ø Під час уроку уважно слухай вчителя
Ø На перерві не бігай, не кричи
Ø У коридорі й по сходинках іди спокійно, тримаючись правого боку
Ø Поводь себе таким чином, щоб не заважати іншим
Ø Обов’язково виконуй вимоги чергового по гімназії
Ø Бережи підручники і шкільні речі
Подписаться на:
Сообщения (Atom)