воскресенье, 17 января 2021 г.

18 січня

 Доброго ранку всім!

Сьогодні працюємо за розкладом:

1 Математика

2 Українська мова

3 Літературне читання

МАТЕМАТИКА

Тема уроку: письмове (у стовпчик) множення  у випадку кількох нулів у багатоцифрових числах.

Розкрий зошит, запиши:

Вісімнадцятого січня

1 Переглянь відео:



2 Розв'яжи №560(2),570. Стовпчиком!  

3 Переглянь відео і запам'ятай як розв'язувати задачі на спільну роботу:


4 Розв'яжи задачу №573.

УКРАЇНСЬКА МОВА
1 Повтори все що вивчили про числівник , граючи у серію ігор.

2 Усно виконай вправу 222(1,2).
3 Переглянь відео:

4 У зошит виконай вправу 222(3,4) зачитаємо один одному при зустрічі.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Сьогодні працюємо за Хрестоматією
1 Переглянь відео. Познайомся з письменницею:


2 Розкрий Хрестоматію на с 107. Увімкни відео. Слідкуй за дикторкою.


3 Перечитай  текст ще декілька разів.
4 На окремому аркуші виконай наступне завдання. Крім опису на аркуші можна ще додати свої малюнки за змістом. (Фото)

На сьогодні все!
Дякую за роботи!
До завтра!












четверг, 14 января 2021 г.

15 січня

                                                                       Доброго ранку всім!

Сьогодні працюємо за розкладом:

1 Математика

2 Українська мова

3 Літературне читання

4 Англійська мова

МАТЕМАТИКА

Тема уроку: Закріплюємо вивчене на попередньому уроці.

1Розкрий зошит, запиши:

П'ятнадцятого січня

2 Виконай самостійно №552, 556, 557.(Фото)

УКРАЇНСЬКА МОВА

1 Переглянь відео і дізнайся про тему уроку:


2 Виконай самостійно вправу 217.
3 Прочитай текст вправи 220, а потім виконай завдання з відео у зошит:
4 Виконай вправу 221. (Фото роботи за сьогодні)


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1 Пройди тест за оповіданням попереднього уроку:



                                                                               тест
2 Розкрий підручник с 71 прочитай текст разом з диктором:

3 Спробуй відповісти на запитання в кінці тексту.
4 Завітай до музею за посиланням на с.72.

АНГЛІЙСЬКА МОВА
Вас вітає Анастасія Сергіївна!

1.     Remember Ordinal Numbers! (с. 82). Переглянь відео. Запам’ятай Read and write down the ordinal numbers in your copybooks (ex.5, p.84). Прочитай та запиши порядкові числівники у зошит (впр.5, с. 84)



2.     Write when children celebrate their birthdays. Напиши, коли діти святкують День народження.

3.     порядкові числівники!!!

1.     Listen and read (ex.1, p.100). Прослухай та прочитай (впр. 1, с. 100).

https://drive.google.com/file/d/1kCyf0Bglxo8l7dN2lVGvrKVcf2Vc51z9/view?usp=sharing

2.     Choose and complete. Write down in your copybook (ex.2, p.101). Обери та доповни речення, запиши у зошит (впр.2, с.101).

3.     Look at the pictures. Speak about the weather yesterday (ex.3, p. 101). Make up sentences as in the example. Опиши, яка погода була вчора. Напиши речення за зразком (впр.3, с.101).

- What was the weather like in London yesterday?

-The weather was rainy in London yesterday. The sky was grey. There were clouds in the sky. It was windy in London yesterday.(фото роботи)

На сьогодні все!

Гарних вам вихідних!

 




среда, 13 января 2021 г.

14 січня

   Доброго ранку всім!


Сьогодні працюємо за розкладом:

1 Математика

2 Українська мова

3 Природознавство

МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Письмове множення багатозначних чисел на однозначне число.

