Календарне
планування з математики на ІІ семестр 2018‒2019 навч. року
№ |
Зміст
роботи |
|
|
1. |
Повторення додавання і віднімання чисел 1-5.Складання і
розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння. |
|
|
2. |
Таблиці додавання
і віднімання числа 6.Складання
і розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве
порівняння. |
|
|
3. |
Таблиці додавання і віднімання числа 7.Складання і
розв’язування задач на знаходження остачі та різницеве порівняння. |
|
|
4. |
Складання та розв’язування задач за малюнками та
короткими записами. Порівняння виразів. |
|
|
5. |
Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9.Складання і
розв’язування задач за малюнками і виразами. |
|
|
6. |
Задачі на знаходження невідомого доданку. Порівняння
виразів. |
|
|
7. |
Складання рівностей і нерівностей та задач за
малюнками. Креслення відрізків. |
|
|
8. |
Доповнення та
розв’язування задач на знаходження остачі. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
|
9 |
Розв’язування задач на зменшення числа на кілька
одиниць. Розпізнавання геометричних фігур. Зміна суми при зміні доданків. |
|
|
10. |
Додавання та віднімання числа частинами. Розв’язування
задач на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць. |
|
|
11. |
Переставна властивість додавання. Розв’язування задач
на знаходження суми та різницеве порівняння. |
|
|
12. |
Ознайомлення з діаграмами.
Складання рівностей і нерівностей за малюнками і текстами. |
|
|
13. |
Числа 11- 20. Величини. Десяток. Розв’язування задач на збільшення на кілька
одиниць та знаходження невідомого доданку. Вимірювання і креслення відрізків. |
|
|
14. |
Утворення чисел другого десятку. Розв’язування задач на
збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць. |
|
|
15. |
Утворення чисел другого десятку за їх десятковим
складом. Складання задач на знаходження остачі за коротким записом. |
|
|
16. |
Лічба в межах
20. Складання і розв’язування задач різних видів за короткими записами. |
|
|
17. |
Дециметр. Розв’язування задач на додавання і
віднімання. Доповнення рівностей в межах 10. |
|
|
18. |
Складання задач за малюнками і виразами та
розв’язування їх. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
|
19. |
Задачі з двома запитаннями.
Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 10. |
|
|
20. |
Розв’язування задач
на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць.
Обчислення виразів. |
|
|
21. |
Порівняння чисел в межах 20. Читання виразів на
додавання двома способами. |
|
|
22. |
Порівняння іменованих чисел.
Порівняння задач на віднімання |
|
|
23. |
Складання рівностей за малюнками і зразком.
Розв’язування задач на (збільшення ) зменшення на кілька одиниць. Творча
робота над задачами. |
|
|
24. |
Десятковий склад чисел. Складання нерівностей і
рівностей за малюнками. Доповнення та розв’язування задач. |
|
|
25. |
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі
нумерації. Читання виразів на віднімання двома способами. |
|
|
26. |
Додавання і віднімання чисел на основі нумерації.
Складання задач за короткими записами та їх розв’язування. |
|
|
27. |
Ознайомлення з подачею
інформації через таблиці і діаграми. Побудова ламаної лінії. |
|
|
28. |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння
чисел і виразів в межах 20. |
|
|
29. |
Складання задач за виразом і
запитанням. Складання і обчислення виразів за таблицями. |
|
|
30. |
Задачі на час. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20. |
|
|
31. |
Послідовність чисел в межах
20. Розв’язування задач на знаходження остачі. Заміна одних одиниць
вимірювання довжини іншими. |
|
|
32. |
Задачі з двома запитаннями.
Вибір виразів за їх значенням. Креслення відрізків . |
|
|
33. |
Задачі на знаходження
невідомого доданку, задач з зайвими даними. Визначення спільної частини
геометричних фігур. |
|
|
34. |
Складання задач за виразом , доповнення задач і
розв’язання їх. Обчислення виразів на
2 дії в межах 20. |
|
|
35. |
Задачі на різницеве порівняння . Складання задач за
схемами. Доповнення рівностей знаками дій . |
|
|
36. |
Складання задач за малюнками,
короткими записами. Обчислення
кругових виразів. |
|
|
37. |
Складання і порівняння задач за короткими записами та нерівностей за таблицями. Зміна
різниці при зміні одного з компонентів. |
|
|
38. |
Складання задач за малюнками та за вибраним запитанням
до умови. Складання нерівностей. |
|
|
39. |
Складання задач за малюнком і запитаннями, схемами.
