Календарно-тематичне
планування
уроків математики за підручником «Математика, 1 клас»
авторів
Лишенка Г.П., Тарнавської С.С., Лишенко К.О.
Київ, Генеза,
2018
І СЕМЕСТР
№
уроку |
Тема |
|
1 |
Кількісна
лічба об’єктів. Порівняння груп об’єктів за кількістю. Число. Цифра. Орієнтування на площині і в просторі. |
|
2 |
Лічба
об’єктів. Порівняння об’єктів за розміром, довжиною. Орієнтування на площині
і в просторі |
|
3 |
Лічба
об’єктів. Порівняння об’єктів за висотою, довжиною. Поділ об’єктів на групи
за кольором, формою, розміром. |
|
4 |
Лічба
об’єктів. Порівняння об’єктів за довжиною, шириною, товщиною. Співвідношення
між числом і цифрою. |
|
5 |
Лічба
об’єктів. Порівняння об’єктів за розміром. Поділ
об’єктів на групи. |
|
6 |
Порядкова
лічба об’єктів. Орієнтування на площині і в просторі. |
|
7 |
Поняття
один – багато. Зображення кількості об’єктів фігурами і цифрами. Зрівнювання
груп об’єктів за кількістю.
Геометричні фігури. |
|
8 |
Порівнювання
об’єктів за різними ознаками. Позначення числа об’єктів цифрами. |
|
9 |
Зрівнювання
груп об’єктів за кількістю. Попереднє
і наступне числа до даного. |
|
10 |
Кількісна
і порядкова лічба. Порівняння об’єктів за довжиною і шириною. |
|
11 |
Поділ
геометричних фігур на групи за спільними ознаками. Порівняння груп об’єктів
за кількістю. |
|
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 1 ДО 10 |
||
12 |
Утворення
числа 2 із числа 1 і числа 1 із числа 2. Письмо цифри 1 |
|
13 |
Порівняння
чисел. Знаки «=», «≠», «<». « >»
Письмо цифри 2. |
|
14 |
Утворення числа 3 із числа 2 і
числа 2 із числа 3. Письмо цифри 3 |
|
15 |
Склад числа 3. Трикутник.
Геометричні фігури. Вимірювання умовними мірками. |
|
16 |
Утворення числа 4 із числа 3 і
числа 3 із числа 4. Письмо цифри 4. Порівняння чисел у межах 4.
Вимірювання лінійкою. |
|
17 |
Склад числа 4. Чотирикутник.
Вимірювання відрізків. |
|
18 |
Порівняння чисел у межах 4.
Вимірювання і порівняння відрізків за довжиною. |
|
19 |
Утворення числа 5 із числа 4 і
числа 4 із числа 5. Письмо Цифри 5. Порівняння чисел у межах
5. |
|
20 |
Склад числа 5. Пятикутник. Порівняння
чисел у межах 5. |
|
21 |
Дії додавання і віднімання. Знаки
«+» і «–». Складання за малюнками рівностей і їх читання. |
|
22 |
Порівняння чисел у межах 5.
Складання рівностей за малюнками і схемами. |
|
23 |
Складання нерівностей і рівностей
за малюнками і схемами. Вимірювання відрізків. |
|
24 |
Утворення числа 6 із числа 5 і
числа 5 із числа 6. Письмо цифри 6. Порівняння чисел у межах
6. |
|
25 |
Склад числа 6. Шестикутник.
