воскресенье, 24 февраля 2019 г.
воскресенье, 27 января 2019 г.
пятница, 11 января 2019 г.
Календарне планування Математика 1 кл. ІІ семестр за підручником О. М. Гісь, І. В. Філяк.
Календарне
планування ІІ семестр
МАТЕМАТИКА 1 клас
3 год/тиждень
Математика
: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь,
І. В. Філяк.— Харків : Вид-во
«Ранок», 2018
№
|
Тема
|
Дата
|
|||
ІІ семестр (57 годин)
|
|||||
Сюжетні задачі
|
|||||
Учень / учениця:
- лічить за правилами
лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично;
двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1];
- лічить до 100 в
прямому і зворотному порядку [2 МАО 1-4.2-2]
уживає в мовленні
порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно
іншого [2 МАО 1-1.1-1];
- відтворює в різних
видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх
оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні
лічилки тощо) [2 МАО 1-1.1-2]
визначає істотні,
спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1];
- порівнює і
впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [2
МАО 1-4.1-2];
- об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою
[2 МАО 1-4.1-3];
- розбиває об’єкти на групи за спільною
ознакою [2 МАО 1-4.1-4]
|
|||||
49.
|
Творча
робота над задачами
|
c.101
|
|
|
|
50.
|
Розв’язування
задач вивчених типів.
|
c.102
|
|
|
|
51.
|
Задача
на різницеве порівняння
|
c.104
|
|
|
|
|
|||||
52.
|
Розв’язування
задач вивчених типів. Складання задач за схемами.
|
c.106
|
|
|
|
53.
|
Взаємозв’язок
дій додавання і віднімання
|
c.107
|
|
|
|
54.
|
Читання
прикладів різними способами. Задачі
|
c.110
|
|
|
|
Учень / учениця:
- оперує числами в
межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку),
місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в
різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1];
- обчислює суму
(додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для
себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами,
які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];
- знаходить значення математичних виразів [2
МАО 2- 4.3-3];
- обчислює значення
виразів зі змінною [2 МАО 2-4.3-4];
- застосовує різні способи виконання
арифметичних дій з числами (додавання, віднімання, множення, ділення) під час
розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних
задачах [2 МАО 2- 4.3-5]
|
|||||
55.
|
Математичні вирази. Рівності. Нерівності. Числовий вираз та його значення
|
c.111
|
|
|
|
56.
|
Порівняння
числа та значення числового виразу
|
c.113
|
|
|
|
57.
|
Порівняння числа та значення числового виразу Числові
вирази на дві дії.
|
c.115
|
|
|
|
58.
|
Порівняння двох числових виразів.
|
c.117
|
|
|
|
59.
|
Числова рівність і числова нерівність. Правильні й
неправильні числові нерівності.
|
c. 118
|
|
|
|
60.
|
Складання, запис і читання числових нерівностей.
|
c. 121
|
|
|
|
Учень / учениця:
- розуміє залежність результатів
арифметичних дій від зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1]
|
|||||
61.
|
Назви компонентів дії додавання. Переставний закон
додавання. Залежність суми від зміни одного доданка.
|
c.122
|
|
|
|
62.
|
Назви
компонентів дії віднімання
|
c.125
|
|
|
|
63.
|
Закріплення
вивченого
|
c.127
|
|
|
|
64.
|
Закріплення
вивченого. Залежність різниці від зміни зменшуваного.
|
c.129
|
|
|
|
65.
|
Закріплення
вивченого Розв’язування задач.
