понедельник, 11 мая 2020 г.

13 травня

Доброго дня, любі діти!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1 Літературне читання
2 Російська мова
3 Математика
4 Англійська мова
 
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
1 Опрацюй відео:

2 Прочитай виразно один з віршів А. Костецького на оцінку (голосове повідомлення).

РОСІЙСЬКА МОВА
Контрольная работа
1.Спиши текст. Раскрой скобки. Вставь пропущенные буквы.
13 мая
Списывание
Мама

Мама - первый твой дру(г/х).Она заботливая и ласковая. С ней всегда х_р_шо. Мама научила тебя говорить и ходить. Она прочитала тебе первую книжку, где были ра(с/сс)казы и ска(з/с)ки. Наш_ мамы много р_ботают. Они трудятся на заводах,  (в)больницах и школах. Гордись своей мамой и помогай ей!  

2.Пришли фото на проверку.


МАТЕМАТИКА 

1 Опрацюй відео. Всі завдання виконуй на чернетку, а останні (для самостійної роботи) виконай у зошит та надішли на оцінку:





На сьогодні все!

Дякую за роботу!

До завтра!

     


пятница, 8 мая 2020 г.

12 травня

Доброго дня всім!
На цьому тижні працюємо чотири дні!
Розклад на сьогодні:
1 Українська мова
2 Математика
3 Літературне читання

УКРАЇНСЬКА МОВА 
1 Переглянь відео:

2 Виконай  завдання з наступних відео:


МАТЕМАТИКА
Частини числа (Дроби).
1 Перевір як ти навчився розв`язувати 
рівняння:



   2 Діти, ви вже знаєте, що не всім числам пощастило бути цілими? Існують такі, які позначають лише частину чогось. Проте їхня роль у математиці є також дуже важливою. Сьогодні на уроці професор Котик та Дівчинка познайомлять вас з такими числами. Цікавого вам знайомства!





ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
1 Перевір свої знання з теми " Прийди, весно, з радістю!"
2 Опрацюй відео:



На сьогодні все!
Дякую за роботу!
До завтра!




 

Джерело: novashkola.ua




четверг, 7 мая 2020 г.

8 травня

Доброго дня, любі діти!

Розклад на сьогодні:
1 Українська мова
2 Літературне читання
3 Природознавство
4 Математика

Українська мова
Тема уроку: Дієслово.
1 Повтори правило с 111 у підручнику.
НАСТАВ ЧАС СЛОВАМ ДІЯТИ
Діти, сьогодні ми розпочинаємо знайомство, мабуть, з найактивнішою частиною мови. Вона постійно перебуває у дії і “заряджає” своєю динамікою речення. Уважно слухай Мовку та Суржика - це допоможе тобі вдало продовжити вивчення дієслова на наступних уроках! 



3 Наступне завдання виконай в зошит. Спиши текст. Підкресли простим олівцем дієслова, бо жовтим буде не видно. Роботу надішли на оцінку.

МАТЕМАТИКА

Продовжуємо тренуватися у розв`язуванні рівнянь №993. 
На наступний урок на тебе чекає тест.

ПРИРОДОЗНАВСТВО
1 Занеси свої спостереження за погодою у Щоденник спостережень.
2 Переглянь відео:
3 Опрацюй с 144-148 у підручнику.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема уроку: Як співає соловейко?
1 Відкрий підручник с 169.
2 Увімкни відео урок:

3 Самостійно опрацюй с 170.
4 Підготуйся до тестування, за розділом "Прийди, весно, з радістю",на наступний урок.

На сьогодні все!
По переду три вихідних дні!








Джерело: novashkola.ua

среда, 6 мая 2020 г.

7 травня

Доброго дня, любі  діти!
Розклад на сьогодні:
1 Природознавство
2 Математика
3 Українська мова
4 Літературне читання

ПРИРОДОЗНАВСТВО
1 Запиши спостереження за погодою у Щоденник спостережень.
2 Розпочинаємо новий розділ "Людина та її організм".


3 Опрацюй статтю на  с 142-144.

МАТЕМАТИКА
1 Послухай пояснення:

2 Потренуйся №986.

УКРАЇНСЬКА МОВА
Перевір свої  знання з мовної теми "Іменник. Прикметник".
Завдання виконай у зошит (фото обов`язково)

1.Іменники відповідають на питання…

а) хто?, що?                б) хто?, що робить?              в) який?, яка?, яке?

2. Іменники, до яких можна додати слова вона, моя, належать до….

а) чоловічого роду,   б) жіночого роду,     в) середнього роду

3. Прикметники змінюються за…

а) відмінками, родами і числами;

б) числами і часами;

в) питаннями, родами.

4. Познач рядок, у якому всі словосполучення записані правильно.

а) весняне сонце, рання роса, могутний дуб;

б) осіння пора, вечірнє небо, обідній час;

в) вечірня зірка, пізний вечір, осіннє листя.

5.До поданих іменників добери прикметники.

Осінь (яка?)___________________________________________

Сон (який?)___________________________________________

Яблуко (яке?)_________________________________________

6. З даного речення випиши словосполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

 

На чорній землі білий хліб родить.

 

7. До виділених слів добери протилежні за значенням, запиши утворені словосполучення. У прикметниках познач закінчення.

Зимовий ранок –______________________________________

Старі речі-___________________________________________

 

8.Зі словами ласкаві руки склади і запиши речення.

 



ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
1 Відкрий підручник с 167. 
2 Самостійно опрацюй с 168.
3 Бажаєш оцінку? Чекаю на голосове повідомлення з виразним читанням.

На цьому все!
Дякую  вам за роботу!
До зустрічі завтра!





вторник, 5 мая 2020 г.

6 травня

Доброго дня, любі діти!
Розклад на сьогодні:
1 Російська мова
2 Математика 
3 Літературне читання
4 Англійська мова

Русский язык
1 Прочти рассказ в учебнике (с. 152,упражнение 305).
2 Пройди тест в этом упражнении. 
3 Пришли фото на проверку.
Математика
1 Переглянь відео, виконай завдання в зошит.






Літературне читання 
1 Відкрий підручник с 165. Слідкуй за текстом вірша, слухаючи дикторку.

2 Далі разом з дикторкою читаємо вірш на с 166.

3 Самостійно опрацюй вірш Лесі Українки "Уже весняне сонце припікає".

4 Бажаєш оцінку? Надішли голосове повідомлення виразного читання одного з віршів.

На сьогодні все!
Дякую за вашу роботу!
До завтра!




Алгоритми аналізу частин мови.мо





воскресенье, 3 мая 2020 г.

5 травня

Доброго дня, любі діти!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Літературне читання
2. Математика
3. Українська мова

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема уроку: Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять".
1 Приготуй підручник та аркуш паперу, ручку. Відкрий с 163. 
2 Переглянь відео. Будь уважним!У кінці відео уроку на тебе чекає тест.
Виконай завдання тесту на аркуші, сфотографуй і одразу надішли на перевірку.

МАТЕМАТИКА
Тема уроку: Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів.
1 Прослухай відео урок. Завдання виконай у зошит.

УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема уроку: Підведення підсумків за темою "Прикметник".
1 Приготуй зошит та ручку. Виконуй завдання у зошит.

2 Збережи собі пам`ятки розбору вивчених частин мови.
   

3 На наступний урок тестова контрольна робота за темами " Іменник" та "Прикметник".

На сьогодні все!
Дякую за роботу!
До зустрічі завтра!