Вимірювання довжини сторін трикутника. |
|
26 |
Складання рівностей і нерівностей
за малюнками. Добір малюнків до схем. |
|
27 |
Утворення числа 7 із числа 6 і
числа 6 із числа 7. Письмо цифри 7. Порівняння чисел у межах
7. |
|
28 |
Склад числа 7. Тиждень. Назви днів
тижня. |
|
29 |
Складання виразів та нерівностей за
малюнками і схемами. Обчислення виразів. |
|
30 |
Утворення числа 8 із числа 7 і
числа 7 із числа 8. Письмо цифри 8. Порівняння чисел у межах 8. Складання схем до виразів. |
|
31 |
Склад числа 8. Обчислення
виразів. Порівняння довжин відрізків. |
|
32 |
Складання за малюнками схем, рівностей, нерівностей. |
|
33 |
Утворення числа 9 із числа 8 і числа 8 із числа 9. Письмо цифри 9. Порівняння чисел у межах
9. Складання схем за малюнками. |
|
34 |
Склад числа 9. Читання рівностей
по-різному. Вимірювання довжини відрізків. |
|
35 |
Складання рівностей за малюнками і
схемами. Читання числових нерівностей по-різному. |
|
36 |
Утворення числа 10 із числа 9 і
числа 9 із числа 10. Письмо числа 10. Порівняння чисел за числовим променем. |
|
37 |
Склад числа 10. Складання
нерівностей за малюнками.Робота з
деформованими рівностями. |
|
38 |
Склад числа 10. Складання рівностей
за малюнками та схемами. |
|
39 |
Назви чисел при додаванні. Складання
рівностей за схемами і числовим променем. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
40 |
Ознайомлення з поняттями «стільки
ж», «стільки ж і 1», «стільки ж без 1». Обчислення виразів за числовим променем. |
|
41 |
Знаходження невідомого доданка за
сумою і відомим доданком. Складання схем за малюнками і виразами.
Вимірювання і креслення відрізків. |
|
42 |
Зв'язок між додаванням і відніманням.
Складання рівностей на віднімання за рівністю на додавання. |
|
43 |
Утворення числа 0. Письмо цифри 0. |
|
44 |
Число і цифра 0. Дії з нулем.
Складання рівностей і нерівностей за текстами та схемами. |
|
45 |
Складання і обчислення виразів за
малюнками і схем – за виразами. |
|
46 |
Задача та її складові. Складання і
розвʼязування задач. |
|
47 |
Порівняння місткості (обʼєму).
Літр. Складання задач за малюнками і схемами . |
|
48 |
Повторення складу чисел. Складання
і розвʼязування задач. |
|
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ В МЕЖАХ 10 |
||
49 |
Таблиці додавання і віднімання
числа 1. Обчислення виразів на 2 дії. Доповнення та складання задач за
малюнком і виразом. |
|
50 |
Додавання і віднімання числа 1. Складання і розвʼязування задач на
знаходження суми чи остачі. |
|
51 |
Таблиці додавання числа 2. Складання
задач за малюнками та схемами і їх розвʼязування. Креслення відрізка. |
|
52 |
Обчислення виразів за таблицями
додавання і віднімання числа 2. Складання і розвʼязування задач. |
|
53 |
Збільшення і зменшення числа на
кілька одиниць. Порівняння виразу і числа. |
|
54 |
Складання і розвʼязування задач на
збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Різні способи читання
рівностей. |
|
55 |
Таблиці додавання і віднімання числа
3. Задачі на збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць. |
|
56 |
Додавання і віднімання чисел 1–3.
Задачі на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. |
|
57 |
Задачі з поняттями «стільки ж»,
«стільки ж та ще…», « стільки ж без…». |
|
58 |
Назви чисел при відніманні. Таблиці
додавання і віднімання числа 4. |
|
59 |
Засвоєння таблиць додавання і
віднімання числа 4. Складання задач за структурним коротким записом. |
|
60 |
Складання
і розвʼязування задач на суму й остачу та їх порівняння. Кругові
вирази. |
|
61 |
Табель-календар. Складання і розвʼязування
задач |
|
62 |
Кілограм. Вимірювання маси
предметів. Складання задач за короткими записами та їх розвʼязування. |
|
63 |
Одиниці вартості – копійка і
гривня. Грошові монети й купюри (банкноти). Таблиці додавання і віднімання
числа 5. |
|
64 |
Різницеве порівняння чисел.
