Календарно-тематичний план з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В.
Савченко, до підручника «Я досліджую
світ» 2 клас (авт. Грущинська І. В.;
Хитра
З. М.) 2019/2020
н.р.
Тижні
|
Теми
уроків
|
С. підр.
|
Дата
|
Людина в суспільстві
|
|||
Першийтиждень
Я-ЛЮДИНА
РОЗУМНА!
|
1. Як я росту і розвиваюсь?
|
11
|
|
2. Як стежити за своєю
поставою?
|
12
|
|
|
3. Який у мене характер?
|
13
|
|
|
Другийтиждень
ЯК ЖИТИУ ЗЛАГОДІ?
|
4. Що таке суспільство?
|
15
|
|
5. Як потрібно поводитися
серед людей?
|
16
|
|
|
6. Як зробити спілкування
приємним?
|
17
|
|
|
Третійтиждень
МИ-ГРОМАДЯНИ
УКРАЇНИ
|
7. Хто такі громадяни своєї
країни?
|
18
|
|
8. Які є символи в моєї
країни?
|
19
|
|
|
9. Хто прославив Україну у
світі?
|
21
|
|
|
Четвертийтиждень
ДОРОГАДО
РІДНОГО КРАЮ
|
10. Як знайти на карті
України свій рідний край?
|
23
|
|
11. Які особистості
прославили мій край?
|
26
|
|
|
12. ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ
ЩОДНЯ
|
28
|
|
|
Людина і природа восени
|
|||
П’ятийтиждень
СПОСТЕРЕ-
ЖЕННЯ ЗА ЯВИЩАМИ ПРИРОДИ
|
13. Що приховують назви
осінніх місяців?
|
32
|
|
14. Що називають явищами
природи?
|
33
|
|
|
15. Урок-екскурсія. Що
змінюється в природі та житті людей восени?
|
35
|
|
|
Шостий тиждень
ПРИКМЕТИОСЕНІ
|
16. Як вимірювати
температуру повітря?
|
37
|
|
17. Звідки беруться хмари?
|
39
|
|
|
18. Як виникає вітер?
|
42
|
|
|
Сьомийтиждень
ПОГОДА ВОСЕНИ
|
19. Що таке погода?
|
44
|
|
20. Як одягатися до погоди?
|
45
|
|
|
21. Як уберегтися від
хвороб?
|
46
|
|
|
Восьмийтиждень
РОСЛИНИ ВОСЕНИ
|
22. Як рослини зустрічають
осінь?
|
48
|
|
23. Чому жовтіє й опадає
листя?
|
49
|
|
|
24. Як восени розселяються
рослини?
|
50
|
|
|
Дев’ятийтиждень
ТВАРИНИ ВОСЕНИ
|
25. Як змінюється життя
комах і риб восени?
|
52
|
|
26. Чи всі птахи восени
відлітають у теплі краї?
|
53
|
|
|
27. Які турботи у звірів
восени?
|
55
|
|
|
Десятийтиждень
ПРАЦЯ
і ВІДПОЧИНОК ЛЮДЕЙ ВОСЕНИ
|
28. Яка праця восени першочергова?
|
56
|
|
29. Як люди готуються до
зими?
|
57
|
|
|
30. Які свята «дарує» осінь?
|
58
|
|
|
Одинадцятийтиждень
ЗДОРОВА
Й БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА ВОСЕНИ НА ПРИРОДІ
|
31. Чи знаєш ти отруйні
рослини?
|
60
|
|
32. Яких тварин варто
стерегтися восени?
|
62
|
|
|
33. Чи безпечно для здоров’я збирати гриби?
|
64
|
|
|
Дванадцятийтиждень
ОХОРОНАПРИРОДИ
ВОСЕНИ
|
34. Що робити з опалим
листям?
|
65
|
|
35. Чому настає осінь та
інші пори року?
|
66
|
|
|
36. ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ
ЩОДНЯ
|
67
|
|
|
Людина і природа взимку
|
|||
Тринадцятийтиждень
РІК. ДОБА.ЗИМОВІ
МІСЯЦІ
|
37. Яку форму має Земля?
|
71
|
|
38. Що таке доба і рік?
|
72
|
|
|
39. Чому зимові місяці мають
такі назви?
|
74
|
|
|
Чотирнадцятий
тиждень
ВПЛИВСОНЦЯ
НА
ПРИРОДУ ВЗИМКУ
|
40. Урок-екскурсія. Як
спостерігати за природою та життям людей узимку?
|
75
|
|
41. Коли починається зима у
твоєму краї?
|
76
|
|
|
42. Якою буває погода
взимку?
|
78
|
|
|
П’ятнадцятийтиждень
ЗДОРОВАЙ БЕЗПЕЧНА
ПОВЕДІНКАВЗИМКУ
|
43. Як зміцнити своє
здоров’я взимку?
|
79
|
|
44. Які є помічники на
дорогах?
|
81
|
|
|
45. Як дбати про безпеку на
дорогах узимку?
|
82
|
|
|
Шістнадцятий
тиждень
ЗИМОВІСВЯТА
|
46. На які свята чекають
узимку?
|
84
|
|
47. Як святкують Різдво
Христове в Україні та світі?
|
85
|
|
|
48. Як зберегти ялинці
життя?
|
86
|
|
|
Сімнадцятийтиждень
РОСЛИНИВЗИМКУ
|
49. Що допомагає рослинам пережити зиму?
|
90
|
|
50. Як доглядати за
кімнатними рослинами взимку?
|
91
|
|
|
51, Як влаштувати «город» на
підвіконні взимку?