1 Переглянь  відео:




2 Розкрий зошит запиши:
Чотирнадцятого січня
3 Самостійно виконай № 549 (у стовпчик), 546,548(дії у задачах записуй у стовпчик).(Фото)

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема уроку: частина мови Числівник.

1 Переглянь відео:


2 Розкрий зошит запиши:

Чотирнадцятого січня 
3 Спиши текст вправи з відео. Числівники підкресли синім олівцем.


4 Виконай наступну вправу в зошит:


5 Виконай самостійно вправу 218. (Чекаю фото роботи за сьогодні )

ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема уроку: рослинний і тваринний світ Північної Америки.

1 Запиши спостереження за погодою.
2 Переглянь відео :







3 Прочитай § 25. На наступний урок підготуйся до тесту за § 24-25.


На сьогодні все!
До завтра!










вторник, 12 января 2021 г.

13 січня

  Доброго ранку всім!

Вітаю зі святом Меланки!

Сьогодні працюємо за розкладом:

1 Я у світі

2 Російська мова

3 Англійська мова

4 Основи здоров'я

5 Музика

Я У СВІТІ

Тема уроку: зимові свята та традиції нашого народу


РОСІЙСЬКА МОВА
Тема урока: значимые части слова.
1 Посмотри и запомни:
2 Прочти статью упражнение 199. Выучи правило.
3 Открой тетрадь запиши:
Тринадцатое января
4 Выполни упражнения 200, 203,204.(Проверю при встрече).

АНГЛІЙСЬКА МОВА
Доброго дня! 
Вас вітає Анастасія Сергіївна!


 Remember! Повторення неозначеного артикля a/an на с.77

Неозначений артикль a або an використовується з обчислювальними іменниками у формі однини. Вибір артикля a або an залежить від звуку, яким починається наступне слово після артикля. A використовується перед приголосними звуками. An ставиться перед голосними звуками.

a/an = one (1 - один) використовуємо з предметами, які можемо порахувати.

a banana   
I want a (one) banana – Я хочу (один) банан.


an apple  
I have got an (one) apple. – Я маю (одне) яблуко.

some = трохи, небагато - використовуємо з предметами, які не можемо порахувати.

some sugar 

Pass me some sugar, please. Передай мені трохи цукру, будь ласка.

 some = декілька – використовуємо з предметами, які можемо порахувати у множині.

some carrots
 

I have got some carrots. Я маю декілька морквин.

2.     Read and choose the correct variant. Write down sentences in your copybook.  Прочитай, обери правильний варіант. Запиши у зошит речення вправи. 





3.     Watch the video “Seasons”. Переглянь відео.


4.     Listen and repeat. Learn the words. (ex.1, p.98). Прослухай та повтори. Вивчи слова (впр.1, с. 98)

https://drive.google.com/file/d/1J9slbTgubqngVhgb6nLcaltoTzKfCSFQ/view?usp=sharing


5.    Match the seasons with the weather. Make up sentences as in the example and write down in your copybook. З’єднай пори року та погодні умови. Запиши речення за прикладом в зошит.



6.     Complete the sentences with the words (ex.2, p.98). Доповни речення словами та запиши в зошит. 

7.    Read and match. Say about your favourite season (ex. 3, p.98). Прочитай та з’єднай. Розкажи про улюблену пору року за прикладом впр. 3, с. 98 (усно).

8.     Listen and say the chant (ex.5, p.99). Прослухай та проговори віршик.  (впр.5, с. 99)

https://drive.google.com/file/d/1g4-uYcTRPMe9c76qOIATkqmxZZ-vxtND/view?usp=sharing

МУЗИКА

Доброго дня! 
Вас вітає Інна Юріївна !
Переглянь відеоурок:


ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
Тема уроку. Сам удома.
Переглянь відео та запам'ятай правила поведінки, коли лишився сам удома.


На сьогодні все!

Веселих свят вам !

До наступної зустрічі!






 






понедельник, 11 января 2021 г.

12 січня

 Доброго ранку всім!