Складання і розвʼязування задач на різницеве порівняння чисел. |
|
65 |
Повторення вивченого. Складання
задач за запитаннями, за виразами. |
|
ІІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
66 |
|
Повторення додавання і віднімання чисел 1-5.Складання і
розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння. |
|
67 |
|
Таблиці додавання
і віднімання числа 6.Складання
і розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве
порівняння. |
|
68 |
|
Таблиці додавання і віднімання числа 7.Складання і
розв’язування задач на знаходження остачі та різницеве порівняння. |
|
69 |
|
Складання та розв’язування задач за малюнками та
короткими записами. Порівняння виразів. |
|
70 |
|
Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9.Складання і
розв’язування задач за малюнками і виразами. |
|
71 |
|
Задачі на знаходження невідомого доданку. Порівняння
виразів. |
|
72 |
|
Складання рівностей і нерівностей та задач за
малюнками. Креслення відрізків. |
|
73 |
|
Доповнення та
розв’язування задач на знаходження остачі. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
74 |
|
Розв’язування задач на зменшення числа на кілька
одиниць. Розпізнавання геометричних фігур. Зміна суми при зміні доданків. |
|
75 |
|
Додавання та віднімання числа частинами. Розв’язування
задач на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць. |
|
76 |
|
Переставна властивість додавання. Розв’язування задач
на знаходження суми та різницеве порівняння. |
|
77 |
|
Ознайомлення з діаграмами. Складання рівностей і нерівностей
за малюнками і текстами. |
|
|
|
ЧИСЛА 11- 20. ВЕЛИЧИНИ |
|
78 |
|
Десяток. Розв’язування задач на збільшення на кілька
одиниць та знаходження невідомого доданку. Вимірювання і креслення відрізків. |
|
79 |
|
Утворення чисел другого десятку. Розв’язування задач на
збільшення (зменшення ) числа на кілька одиниць. |
|
80 |
|
Утворення чисел другого десятку за їх десятковим
складом. Складання задач на знаходження остачі за коротким записом. |
|
81 |
|
Лічба в межах
20. Складання і розв’язування задач різних видів за короткими записами. |
|
82 |
|
Дециметр. Розв’язування задач на додавання і
віднімання. Доповнення рівностей в межах 10. |
|
83 |
|
Складання задач за малюнками і виразами та
розв’язування їх. Обчислення виразів на 2 дії. |
|
84 |
|
Задачі з двома запитаннями. Обчислення виразів на
додавання і віднімання в межах 10. |
|
85 |
|
Розв’язування задач
на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць.
Обчислення виразів. |
|
86 |
|
Порівняння чисел в межах 20. Читання виразів на
додавання двома способами. |
|
87 |
|
Порівняння іменованих чисел. Порівняння задач на
віднімання |
|
88 |
|
Складання рівностей за малюнками і зразком.
Розв’язування задач на (збільшення ) зменшення на кілька одиниць. Творча
робота над задачами. |
|
89 |
|
Десятковий склад чисел. Складання нерівностей і
рівностей за малюнками. Доповнення та розв’язування задач. |
|
90 |
|
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі
нумерації. Читання виразів на віднімання двома способами. |
|
91 |
|
Додавання і віднімання чисел на основі нумерації.
Складання задач за короткими записами та їх розв’язування. |
|
92 |
|
Ознайомлення з подачею інформації через таблиці і
діаграми. Побудова ламаної лінії. |
|
93 |
|
Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння
чисел і виразів в межах 20. |
|
94 |
|
Складання задач за виразом і запитанням. Складання і
обчислення виразів за таблицями. |
|
95 |
|
Задачі на час. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20. |
|
96 |
|
Послідовність чисел в межах 20. Розв’язування задач на
знаходження остачі. Заміна одних одиниць вимірювання довжини іншими. |
|
97 |
|
Задачі з двома запитаннями. Вибір виразів за їх
значенням. Креслення відрізків . |
|
98 |
|
Задачі на знаходження невідомого доданку, задач з
зайвими даними. Визначення спільної частини геометричних фігур. |
|
99 |
|
Складання задач за виразом , доповнення задач і розв’язання їх. Обчислення виразів на 2 дії в межах 20. |
|
100 |
|
Задачі на різницеве порівняння . Складання задач за
схемами. Доповнення рівностей знаками дій . |
|
102 |
|
Складання задач за малюнками, короткими записами.
Обчислення кругових виразів. |
|
103 |
|
Складання і порівняння задач за короткими записами та нерівностей за таблицями. Зміна
різниці при зміні одного з компонентів. |
|
104 |
|
Складання задач за малюнками та за вибраним запитанням
до умови. Складання нерівностей. |
|
105 |
|
Складання задач за малюнком і запитаннями, схемами.
Підбір запитання до умови. Кругові вирази. |
|
|
|
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100 |
|
106 |
|
Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах
39.Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння іменованих чисел |
|
107 |
|
Утворення і назва чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89.
