суббота, 19 октября 2019 г.

Опорна схема конструювання уроків різних типів


Опорна схема конструювання уроків різних типів:
Етап уроку
Задачі даного етапу
Форма уроку
Урок-лекція з елементами евристичної бесіди
Урок розв'язування опор
них вправ
Урок-залік
Урок розв'я
зуван
ня вправ підви
щеної  склад
ності
Урок –змаган
ня
Контро
льна робота
Аналіз контро
льної роботи
1
Організаційний етап
1. Привітання, фіксація відсутніх.
2. Перевірка підготовки учнів до заняття.
3. Перевірка підготовки класного приміщення до заняття.
4. Організація уваги учнів.
J
J
J
J
J
J
J
2
Етап перевірки домашнього завдання
1. Установити правильність, повноту
й усвідомленість виконання д/з
більшістю учнів.
2. Виявити прогалини у знаннях і навичках учнів, з'ясувати причини їх виникнення.
3. Ліквідувати знайдені в ході перевірки прогалини

J
J
J
J


3
Формування мети й завдань уроку
Розкриття загальної мети та плану проведення уроку
J
J
J
J
J
J
J
4
Мотивація навчальної діяльності
 Забезпечити мотивацію навчання,
прийняття учнями цілей уроку.

J
J
J
J
J

J
5
Актуалізація опорних знань, умінь, навичок
 Актуалізувати суб'єктний досвід
Учнів для сприйняття навчального матеріалу.
J
J
J
J


J
6
Вивчення нового матеріалу:
теорія,
практика
Забезпечити сприйняття,
осмислення та первинне запам'ятовування учнями матеріалу, що вивчається.

J






7
Первинне закріплення і корекція
Забезпечити засвоєння методики відтворення вивченого матеріалу
J
J






8
Етап  перевірки первинного розуміння
Установити правильність усвідомлення вивченого матеріалу.
Виявити прогалини первинного осмислення вивченого матеріалу, неправильні уявлення учнів.
Провести корекцію виявлених прогалин в усвідомленні учнями вивченого матеріалу

J





9
Етап узагальнення й систематизації знань
Забезпечити формування цілісної системи теоретичних знань учнів.
Забезпечити закріплення в пам'яті учнів знань та навичок, які їм необхідні для самостійної роботи над  застосуванням цих знань при розв'язуванні стандартних вправ


J

J


10
Етап застосування знань і навичок в змінених ситуаціях
1. Забезпечити засвоєння учнями знань і навичок.
2. Забезпечити формування в учнів умінь самостійно застосовувати знання в різноманітних ситуаціях.



J
J


11
Етап контролю й самоконтролю знань і навичок
1. Виявити якість та рівень засвоєння знань і навичок учнів.
2. Виявити недоліки в знаннях і навичках учнів.
3. Установити причини виявлених недоліків.
4. Забезпечити розвиток у школярів здатності до оціночних дій.





J

12
Етап корекції знань і навичок
Організувати діяльність учнів з корекції
виявлених недоліків, прогалин в знаннях і навичках у межах вивченої теми



J


J
13
Підсумки уроку
Дати якісну оцінку навчального заняття, роботи класу та окремих учнів.
J
J
J
J
J

J
14
Домашнє завдання
Забезпечити розуміння учнями
цілей, змісту й способів виконання домашнього завдання.
J
J

J
J

J
15
Рефлексія
1. Ініціювати та інтенсифікувати
рефлексію учнів з приводу свого
психоемоційного стану, мотивації
своєї діяльності, поведінки й взаємодії з учителем та однокласниками на уроці.
2. Забезпечити засвоєння учнями
принципів саморегуляції та співробітництва.
J
J
J
J
J
J
J


Комментариев нет:

Отправить комментарий