|
93
|
|
|
Вісімнадцятий
тиждень
ТВАРИНИВЗИМКУ
|
52. Які небезпеки загрожують
рибам узимку?
|
94
|
|
53. У чому полягають особливості зимового фиття птахів?
|
95
|
|
|
54. Як звірі пристосувалися до життя взимку?
|
96
|
|
|
Дев’ятнадцятийтиждень
ЗИМОВІТУРБОТИ
і
РАДОЩІ ЛЮДЕЙ
|
55. Чому люди повинні
піклуватися про рослини і тварини взимку?
|
97
|
|
56. Які радощі й небезпеки
підготувала людям зима?
|
98
|
|
|
57. ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ ЩОДНЯ
|
99
|
|
|
Людина і світ
|
|||
Двадцятийтиждень
Земля
— наша рідна планета
|
58. Чи можна дійти до краю
Землі?
|
101
|
|
59. Скільки на Землі сторін
світу?
|
102
|
|
|
60. Як визначити сторони
світу?
|
103
|
|
|
Двадцятьперший
тиждень
Країни світу
|
61. Про що «розповідає»
карта світу?
|
104
|
|
62. Які країни є на Землі?
|
106
|
|
|
63. Чому країни прагнуть
об’єднатися?
|
108
|
|
|
Двадцятьдругий
тиждень
Культура
народів світу
|
64. Які народи є на Землі?
|
109
|
|
65. Чому цікаво вивчати
культуру різних народів?
|
110
|
|
|
66. У яких країнах живуть твої
улюблені казкові герої?
|
111
|
|
|
Двадцятьтретій
тиждень
Вивчаємокультуру
України
|
67. Як знайти Україну на
картах світу та Європи?
|
112
|
|
68. Які традиції
українського народу тобі відомі?
|
113
|
|
|
69. Які народи проживають в
Україні?
|
114
|
|
|
Двадцятьчетвертий
тиждень
Винаходилюдства
|
70. Як природа допомагає
людям створювати винаходи?
|
116
|
|
71. Що ти знаєш про
українських винахідників?
|
117
|
|
|
72. Де і як люди
використовують штучні матеріали?
|
119
|
|
|
Двадцятьп’ятий
тиждень
СЛАВЕТНІУКРАЇНЦІ
|
73. Які митці прославили
нашу Україну?
|
120
|
|
74. Хто такі олімпійці та
паралімпійці?
|
121
|
|
|
75. ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ
ЩОДНЯ
|
122
|
|
|
Людина і природа навесні
|
|||
Двадцятьшостий
тиждень
ПРИКМЕТИВЕСНИ
|
76. Коли у твій край
приходить весна?
|
124
|
|
77. Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні?
|
125
|
|
|
78. Чому назви весняних місяців такі промовисті?
|
126
|
|
|
Дванадцятьсьомий
тиждень
ПОГОДА і
ЗДОРОВ’Я НАВЕСНІ
|
79. Які примхи погоди
підготувала весна?
|
127
|
|
80. Як погода навесні впливає на мій організм?
|
128
|
|
|
81. Як звички впливають на твоє здоров’я?
|
129
|
|
|
Двадцятьвосьмий
тиждень
РОСЛИНИНАВЕСНІ
|
82. Які дерева першими зустрічають весну?
|
130
|
|
83. Які трав’янисті рослини називають першоцвітами?
|
131
|
|
|
84. Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння?
|
133
|
|
|
Двадцятьдев’ятий
тиждень
ТВАРИНИНАВЕСНІ
|
85. Які комахи з’являються навесні першими?
|
132
|
|
86. Як змінюється життя риб
навесні?
|
133
|
|
|
87. Коли повертаються із теплих країв птахи?
|
136
|
|
|
Тридцятийтиждень
ВЕСНЯНІТУРБОТИ
І РАДОЩІ
|
88. Які турботи приносить весна
звірам?
|
138
|
|
89. Чому кажуть, що весняний день рік годує?
|
139
|
|
|
90. Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла?
|
140
|
|
|
Тридцятьперший
тиждень
ОХОРОНАПРИРОДИ
НАВЕСНІ
|
91 .Які рослини потребують охорони з боку людини?
|
141
|
|
92. Чому тваринам загрожує небезпека знищення?
|
142
|
|
|
93. ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ
ЩОДНЯ
|
143
|
|
|
Людина і природа влітку
|
|||
Тридцятьдругий
тиждень
ПРИКМЕТИЛІТА
|
94. За якими прикметами дізнаються про прихід літа?
|
145
|
|
95. Чому літні місяці
отримали такі назви?
|
146
|
|
|
96. Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?
|
147
|
|
|
Тридцятьтретій
тиждень
РОСЛИНИВЛІТКУ
|
97. Які цікаві «секрети» приховують дерева?
|
148
|
|
98. Які кущі ростуть у
твоєму краї?
|
149
|
|
|
99. Які трав’янисті рослий
називають
«годинниками», а які — «синоптиками»?
|
150
|
|
|
Тридцятьчетвертий
тиждень
ТВАРИНИВЛІТКУ
|
100. Яких тварин улітку
найбільше?
|
152
|
|
101. Чому птахи влітку перестають співати?
|
153
|
|
|
102. Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку?
|
154
|
|
|
Тридцятьп’ятий
тиждень
ЗМІЦНЕННЯЗДОРОВ’Я
ВЛІТКУ
|
103. Як активно відпочивати?
|
155
|
|
104. Які існують правила поведінки влітку?
|
158
|
|
|
105. ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ
ЩОДНЯ
|
159
|
|