|
c.130
|
|
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури
|
|||||
Учень / учениця:
- встановлює відносне
розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче
тощо), використовуючи математичну мову [2 МАО 4-4.4-1];
- демонструє вміння переміщувати об’єкти в
заданих напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору [2
МАО 4-4.4-2];
- коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні
відповідні математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]
- розрізняє геометричні
площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];
- відтворює
досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.),
використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у
предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2];
- знаходить відомі
площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на
малюнках [2 МАО 4-4.5-3];
- наводить приклади
предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури
[2 МАО 4-4.5-4];
- розрізняє прямі і
непрямі кути, зображає їх на аркуші в клітинку за допомогою косинця [2 МАО
4-4.5-5];
- будує прямокутник /
квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4-4.5-6]
- моделює геометричні
фігури з підручного матеріалу (шнурків, олівців, паличок тощо) [2 МАО
4-4.6-1];
- конструює знайомі
площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу (пластиліну, глини,
соломки, конструктора тощо) [2 МАО 4-4.6-2];
- створює макети
реальних та уявних об’єктів [2 МАО 4- 4.6-3]
|
|||||
66.
|
Геометричні фігури. Круг. Предмети, круглі за формою.
|
c.132
|
|
|
|
67.
|
Кут. Побудова кутів
|
c.134
|
|
|
|
68.
|
Многокутники. Опис фігур за істотними ознаками.
Трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник.
|
c.136
|
|
|
|
69.
|
Форми
многокутників. Класифікація фігур.
|
c.138
|
|
|
|
70.
|
Геометричні тіла. Куб,
піраміда, куля, циліндр, конус.
|
c.140
|
|
|
|
71.
|
Повторення вивченого.
|
c.143
|
|
|
|
Величини.
|
|||||
72.
|
Вимірювання довжини предметів іншими предметами та
умовними одиницями.
|
c.144
|
|
|
|
73.
|
Вимірювання довжини предметів іншими предметами та
умовними одиницями
|
с.146
|
|
|
|
74.
|
Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання, порівняння, побудова відрізків.
|
С.148
|
|
|
|
75.
|
Розв’язування задач,
які містять одиниці довжини. Порівняння довжини відрізків.
|
С.150
|
|
|
|
76.
|
Дециметр як одиниця довжини. Порівняння, побудова відрізків. Задачі.
|
c.152
|
|
|
|
77.
|
Додавання і віднімання іменованих чисел.
|
c.153
|
|
|
|
78.
|
Порівняння іменованих чисел.
|
c.155
|
|
|
|
Нумерація чисел у межах сотні
|
|||||
Учень / учениця: читає
і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль – словами і цифрами[2 МАО
2-4.2-3];
- утворює натуральні
числа прилічуванням і відлічуванням одиниці [2 МАО 2-4.2-4];
- досліджує, що одна і
та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції [2
МАО 2-4.2- 5];
- порівнює натуральні
числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >,
МАО 2-4.2-6];
- співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним
натуральним числом і навпаки [2 МАО 2-4.2-7];
- ділить конкретні
об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт,
піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи
життєві ситуації, описує за допомогою відповідних моделей [2 МАО 2-4.2-8];
- демонструє, що таке цілий предмет і його
частини – половина, третина, чверть [2 МАО 2-4.2-9]
|
|||||
79.
|
Лічильна одиниця – десяток. Лічба десятками. Круглі
числа.
|
c.155
|
|
|
|
80.
|
Лічба десятками.
|
С.160
|
|
|
|
81.
|
Додавання і віднімання розрядних чисел – десятків.
Задачі на порівняння, додавання та віднімання розрядних чисел.
|
c.162
|
|
|
|
82.
|
Усна і письмова нумерація чисел 11-20. Читання й запис
чисел 11-20.
|
c.163
|
|
|
|
83.
|
Утворення чисел 11-20. Додавання одноцифрових чисел до
10. Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць в межах 20.
|
c.166
|
|
|
|
84.
|
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа
другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка.
|
c.168
|
|
|
|
85.
|
Розрядна таблиця. Десятки і одиниці. Двоцифрове число.
|
с.170
|
|
|
|
86.
|
Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Задачі.
|
с.173.
|
|
|
|
87.
|
Порівняння чисел у межах 20.
|
с.174
|
|
|
|
88.
|
Знаходження невідомого доданка.
|
c.175
|
|
|
|
89.
|
Задачі на знаходження невідомого доданка.
|
с.177
|
|
|
|
90.
