Доброго ранку всім!
1 Математика
2 Природознавство
3 Літературне читання
МАТЕМАТИКА
Тема уроку: площа фігур.
Розкрий зошит, запиши:
Дев'ятнадцятого січня
1 Переглянь відео :
Доброго ранку всім!
1 Математика
2 Природознавство
3 Літературне читання
МАТЕМАТИКА
Тема уроку: площа фігур.
Розкрий зошит, запиши:
Дев'ятнадцятого січня
1 Переглянь відео :
Доброго ранку всім!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Математика
2 Українська мова
3 Літературне читання
МАТЕМАТИКА
Тема уроку: письмове (у стовпчик) множення у випадку кількох нулів у багатоцифрових числах.
Розкрий зошит, запиши:
Вісімнадцятого січня
1 Переглянь відео:
2 Розв'яжи №560(2),570. Стовпчиком!
3 Переглянь відео і запам'ятай як розв'язувати задачі на спільну роботу:
Доброго ранку всім!
1 Математика
2 Українська мова
3 Літературне читання
4 Англійська мова
МАТЕМАТИКА
Тема уроку: Закріплюємо вивчене на попередньому уроці.
1Розкрий зошит, запиши:
П'ятнадцятого січня
2 Виконай самостійно №552, 556, 557.(Фото)
УКРАЇНСЬКА МОВА
1 Переглянь відео і дізнайся про тему уроку:
1 Пройди тест за оповіданням попереднього уроку:
1. Remember
Ordinal Numbers!
(с. 82). Переглянь відео. Запам’ятай Read and write down the ordinal numbers in your copybooks (ex.5,
p.84).
Прочитай та запиши порядкові числівники у зошит (впр.5, с. 84)
2.
Write when children celebrate their birthdays. Напиши, коли діти святкують День народження.
3. порядкові
числівники!!!
1.
Listen and read (ex.1,
p.100). Прослухай
та прочитай (впр. 1, с. 100).
https://drive.google.com/file/d/1kCyf0Bglxo8l7dN2lVGvrKVcf2Vc51z9/view?usp=sharing
2.
Choose and complete. Write down in your copybook
(ex.2, p.101). Обери та доповни речення, запиши у зошит (впр.2, с.101).
3.
Look at the pictures. Speak about the weather
yesterday (ex.3, p. 101).
Make up sentences as in the example.
Опиши, яка погода була вчора. Напиши речення за зразком (впр.3, с.101).
- What was the weather like in London
yesterday?
-The
weather was rainy in London yesterday. The sky was grey. There were clouds in the
sky. It was windy in London yesterday.(фото роботи)
На сьогодні все!
Гарних вам вихідних!
Доброго ранку всім!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Математика
2 Українська мова
3 Природознавство
МАТЕМАТИКА
Тема уроку. Письмове множення багатозначних чисел на однозначне число.
1 Переглянь відео:
Доброго ранку всім!
Вітаю зі святом Меланки!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Я у світі
2 Російська мова
3 Англійська мова
4 Основи здоров'я
5 Музика
Я У СВІТІ
Тема уроку: зимові свята та традиції нашого народу
Remember! Повторення неозначеного артикля a/an на с.77
Неозначений артикль
a
або
an
використовується
з обчислювальними іменниками у формі однини. Вибір артикля
a або
an залежить
від звуку, яким починається наступне слово після артикля. A використовується перед приголосними звуками.
An ставиться перед голосними звуками.
a/an = one (1 -
один) використовуємо з предметами, які можемо порахувати.
some = трохи, небагато - використовуємо з
предметами, які не
можемо порахувати.
Pass me some sugar, please. – Передай мені трохи цукру, будь ласка.
some = декілька – використовуємо з предметами, які можемо порахувати у множині.
some carrotsI have got some carrots. – Я маю декілька
морквин.
2. Read
and choose the correct variant. Write down sentences in your copybook. Прочитай, обери правильний варіант. Запиши
у зошит речення вправи.
3.
Watch the video “Seasons”. Переглянь відео.
4. Listen and repeat. Learn the words. (ex.1, p.98). Прослухай та повтори. Вивчи слова (впр.1, с. 98)
https://drive.google.com/file/d/1J9slbTgubqngVhgb6nLcaltoTzKfCSFQ/view?usp=sharing
5. Match
the seasons with the weather. Make up sentences as in the example and write
down in your copybook. З’єднай
пори року та погодні умови. Запиши речення за прикладом в зошит.
6. Complete the sentences with the words (ex.2, p.98). Доповни речення словами та запиши в зошит.
7. Read and match. Say about your favourite season (ex. 3, p.98). Прочитай та з’єднай. Розкажи про улюблену пору року за прикладом впр. 3, с. 98 (усно).
8. Listen
and say the chant (ex.5, p.99).
Прослухай
та проговори віршик. (впр.5, с. 99)
https://drive.google.com/file/d/1g4-uYcTRPMe9c76qOIATkqmxZZ-vxtND/view?usp=sharing
МУЗИКА
Доброго ранку всім!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Математика
2 Природознавство
3 Літературне читання
МАТЕМАТИКА
Тема уроку. Дія множення.Закони множення.
1 Повтори задачі на рух, граючи в гру.
Доброго ранку всім!
Вітаю вас у новому 2021 році!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Математика
2 Українська мова
3 Літературне читання
МАТЕМАТИКА
Тема уроку. Геометричні фігури. Задачі на рух. Вирази з величинами.
1 Розкрий зошит. Відступи 4 клітинки від попередньої роботи. Посередині запиши:
Одинадцятого січня
2 Переглянь відео:
У рік 1201 по смерті ж великого
князя Романа, який здолав усі поганські
народи, мудрістю ума додержуючись заповідей Божих. Він бо кинувся на поганих,
як той лев, сердитий же був, як та рись, і губив їх, як той крокодил, і
переходив землю їх, як той орел, а хоробрий був, як той тур, бо він ревно
наслідував предка свого Мономаха, що погубив поганих Ізмаїльтян, тобто
половців, вигнав хана їхнього Отрока в Обези, на Залізні ворога, а хан Сирчан зостався
коло Дону, рибою відживши.
Тоді Володимир Мономах пив золотим
шоломом із Дону, забравши землю їх усю. По смерті ж Володимировій зостався у
Сирчана один лиш музика Ор, і послав він його в Обези, кажучи: “Володимир уже
вмер. Тож вернися, брате, піди в землю свою. Мов же ти йому слова мої, співай
же йому пісні половецькії. А якщо він не схоче, дай йому понюхати зілля, що
зветься євішан”.
Той же не схотів вернутися, ні
послухати її. І дав Ор йому зілля, і той, потохавши і заплакавши, сказав: “Да
лучче є на своїй землі кістьми лягти, аніж на чужій славному бути”. І прийшов
вій у землю свою. Од нього родився Кончак, що зніс Сулу, пішо ходячи, котла
носячи на плечах.
Обези - давня назва Грузії.
Отрок - нащадок половцького хана.
Сирчан - брат Отрока.
Рибою відживши – зберіг собі життя,
живлячись рибою.
Сула – річка, ліва притока Дніпра.
На сьогодні все!
До зустрічі завтра!