четверг, 30 сентября 2021 г.
воскресенье, 26 сентября 2021 г.
Індивідуальна картка навчального поступу учня
Ім’я
учня_____________________________________ ++
має значні успіхи; +
демонструє помітний прогрес V
досягає результату з допомогою вчителя; !
потребує значної уваги і допомоги |
||||
Ціль
/ уміння |
дата |
дата |
дата |
дата |
Відповідає
на питання «так/ні» |
+ |
+ |
++ |
++ |
Відповідає
на спеціальні питання |
! |
V |
V |
+ |
Взаємодіє
з іншими |
|
|
|
|
вторник, 21 сентября 2021 г.
Календарно-тематичне планування курсу за вибором «Секрети пам’яті» 1 клас За програмою Т.І. Парниводи, Т. Б. Ухіної
Календарно-тематичне
планування курсу за вибором
«Секрети пам’яті» 1 клас
За програмою Т.І. Парниводи, Т. Б. Ухіної
1 год на тиждень
№ |
ДАТА |
ТЕМА
УРОКУ |
ПРИМІТКА |
І
семестр |
|||
І.
Мнемотехніка та її основні прийоми (8 год) |
|||
1 |
|
Ознайомлення
учнів із поняттям мнемотехніки та її історією. |
|
2 |
|
Аналогії
в навколишньому світі. |
|
3 |
|
Геометричні
фігури у віршах та малюнках. |
|
4-5 |
|
Асоціація
як основа ефективного запам’ятовування. |
|
6 |
|
Піктографія
як найперше письмо. |
|
7-8 |
|
Цифрові
та буквені піктограми. |
|
ІІ.
Засвоєння числової інформації (8 год) |
|||
9-10 |
|
Цифри
та числа. |
|
11-13 |
|
Засвоєння
складу чисел від 2 до 10. |
|
14-16 |
|
Запам’ятовування
цифрової інформації у вигляді багатозначних чисел |
|
ІІІ.
Засвоєння текстової інформації (9 год) |
|||
17 |
|
Правила
культури поведінки на уроках і на перервах. |
|
18 |
|
Засвоєння
скоромовок та віршів. |
|
19 |
|
Вірші
та лічилки складу числа. |
|
20 |
|
Державні
та народні символи України. |
|
21 |
|
Країни
– сусіди України. |
|
22 |
|
Календар,
пори року, місяці. |
|
23 |
|
Олімпійські
ігри, їх виникнення. |
|
24 |
|
Правила
поведінки у природі. |
|
25 |
|
Природа,
властивості повітря, води, ґрунту |
|
ІV. Засвоєння величин та понять (6 год) |
|||
26 |
|
Довжина
та одиниці вимірювання. |
|
27 |
|
Кути.
Кути прямі, гострі, тупі. |
|
28 |
|
Одиниці
маси та місткості. |
|
29 |
|
Математична
задача та її структура. |
|
30 |
|
Компоненти
дій додавання і віднімання. |
|
31 |
|
Поняття
істот та неістот. Слова, що відповідають на питання хто? що? |
|
V. Засвоєння правил (5 год) |
|||
32 |
|
Основи
фонетики. Звуки та букви. Голосні і приголосні звуки. Наголос. |
|
33 |
|
Глухі
приголосні звуки. |
|
34 |
|
Словникові
слова з буквою Ґ ґ (Ґе). |
|
35 |
|
Словникові
слова з буквосполученнями (Дж) та (Дз). Алфавіт. |
|
36 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|