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Задачі.
|
c.179
|
|
|
|
91.
|
Знаходження невідомого від’ємника. Задачі. Творча
робота над задачами.
|
c.181
|
|
|
|
92.
|
Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1
до 100. Порівняння чисел.
|
c.183
|
|
|
|
93.
|
Розрядні
доданки. Розряд одиниць і розряд десятків. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Читання чисел за
розрядними таблицями.
|
c.185
|
|
|
|
94.
|
Віднімання розрядного числа. Розв’язування задач.
|
c.187
|
|
|
|
95.
|
Додавання і віднімання одноцифрового та двоцифрового
числа.
|
c.188-189
|
|
|
|
96.
|
Додавання круглого числа до двоцифрового. Віднімання
круглого числа від двоцифрового. Віднімання і додавання двоцифрових чисел.
|
c.192
c.193
|
|
|
|
Величини
|
|||||
Учень / учениця:
- здійснює вимірювання величин, маючи
вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр,
годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів
(стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО
3-4.7-1];
- знає одиниці вимірювання величин та
співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];
- записує результати
вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (
м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со ), годинах (год),
хвилинах ( хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7- 3];
- вимірює довжини
предметів або відрізків ) [ 2 МАО 3- 4.7-4];
- будує відрізки
заданої довжини ) [2 МАО 3-4.7-5];
- визначає час з
точністю до п’яти хвилин [ 2 МАО 3-4.7- 6];
- позначає час на
зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками [2 МАО 3-4.7-7]; -
використовує календар для опису і розв’язання повсякденних проблем [2 МАО
3-4.7-8];
- вимірює місткість
посудини за допомогою літрової мірки [2 МАО 3-4.7-9]
|
|||||
97.
|
Метр
як одиниця довжини. Співвідношення : метр,
дециметр, сантиметр. Порівняння
іменованих чисел.
|
с .193
|
|
|
|
98.
|
Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за
годинником. Поняття « минула 1 година». Порівняння , визначення тривалості
подій.
|
c.195-197
|
|
|
|
99.
|
Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Одиниця
вимірювання маси – кілограм. Зважування
предметів та запис результатів.
|
С.204
|
|
|
|
100.
|
Задачі на порівняння і вирівнювання маси предметів.
|
С.210
|
|
|
|
101.
|
Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр.
Порівняння об’єктів за місткістю.
|
c.216
|
|
|
|
102.
|
Розв’язання задач на місткість
|
С.218
|
|
|
|
Учень / учениця: -
розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між
собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО
3-1.2-1];
- оперує грошима,
здійснюючи покупки у крамницях (справжніх та уявних), продаж і покупки на
шкільних ярмарках та ін. [2 МАО 3-1.2-2];
- порівнює об’єкти навколишнього світу за
довжиною, масою, місткістю (об’ємом) [2 МАО 3-1.2-3];
- розуміє, які одиниці
вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку [2 МАО
3-1.2- 4];
- порівнює іменовані числа, подані в одиницях
довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури [2 МАО 3- 1.2-5];
- перетворює іменовані числа, виражені в
одиницях двох найменувань [2 МАО 3-1.2-6];
- виконує дії додавання
і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання
[2 МАО 3-1.2-7]
|
|||||
103.
|
Гроші. Паперові гроші і монети. Співвідношення між
гривнею і копійками. Поняття «дорожчий»,
«дешевший». Задачі про вартість. Порівняння вартостей.
|
c.220
|
|
|
|
104.
|
Формування поняття решти (здачі).
Знаходження невідомого зменшуваного та
від’ємника в задачах про вартість.
|
c.222
|
|
|
|
105.
|
Повторення
вивченого. Підсумковий урок.
|
.
|
|
|
|
Подписаться на:
Сообщения (Atom)