Підбір запитання до умови. Кругові вирази. |
|
|
40. |
Нумерація чисел від 21 до 100. Утворення і назви чисел від
21 до 39. Лічба в межах 39.Розв’язування задач з двома запитаннями.
Порівняння іменованих чисел |
|
|
41. |
Утворення і назва чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89.
Задачі вивчених видів. Малювання візерунків з ламаних ліній. |
|
|
42. |
Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100.
Задачі на суму та остачу. |
|
|
43. |
Лічба десятками в межах 100.
Порівняння іменованих чисел в межах 100. Задачі на знаходження суми. Поділ
многокутника відрізками. |
|
|
44. |
Письмова нумерація чисел в
межах 100.Запис чисел в нумераційній таблиці. Задачі на знаходження
невідомого доданку. |
|
|
45. |
Лічба десятками. Порівняння
чисел в межах 100. Вирази на 2 дії. |
|
|
46. |
Істинні і хибні
висловлювання. Задачі на час за календарем. Додавання і віднімання десятками. |
|
|
47. |
Метр. Складання задач за малюнком і виразами
.Обчислення виразів на основі нумерації.
|
|
|
48. |
Запис двоцифрових чисел у
нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Складання задач за короткими
записами. Креслення відрізків. |
|
|
49. |
Складання задач за малюнком
та запитаннями, за короткими записами. Креслення відрізків. Обчислення
виразів в межах 100. |
|
|
50. |
Доповнення та розв’язання задач. Порівняння чисел в
межах 100. |
|
|
51. |
Істинні і хибні висловлювання. Розв’язування текстових
задач. Перевірка правильності обчислення виразів. |
|
|
52. |
Розв’язування текстових задач. Порівняння додавання і
віднімання одноцифрових і круглих чисел. Об’ємні фігури. |
|
|
53. |
Монети. Грошові банкноти
України. Задачі про гроші і вартість товарів. |
|
|
54. |
Доба. Розв’язування задач за календарем. Обчислення
виразів на 2 дії. |
|
|
55. |
Година . Хвилина. Визначення часу за годинником з
точністю до години. Розв’язування задач на час. |
|
|
56. |
Визначення часу за годинником
різних частин доби. Розв’язування задач на час. Порівняння та додавання і
віднімання круглих чисел. |
|
|
57. |
Співвідношення між
компонентами і результатом віднімання. Задачі на знаходження невідомого
від’ємника. Порівняння виразів і чисел в межах 100. |
|
|
58. |
Розрядні доданки. Задачі на знаходження невідомого
доданку та задач з двома запитаннями. |
|
|
59. |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд (
загальний випадок). Складання і розв’язування задач за короткими записами .
Порівняння довжин відрізків. |
|
|
60. |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Задачі на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць, на знаходження
невідомого доданку. |
|
|
61. |
Запис двоцифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. Креслення
відрізків. |
|
|
62. |
Розв’язування текстових задач вивчених видів.
Обчислення виразів на 2 та 3 дії.
Елементи многокутників. |
|
|
63. |
Задачі на час. Складання
задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння виразів. |
|
|
64. |
Повторення вивченого за рік. Нумерація чисел. Читання
виразів по – різному. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць, на
різницеве порівняння. Складання задач за виразом. |
|
|
65. |
Задачі на збільшення на кілька одиниць, на різницеве
порівняння. Обчислення виразів на основі нумерації. |
|
|
66. |
Взаємозв’язок між додаванням
і відніманням . Задачі на знаходження суми. Складання задач за короткими
записами. |
|
|
67. |
Складання виразів за шкалою лінійки. Складання задач за
різними короткими записами. |
|
|
68. |
Складання і розв’язування задач зі словами « стільки ж»
, задач з двома запитаннями. Обчислення виразів з 1 і 0.Креслення
геометричних фігур. |
|
|
69. |
Календар. Доба. Послідовність
від найменшої одиниці часу до найбільшої. Творча робота над задачами. |
|
|
70. |
Плоскі і об’ємні фігури. Розв’язування задач на час.
Складання задач за схемами. |
|
|
71. |
Задачі на обчислення часу за годинником. Задачі з
поняттям « вартість». Обчислення виразів . |
|
|
72. |
Розв’язування задач вивчених видів. Заміна одних
одиниць вимірювання одиниць часу іншими |
|
|
73. |
Заміна одних одиниць вимірювання довжини іншими та
виконання дій з ними.. |
|
|
74. |
Розв’язування текстових і логічних задач. Обчислення
виразів на додавання і віднімання в межах 100. |
|
|
75. |
Узагальнення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий