суббота, 11 апреля 2020 г.

13 квітня

Доброго дня, мої любі діти!

Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Математика
2 Російська мова
3 Англійська мова

Математика
Тема уроку: види способів ділення.Задачі з буквеними даними.
- Сьогодні розберемо спосіб послідовного ділення та спосіб випробування.
1 Переглянь відео:


2 Запиши в зошит розв'язання виразів №790
3 Переглянь відео:

4 Запиши розв'язання задачі №800 у зошит.
5 Переглянь відео:


4 Запиши розв'язання задачі №803 у зошит.(Фото роботи в зошиті за сьогодні надішли)




Русский язык

Тема урока: правильно произносим пишем слова с мягким знаком. 

1 Посмотри видео:

2 Выполни упражнения из видео в рабочую тетрадь.

3 Упражнение 233 в учебнике (читать выразительно рассказ).


На сьогодні все.
Гарного вам настрою!
До побачення!








четверг, 9 апреля 2020 г.

10 квітня

Доброго ранку, любі діти!
Розклад на сьогодні:
1.Літературне читання
2. Українська мова
3. Природознавство

Літературне читання
Тема уроку: Брати Грімм "Шипшинка".
1 Ми розпочинаємо новий розділ " Із скарбниці казкарів світу", з якого ви дізнаєтесь про героїв чарівних казок, інших країн світу.
 Прочитай статтю с 141. 
2 До наступного уроку прочитай статтю про казкарів на с.142 та їх казку "Шипшинка"с 142-146.


Українська мова
Тема уроку: Повторення знань з теми "Іменник".
1. Переглянь відео:

2 Переглядаючи наступне відео, виконай вправу в зошит.

3 Переглядаючи наступне відео, спиши вірш у зошит. Над іменниками олівцем напиши рід (ч.р.,ж.р.,с.р.)
4 Фото роботи в зошиті надішли мені.

Природознавство
Тема уроку: Комахи.
1.Запиши спостереження за погодою сьогодні у Щоденник спостережень.
2 Переглянь відео:

3 Прочитай сторінки 103-106.
4 Дай відповіді на запитання с.105.

На сьогодні все!
Всім веселих вихідних!
До зустрічі у понеділок!



среда, 8 апреля 2020 г.

9 квітня


Доброго ранку, любі діти!

Сьогодні працюємо за таким розкладом:

1. Природознавство

2.Математика

3. Українська мова

4 Літературне читання


ПРИРОДОЗНАВСТВО

Тема уроку: Тварини. Різноманітність тварин у природі.

1. Занеси спостереження за погодою сьогодні у Щоденник спостережень.

2. Переглянь відео:






3. Прочитай с 100-103 у підручнику.

4. Дай відповіді на запитання с 102

4. Перевір себе за тестом:

https://forms.gle/N6Whn1thm8GaDLce8


МАТЕМАТИКА

Тема урок: Ділення числа на добуток чисел.

1. Переглянь відео:


2. Вивчи правило с 123.

3. №780(запиши в зошит, кожен вираз як у №779.




4. №783(усно)


Українська мова

Тема уроку: повторюємо вивчене про іменник.

1 Переглянь відео:


2. У зошиті виконай вправу.
3. Переглянь наступне відео:



3 Вправу виконай у зошиті.
4 Зроби фото, надішли.

Літературне читання
Завдання: дочитати казку Лесі Воронини "Пригоди голубого папуги".
Переказати батькам.

На цьому все!
Теплого, сонячного дня вам!






вторник, 7 апреля 2020 г.

8 квітня

Доброго ранку, мої любі діти!

-         Сьогодні ми працюємо за таким розкладом:

1.    Літературне читання

2.    Математика

3.    Російська мова

4. Англійська мова

 

Літературне читання

Тема уроку: Знайомство з творами Лесі Воронини.(Хрестоматія)

1.    Прочитай статтю про письменницю (будь уважним на наступний урок буде тест):

Народилася Леся Воронина (справжнє ім'я Вороніна Олена Анастасіївна) 21 березня 1955 року в Києві в письменницькій родині. Назвали дівчинку Лесею на честь великої письменниці Лесі Українки. Її дід Прохор Воронін був письменником, тато – художником-оформлювачем і реставратором, а мама – перекладачем художніх творів. Вдома у них завжди було багато книг. Дівчинка рано навчилася читати, а згодом і сама почала вигадувати різні цікаві історії, адже росла досить кмітливою, веселою фантазеркою.


   Навчаючись у школі, юна Леся зацікавилася українським фольклором, співала в хорі “Гомін”, а також захопилася східними єдиноборствами та йогою. Весела і товариська Леся була лідером серед однолітків. Однокласники дуже любили слухати її кумедні побрехеньки.
    
   Сьогодні письменниця плідно працює – майже щороку вона дарує юним читачикам все нові захоплюючі твори. Отож, запрошу
ю вас, діти, до чудової подорожі світом фантастичних пригод, дивовижних мандрівок, детективних історій, світом чудових книг Лесі Воронини. 

2.Прочитай статтю на с 60 у Хрестоматії. З неї ти дізнаєшся як Леся сама навчилася читати.

3. Переглянь відео. Тут ти здійсниш заочне знайомство з письменницею, та дізнаєшся про інші її твори.



4. Уважно прочитай у хрестоматії с 61-66.


Математика

Тема уроку:  Множення і ділення виду 30∙3, 60:3.

-  Отже, будемо намагатися вчитися розв'язувати, такі вирази та схожі на них.

1.Переглянь відео:


- Приготуй чернетку.

- Переглядаючи відео  виконуй на чернетці, зупиняючи відео для самоперевірки.

- Перевір себе.

- Всі інші завдання виконуй на чернетці, зупиняючи відео для самоперевірки.



2.  Потренуймося! Пройди тест (у ньому треба написати тільки відповідь) за посиланням:


https://forms.gle/v4aiit97vaSEU39QA



Русский язык

1 Повтори пройденное пройдя тест. Примерно такая контрольная у нас

 будет.


https://forms.gle/Guyt6H28cPeeD5cr9



Англійська мова

1 Переглянь ще раз відео:



2 Виконай завдання:

* Повторити правило утворення минулого часу з дієсловами was/were. Можна переглянути ще раз відео з минулого уроку або на с.89 у підручнику.
* Виконати письмово вправу 1 та 3 на с.88-89 за цим же правилом.

3 Надішли фото. 

На сьогодні все!
Дякую всім хто працює!
До побачення !




 


 


7 квітня

Доброго ранку, мої любі діти!

-        Сьогодні  7 квітня і ми працюємо за таким розкладом:

1.  Літературне читання

2.  Математика

3.  Українська мова

 

Літературне читання

Тема уроку: Підсумок за темою Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості.

1.  Перегляньте сторінки, які ви вже прочитали (с.130-140). Дайте відповіді на запитання с 141

2.  Перегляньте відео:





3.  Пройдіть тест за посиланням:


https://forms.gle/Uz33kKbtJQ7wz3es9




Математика

Тема уроку: Ділення виду 80:8, 700:7

1.Перегляньте відео:




2. Відкрий робочий зошит

3. Відступи 4 клітинки вниз від попередньої роботи.

4. Запиши посередині дату.

5. Потренуйся розв'язувати вирази як у відео за №759.

6. Розв'яжи задачу №760 та обернену до неї.

Нагадую обернена задача, це задача, яка має такі ж самі данні як і у попередній, тільки  те що було невідомо у попередній задачі – стало відомим у оберненій.

7. Завдання перевірю у зошиті, як зустрінемось.


Українська мова

Тема уроку: Повторення знань про частини мови.

1.  Переглянь відео та пригадай:




1.  Відкрий робочий зошит.

2.  Відступи від попередньої роботи 2 рядка.

3.   Запиши дату.

4.   Вправа( Запиши по середині).

5.  Переглянь наступні відео вправи виконай у зошиті.






7.  Остання вправа! Згрупуй слова з тексу у стовпчики Іменник (Ім.), Прикметник (Прикм.), Дієслово (Дієсл.), Службові слова (Служб., сл.). 

   Володя зайшов у клас. Він сів за парту. Дістав з портфеля книги і поклав на парту. Хлопчик сидить з Марічкою.

8. Зроби фото вправ і надішли мені.

На сьогодні все!

Дякую всім хто працює!

До завтра!



 


   














воскресенье, 5 апреля 2020 г.

6 квітня

Доброго ранку, любі діти!

-        Сьогодні ми працюємо за таким розкладом:

1.  Англійська мова

2.  Математика

3.  Російська мова

 

Математика

Тема уроку: Множення і ділення на 10, 100.

1.  Перегляньте відео:




2 Вивчи правила  с. 119 у підручнику.
3. Щоб перевірити свої знання і миттєво отримати оцінку, пройди тест за посиланням:
Тест проходимо лише один раз, тому не поспішайте.




Русский язык
Тема нашего урока: Устное сочинение с опорой на пирамиду.

- Мы уже составляли с вами сочинение по плану. А вот еще один способ с использованием специальной пирамиды.

- Внимательно прочитай несколько раз упражнение 228 на с. 116

- А теперь попробуй составить небольшой рассказ, соблюдая последовательность, указанную в пирамиде. 

- Можно записать видео или аудио со своим рассказом и прислать мне (по желанию).
       

На сьогодні все! 
Завтра чекайте нових завдань. 
До побачення!









среда, 25 марта 2020 г.

Завдання з теми «Будова слова»



  Завдання з теми «Будова слова»

1.Пригадай правила с 64, 65,66,92,103.
Пам'ятка розбору слова за будовою.
1. Визнач слово за питаннями і виділи закінчення.
2. Назви основу слова.
3. Добери до слова два-три споріднені та визнач корінь.
4. Визнач префікс (якщо є).
5. Визнач суфікс (якщо є).

Зразок усного розбору слова за будовою. 
У слові розписка закінчення -а, основа — розписк-, бо воно змінюється так: розписка, розписки, розписку, розпискою. Корінь -пис-, бо такий самий корінь у спільнокореневих словах — писати, запис. Префікс роз-, суфікс -к-.

Зразок письмового розбору слова за будовою. 
с 107 (підручник)

Завдання. Спиши слова. Розбери  за будовою.
         Сіренький, лісник, зірка, підводний, теплесенька, вишневий, хмаронька.
2. Повтори вправу 156.

Завдання. Дібрати і записати  споріднені, або спільнокореневі слова до слова сад, зима. Дібрати і записати різні форми слів до слова сад, зима.

3.Повтори вправу 169.
Завдання.     Заміни слова так, щоб у корені відбувалося чергування приголосних звуків.
 Дорога -
щука -
 берег -
рука -
 книга -
 муха –
3. Повтори правило с 79
Завдання. Дібрати споріднені слова для перевірки ненаголошених голосних у корені слів. Наприклад: бере́за – бе́резень.

         Степи́́ -…, крича́ла - …,  крило́ - …,  листо́к - …,  пища́ло - …,     уве́чері - …, зажило́ - …
 
4. Повтори: с 95 рубрика « Запам'ятай»,   правило с 98.
Завдання. Списати. Вставити, замість крапок, пропущені префікси.
        Катя …писала вірш про найкращий день канікул. Хороший вірш …читав
  і Василько. Кожний герой …повідав казку або байку. Наприкінці до ялинки
  …йшов дід Мороз з великою сумкою. У тій сумці були …вітальні листи  і
  новорічні …бажання усім учасникам карнавалу. Десь у кутку почулись
  шепіт і …мова. Дід Мороз сердито …хмурив брови, і …мови  в ту ж мить
  …пинились.
5. Повтори правило с.100,102
Завдання. Списати речення. Де треба, поставити, замість крапок, апостроф  після префіксів.
          Діти  з…їжджали з гори на санках. Вчора до нас при…їхав дідусь у
     гості. Захотілося лисичці курочку з…їсти. Лисичка запросила в гості
     журавля, а сама всю кашку ви…їла. В неділю четверо друзів по…їхали на
     прогулянку. Вони під…їхали до кремезного старого дуба.