четверг, 19 января 2017 г.

Основи здоров’я 4 клас

Основи здоров’я
(за підручником  О.В.Гнатюк)
34 години
1 година на тиждень

з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
І розділ. Здоров'я людини (3 год)

1
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини



2
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні й небез­печні ситуації. Практична робота «Визначення рівня фізичного розвитку»


3
Складові здоров'я. Чинники здоров'я


II розділ. Фізична складова здоров'я (7 год)

4
Харчування і здоров'я


5
Про рух і загартовування


6
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття!


7
Про поставу. Плоскостопість. Практична робота «Вправи для профілактики плоскостопості»


8
Щоб мати здорові зуби... Гігієна порожнини рота. Практична робота «Гігієнічний догляд за порожниною рота».


9
Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі. Практична робота «Складання рекомендацій, як підтримати чисте повітря в оселі»


10
Як готувати домашні завдання і самостійно вчитися


III розділ. Соціальна складова здоров'я (17 год)

11
Традиції збереження здоров'я в родині


12
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки. Рольова гра «Будьмо знайомі».


13
Умій сказати «Ні». Практична робота «Моделювання ситуації звернення за телефоном довіри».                        


14
Руйнівники здоров'я. Практична робота «Моделювання ситуації відмови від пропозицій, що можуть мати негативні наслідки»


15
Користування телевізором, комп'ютером, мобіль­ним телефоном


16
Про рекламу.


17
Туберкульоз і СНІД — хвороби, що набули соці­ального значення          


18
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до лю­дей з особливими потребами. Практична робота «Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами»


19
Дії при пожежі


20
Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі


21
Правила безпечної поведінки на вулиці. Як зна­йти вихід з непередбачених ситуацій


22
Безпека руху пішоходів     


23
Сигнали регулювання дорожнього руху


24
Види перехресть. Рух майданами


25
Дорожньо - транспортні пригоди


26
Дорожні знаки


27
Підсумковий урок за розділом    


IV розділ. Психічна і духовна складові здоров'я (7 год)

28
Самооцінка і поведінка людини


29
Упевненість  самовпевненість


30
Хочу, можу, треба. Воля людини. Практична робота: виконання проекту «Відомі параолімпійці»


31
Як досягти мети. Практична робота: виконання проекту «Моя мета»


32
Повага і самоповага


33
Звички і здоров'я. Практична робота «Формуємо корисні звички»      


34
Розвиток творчих здібностей


35
Підсумковий урок за рік.






суббота, 14 января 2017 г.

Будьмо знайомі

Портфолио

Презентація до виступу на педагогічних читаннях

Вставка презентации в виде "телевизора"

Заочна подорож "Новорічні обряди українців"


На зимових канікулах я та мої любі дітки здійснили заочну подорож "Новорічні обряди українців"
















 

Російська мова

УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
(мови вивчення: споріднені і неспоріднені)
1-4 класи
Об’єктами поточної перевірки навчальних досягнень учнів 1 класу з мови вивчення є досвід мовленнєвої діяльності:
аудіативні уміння;
говоріння (усне діалогічне і монологічне мовлення).
Орієнтовні вимоги до поточних перевірок та оцінювань аудіативних умінь та усного й діалогічного мовлення з мови вивчення у 1 класі такі самі як і в        1 класі з мови навчання.
У 1 класі не проводять підсумкових перевірок з мови вивчення.
Об’єкти поточної і підсумкової перевірок навчальних досягнень учнів у 2-4 класах з мови вивчення такі самі як і з мови навчання у 1-3 класах.

Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки, які проводяться в 2-4 класах з мови вивчення
Вид перевірки
2 клас
3 клас
4 клас
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
Навичка читання вголос (усно)
-
1

1

1
Навичка читання мовчки(письмово)
-
-
-
-
1
1
Аудіювання (письмово)
1
1
1
1
1
-
Усний переказ прочитаного твору (усно)
-
1
1
-
1
-
Робота з літературним твором (письмово)

-

1

1
Списування
-
1
1
-
1
-
Диктант
-
-
-
1
-
1
Перевірка мовних знань і вмінь
-
-
1
1
1
1
Письмовий переказ

1

1
Письмовий діалог
-
-
1

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
1
Загальна кількість перевірок
за семестр
1
4
5
6
6
7

Поточні і підсумкові перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів з мови вивчення у 2 класі проводять за тими ж вимогами, що і в 1 класі з мови навчання – навчання грамоти; у 3 класі з мови вивчення за тими ж вимогами, що у 2 класі з мови навчання – мова, літературне читання; у 4 класі з мови вивчення за тими ж вимогами, що у 3 класі з мови навчання – мова, літературне читання.
Обсяги текстів для аудіювання, читання, списування, диктантів, переказів, кількість реплік діалогів для споріднених мов такі самі, як і відповідні обсяги, визначені для перевірок з мови навчання: у 2 класі такі ж, що і в 1 класі з мови навчання; у 3 класі такі ж, що у 2 класі з мови навчання; у 4 класі такі ж, що у 3 класі з мови навчання.
Для неспоріднених мов обсяги текстів для аудіювання, читання, списування, диктантів, переказів, кількість реплік діалогів зменшується на 25% від обсягів відповідних видів перевірок для споріднених мов.
Для організації само- та ваємоперевірки учнями темпу читання, а також одержання вчителем фактичного матеріалу для вибудовування стратегії організації роботи учнів на уроках подано показники. Вони є орієнтиром для розвитку темпу читання, а не перевірки та оцінювання.

Кількісні показники темпу читання вголос для розвитку темпу читання (на кінець навчального року)

Клас
Неспоріднені мови
Споріднені мови
2
15-20 сл./хв
20-30 сл./хв
3
35-45 сл./хв
50-60 сл./хв
4
65-70 сл./хв
75-80 сл./хв