Задачі вивчених видів. Малювання візерунків з ламаних ліній. |
|
108 |
|
Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100.
Задачі на суму та остачу. |
|
109 |
|
Лічба десятками в межах 100. Порівняння іменованих
чисел в межах 100. Задачі на знаходження суми. Поділ многокутника відрізками. |
|
110 |
|
Письмова нумерація чисел в межах 100.Запис чисел в
нумераційній таблиці. Задачі на знаходження невідомого доданку. |
|
111 |
|
Лічба десятками. Порівняння чисел в межах 100. Вирази
на 2 дії. |
|
112 |
|
Істинні і хибні висловлювання. Задачі на час за
календарем. Додавання і віднімання десятками. |
|
113 |
|
Метр. Складання задач за малюнком і виразами
.Обчислення виразів на основі нумерації.
|
|
114 |
|
Запис двоцифрових чисел у нумераційній таблиці.
Порівняння чисел. Складання задач за короткими записами. Креслення відрізків. |
|
115 |
|
Складання задач за малюнком та запитаннями, за
короткими записами. Креслення відрізків. Обчислення виразів в межах 100. |
|
116 |
|
Доповнення та розв’язання задач. Порівняння чисел в
межах 100. |
|
117 |
|
Істинні і хибні висловлювання. Розв’язування текстових
задач. Перевірка правильності обчислення виразів. |
|
118 |
|
Розв’язування текстових задач. Порівняння додавання і
віднімання одноцифрових і круглих чисел. Об’ємні фігури. |
|
119 |
|
Монети. Грошові банкноти України. Задачі
про гроші і вартість товарів. |
|
120 |
|
Доба. Розв’язування задач за календарем. Обчислення
виразів на 2 дії. |
|
121 |
|
Година . Хвилина. Визначення часу за годинником з
точністю до години. Розв’язування задач на час. |
|
122 |
|
Визначення часу за годинником різних частин доби.
Розв’язування задач на час. Порівняння та додавання і віднімання круглих
чисел. |
|
123 |
|
Співвідношення між компонентами і результатом
віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння виразів і
чисел в межах 100. |
|
124 |
|
Розрядні доданки. Задачі на знаходження невідомого
доданку та задач з двома запитаннями. |
|
125 |
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд (
загальний випадок). Складання і розв’язування задач за короткими записами .
Порівняння довжин відрізків. |
|
126 |
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Задачі на збільшення (зменшення ) на кілька одиниць, на знаходження
невідомого доданку. |
|
127 |
|
Запис двоцифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. Креслення
відрізків. |
|
128 |
|
Розв’язування текстових задач вивчених видів.
Обчислення виразів на 2 та 3 дії.
Елементи многокутників. |
|
129 |
|
Задачі на час. Складання задачі на знаходження
невідомого від’ємника. Порівняння виразів. |
|
130 |
|
Повторення вивченого за рік. Нумерація чисел. Читання виразів по – різному. Задачі
на зменшення числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння. Складання
задач за виразом. |
|
131 |
|
Задачі на збільшення на кілька одиниць, на різницеве
порівняння. Обчислення виразів на основі нумерації. |
|
132 |
|
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням . Задачі на
знаходження суми. Складання задач за короткими записами. |
|
133 |
|
Складання виразів за шкалою лінійки. Складання задач за
різними короткими записами. |
|
134 |
|
Складання і розв’язування задач зі словами « стільки ж»
, задач з двома запитаннями. Обчислення виразів з 1 і 0.Креслення
геометричних фігур. |
|
135 |
|
Календар. Доба. Послідовність від найменшої одиниці
часу до найбільшої. Творча робота над задачами. |
|
136 |
|
Плоскі і об’ємні фігури. Розв’язування задач на час.
Складання задач за схемами. |
|
137 |
|
Задачі на обчислення часу за годинником. Задачі з
поняттям « вартість». Обчислення виразів . |
|
138 |
|
Розв’язування задач вивчених видів. Заміна одних
одиниць вимірювання одиниць часу іншими |
|
139 |
|
Заміна одних одиниць вимірювання довжини іншими та
виконання дій з ними.. |
|
140 |
|
Розв’язування текстових і логічних задач. Обчислення
виразів на додавання і віднімання в межах 100. |
|
141 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого за рік. |
|