Сьогодні працюємо за розкладом:

1 Математика

2 Природознавство

3 Літературне читання

МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Дія множення.Закони множення.

1 Повтори задачі на рух, граючи в гру.



2 Подивись відео запам'ятай:


3 Розв'яжи вирази з наступного відео у зошит по діям стовпчиком.


4 Прочитай і запам'ятай № 531
5 Розв'яжи самостійно задачу № 538 та вирази 539 (Фото).

ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема уроку: материк Північна Америка.
1 Запиши спостереження за погодою у щоденник спостережень.
2 Переглянь відео:


3 Прочитай § 24.
4 Виконай завдання в зошиті.
5 Повтори вивчене, граючи в гру:



ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема уроку: Григір Тютюнник "Ласочка".
1 Переглянь відеоурок виконуючи завдання усно:



На сьогодні все!
Дякую всім за роботу!
До завтра!



воскресенье, 10 января 2021 г.

11 січня

 Доброго ранку всім!

Вітаю вас у новому 2021 році!

Сьогодні працюємо за розкладом:

1 Математика

2 Українська мова

3 Літературне читання

МАТЕМАТИКА

Тема уроку. Геометричні фігури. Задачі на рух. Вирази з величинами.

1 Розкрий зошит. Відступи 4 клітинки від попередньої роботи. Посередині запиши:

Одинадцятого січня

2 Переглянь відео:







3 Прочитай та запам'ятай № 520.
4 Переглянь відео:

5 Самостійно виконай №524, 525, 526 (фото на оцінку).

6 Підведемо підсумок:

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема уроку: Узагальнення вивченого про прикметник.
1 Розкрий зошит. Відступи 2 рядки від попередньої роботи. Запиши сьогоднішнє число.
2 Переглянь відео:

3 Виконай вправи з підручника 211, 215 (фото).




ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема уроку. Надія Кир'ян "Євшан"

1 Розкрий підручник на сторінці 66. Прочитай оповідання разом з дикторкою:
2 Дай відповіді на запитання на сторінці 67.
3 Прочитай самстійно легенду. 
Легенда про євшан-зілля

У рік 1201 по смерті ж великого князя Романа,  який здолав усі поганські народи, мудрістю ума додержуючись заповідей Божих. Він бо кинувся на поганих, як той лев, сердитий же був, як та рись, і губив їх, як той крокодил, і переходив землю їх, як той орел, а хоробрий був, як той тур, бо він ревно наслідував предка свого Мономаха, що погубив поганих Ізмаїльтян, тобто половців, вигнав хана їхнього Отрока в Обези, на Залізні ворога, а хан Сирчан зостався коло Дону, рибою відживши.

Тоді Володимир Мономах пив золотим шоломом із Дону, забравши землю їх усю. По смерті ж Володимировій зостався у Сирчана один лиш музика Ор, і послав він його в Обези, кажучи: “Володимир уже вмер. Тож вернися, брате, піди в землю свою. Мов же ти йому слова мої, співай же йому пісні половецькії. А якщо він не схоче, дай йому понюхати зілля, що зветься євішан”.

Той же не схотів вернутися, ні послухати її. І дав Ор йому зілля, і той, потохавши і заплакавши, сказав: “Да лучче є на своїй землі кістьми лягти, аніж на чужій славно­му бути”. І прийшов вій у землю свою. Од нього родився Кончак, що зніс Сулу, пішо ходячи, котла носячи на плечах.

Обези - давня назва Грузії.

Отрок - нащадок половцького хана.

Сирчан - брат Отрока.

Рибою відживши – зберіг собі життя, живлячись рибою.

Сула – річка, ліва притока Дніпра.


На сьогодні все!

До зустрічі завтра!

 







вторник, 17 ноября 2020 г.

Правила шкільного етикету

 Не спізнюйся до школи!

***

Вранці рано прокидайся,

Гарненько вмивайся,

Щоб в школі не позіхати,

Носом в парту не клювати!

