вторник, 14 апреля 2020 г.
15 квітня
понедельник, 13 апреля 2020 г.
14 квітня
- Перший множник 21, другий-1. Знайди добуток.
- Ділене 0, дільник 2. Знайди частку.
- Перший множник 14, добуток 14. Чому дорівнює другий множник?
- У скільки разів число 6 більше 1?
- На скільки 6 більше 1?
- Знайдіть добуток чисел 9 і 10.
- Знайдіть частку чисел 9 і 9.
- Яке число треба розділити на 10, щоб отримати 1?
- Яке число в 10 разів менше 500?
- На яке число треба помножити 8, щоб отримати 0?
- На яке число треба розділити 28, щоб отримати 1?
- На яке число треба помножити 12, щоб отримати 12?
суббота, 11 апреля 2020 г.
13 квітня
четверг, 9 апреля 2020 г.
10 квітня
среда, 8 апреля 2020 г.
9 квітня
Доброго ранку, любі діти!
Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1. Природознавство
2.Математика
3. Українська мова
4 Літературне читання
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема уроку: Тварини. Різноманітність тварин у природі.
1. Занеси спостереження
за погодою сьогодні у Щоденник спостережень.
2. Переглянь
відео:
3. Прочитай с
100-103 у підручнику.
4. Дай відповіді
на запитання с 102
4. Перевір себе
за тестом:
https://forms.gle/N6Whn1thm8GaDLce8
МАТЕМАТИКА
Тема урок: Ділення числа на добуток чисел.
1. Переглянь відео:
3. №780(запиши в зошит, кожен вираз як у №779.
4. №783(усно)
Українська мова
Тема уроку: повторюємо вивчене про іменник.
1 Переглянь відео:
вторник, 7 апреля 2020 г.
8 квітня
Доброго
ранку, мої любі діти!
-
Сьогодні
ми працюємо за таким розкладом:
1.
Літературне
читання
2.
Математика
3.
Російська
мова
4. Англійська мова
Літературне
читання
Тема уроку: Знайомство з творами Лесі
Воронини.(Хрестоматія)
1.
Прочитай
статтю про письменницю (будь уважним на наступний урок буде тест):
Народилася
Леся Воронина (справжнє ім'я Вороніна Олена Анастасіївна) 21 березня 1955 року
в Києві в письменницькій родині. Назвали дівчинку Лесею на честь великої
письменниці Лесі Українки. Її дід Прохор Воронін був письменником, тато –
художником-оформлювачем і реставратором, а мама – перекладачем художніх творів.
Вдома у них завжди було багато книг. Дівчинка рано навчилася читати, а згодом і
сама почала вигадувати різні цікаві історії, адже росла досить кмітливою,
веселою фантазеркою.
Навчаючись у школі, юна Леся зацікавилася українським фольклором,
співала в хорі “Гомін”, а також захопилася східними єдиноборствами та йогою.
Весела і товариська Леся була лідером серед однолітків. Однокласники дуже
любили слухати її кумедні побрехеньки.
Сьогодні письменниця плідно працює – майже щороку вона дарує юним
читачикам все нові захоплюючі твори. Отож, запрошую вас, діти, до чудової подорожі світом
фантастичних пригод, дивовижних мандрівок, детективних історій, світом чудових
книг Лесі Воронини.
2.Прочитай статтю на с 60 у Хрестоматії. З неї ти дізнаєшся як Леся сама
навчилася читати.
3. Переглянь відео. Тут ти здійсниш заочне знайомство з письменницею, та дізнаєшся про інші її твори.
4. Уважно прочитай у хрестоматії с 61-66.
Математика
Тема уроку: Множення і ділення виду 30∙3, 60:3.
- Отже, будемо намагатися вчитися розв'язувати, такі вирази та схожі на них.
1.Переглянь відео:
- Приготуй чернетку.
- Переглядаючи відео виконуй на чернетці, зупиняючи відео для самоперевірки.
- Перевір себе.
- Всі інші завдання виконуй на чернетці, зупиняючи відео для самоперевірки.
2. Потренуймося! Пройди тест (у ньому треба написати тільки відповідь) за посиланням:
https://forms.gle/v4aiit97vaSEU39QA
Русский язык
1 Повтори пройденное пройдя тест. Примерно такая контрольная у нас
будет.
https://forms.gle/Guyt6H28cPeeD5cr9
Англійська мова
1 Переглянь ще раз відео:
7 квітня
Доброго ранку, мої любі
діти!
-
Сьогодні 7 квітня і ми працюємо за таким розкладом:
1. Літературне
читання
2. Математика
3. Українська
мова
Літературне читання
Тема уроку: Підсумок за темою Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості.
1. Перегляньте
сторінки, які ви вже прочитали (с.130-140). Дайте відповіді на запитання с 141
2. Перегляньте
відео:
3. Пройдіть
тест за посиланням:
https://forms.gle/Uz33kKbtJQ7wz3es9
Математика
Тема уроку: Ділення виду 80:8, 700:7
1.Перегляньте
відео:
2. Відкрий робочий зошит
3. Відступи 4 клітинки вниз від попередньої роботи.
4. Запиши посередині дату.
5. Потренуйся розв'язувати вирази як у відео за №759.
6. Розв'яжи задачу №760 та обернену до неї.
Нагадую обернена задача, це задача, яка має такі ж самі данні як і у
попередній, тільки те що було невідомо у попередній задачі
– стало відомим у оберненій.
7.
Завдання перевірю у зошиті, як зустрінемось.
Українська мова
Тема уроку: Повторення знань про частини мови.
1. Переглянь
відео та пригадай:
1. Відкрий
робочий зошит.
2. Відступи
від попередньої роботи 2 рядка.
3. Запиши дату.
4. Вправа( Запиши по середині).
5. Переглянь
наступні відео вправи виконай у зошиті.
7. Остання вправа! Згрупуй слова з тексу у стовпчики Іменник (Ім.), Прикметник (Прикм.), Дієслово (Дієсл.), Службові слова (Служб., сл.).
Володя зайшов у клас. Він сів за парту. Дістав з портфеля книги і поклав на парту. Хлопчик сидить з Марічкою.
8. Зроби фото вправ і надішли мені.
На сьогодні все!
Дякую всім хто працює!
До завтра!