З вечора в портфель склади

Зошити, підручники, олівці.

Вранці ще раз перевір,—

Готовий до занять тепер!


***

Вчасно йди завжди до школи

Та не спізнюйся ніколи.

Вчись раніше пробудитись,

Щоб до школи не спізнитись.


***

Гусачок збиравсь до школи

Одяг свій шукав довкола:

Ось сорочка, вся зім’ята, –

Зараз буду прасувати…

Де краватка, де штани?

Затаїлись де вони?


Доки він шукав одежу,

Щоб вдягнутись як належить

Аж спітнів, так метушився, –

На уроки все ж спізнився.


Хочу дітям нагадати:

Одяг звечора складати,

Тож, не кваплячись ніколи,

Вчасно встигнете до школи.


Бережи підручники!

***

Книжка всім знання дає.

В кожній щось цікаве є.

То ж по книжці не малюй

Та не рви її, не псуй.


***

Головний у навчанні – підручник, відомо,

Чародій мовчазний – помічник твій в усьому.

Він мудрі знання зберігає віками,

Його не торкайся брудними руками!


Не обмальовуй, не рви, не кидай

А розкривай і уважно читай!

Розуму й сили тобі додає,

Дякуй за те, що підручники є!

Не малюй на парті!

Допитливе в класі сидить Порося,

Під ним розмальована парта уся.

Тут собаки з кішками, формули, машини,

І фігурки з ріжками – дивними, страшними.


Ці неподобства не можна лишати,

А парти помити й пофарбувати!


Хай ВІДНИНІ виглядає парта мов нова,

Не з’являються на ній малюнки і слова!


Вітайся та не штовхайся!

***

Чемним будь, завжди вітайся

І при цьому — усміхайся.

Всіх вітай: дітей, батьків,

Друзів і учителів.


***

До порядку сам привчайся.

В роздягальні не штовхайся.

Одяг власний зберігай

І чужий не розкидай.


***

Якщо вчитель заходить до класу,

Пригадайте пораду відразу:

З місця учням потрібно вставати

І повагу йому виявляти.


Скаже вчитель вам: «Діти, сідайте!»

Ви поводьтеся тихо і знайте,

Рухи зайві тут – неприпустимі,

Не дратуйте ви вчителя ними!

Як поводитися на уроці

***

На уроці не гукай,

Завжди руку піднімай.

Там, де шум і крик буває

Працездатності немає.


***

Слухай вчителя уважно

І веди себе поважно.

Щоб чогось не пропустити

Та все добре зрозуміти.


***

Сидить за партою Лисиця,

Та їй спокійно не сидиться:

То у люстерко заглядає,

До Вовка в зошит зазирає.

Чи схилить голову, мов спить

Чи озирнеться – де Ведмідь?


Мов дзиґа, вся вона скрутилась

Нічого в школі не навчилась.

Ви приклад не беріть із Лиски –

До неуспішності – геть близько!


***

Скрекотали дві Сороки,

Коли вчитель вів уроки.

І по «двійці» заробили,

Чим батьків і засмутили.


Пам’ятатимуть надалі,

Більше щоб не скрекотали

Не питають вас – мовчіть,

Запитають – розкажіть!


***

Сорока в класі скрекотала

І на мить не замовкала,

Намагалась підказати

Всім, хто мав відповідати.


Вчитель проказав сердито

З ним погодилися діти:

Нам Сорока заважає,

Від думок відволікає.


Отже, я застерігаю:

Діточок добра навчаю,

Потім буду всіх питати, –

Час підказки припиняти!


***

Їжак за партою сидів,

Прицмокував, банана їв.

Коли учитель запитав,

Ледь не вдавивсь їжак, як встав.


Не зміг банана прожувати,

Ані півслова проказати…

Промовив вчитель вже тоді:

– Їжаче, до їдальні йди!


Там їсти треба, пам’ятай,

І учнів не відволікай!

Сьогодні «двійку» заробив –

Не чув нічого і не вчив.