воскресенье, 4 октября 2020 г.

Бесіди з безпеки життєдіяльності (4 клас)

                          Бесіди з питань безпеки життєдіяльності

4 клас

з/р

Тема

Кількість

годин

Дата

 

Бесіди з попередження нещасних випадків

 

 

1

Небезпечні місця у навчальному закладі. Як вберегти себе від травм.

1

 

2

Правила поведінки під час осінніх канікул.

1

 

3

Правила поведінки під час новорічних свят.

1

 

4

Правила поведінки під час зимових канікул на льоду, під час спускання  з гірок на санчатах, лижах.

1

 

5

Про правила поведінки учнів на перервах.

1

 

6

Правила поведінки під час ожеледиці. Перша допомога при травмуванні.

1

 

7

Небезпечне місцезнаходження для дітей-будівельний майданчик.

1

 

8

Про правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів.

1

 

9

Як вберегти себе від травм.

1

 

 

Бесіди з дотримання правил дорожнього руху

 

 

1

Безпека руху пішоходів.

1

 

2

Перехрестя та їх види. Дорожня розмітка.

1

 

3

Дорожні знаки та їх групи.

1

 

4

Сигнали для регулювання дорожнього руху.

1

 

5

Гальмовий шлях транспортних засобів.

1

 

6

Рух за складних дорожніх умов.

1

 

7

Культура поведінки в громадському транспорті.

1

 

8

Правила переходу вулиць і доріг.

1

 

9

Наш друг – велосипед.

1

 

 

Бесіди з пожежної безпеки

 

 

1

Вогонь на службі у людей. Як запобігти пожежі. причини виникнення пожеж.

1

 

2

Запалювальні засоби, від яких виникають пожежі. Небезпечність ігри з вогнем.

1

 

3

Пожеженебезпечні об’єкти.

1

 

4

Правила пожежної безпеки в домі, у школі.

1

 

5

Евакуація з приміщень у разі виникнення пожежі.

1

 

6

Основні правила безпеки при використанні побутових нагрівальних, електричних і газових приладів. Загальні правила безпечного користування електропобутовими приладами.

1

 

7

Пожежна небезпека легкозаймистих матеріалів і речовин.

1

 

8

Дії учнів при пожежі.

1

 

9

Пожежні на захисті життя і здоров’я людей. Неприпустимість жартів у викликах пожежної команди.

1

 

 

Бесіди з пропаганди здорового способу життя

 

 

1

Чистота-запорука здоров’я.

1

 

2

Значення режиму дня у житті школярів.

1

 

3

Грип-заразна хвороба, його профілактика.

 

4

Особиста гігієна школяра.

1

 

5

Правильна постава  та її значення для здоров’я школяра.

1

 

6

Утримуйте свою кімнату в чистоті.

1

 

7

Чому слід зберігати гігієну сну.

1

 

8

Гігієна письма і читання.

1

 

9

Бережіть зуби.

1

 

 

Бесіди з цивільної оборони

 

 

1

Небезпека ігор з вибухонебезпечними речовинами і запалювальними засобами.

1

 

2

Отруйні речовини, вплив на організм людини.

1

 

3

Дії населення в надзвичайних ситуаціях.

1

 

4

Правила надання першої допомоги при травмах, нещасних випадках.

1

 

5

Захист населення в надзвичайних ситуаціях.

1

 

6

Медичні засоби захисту.

1

 

7

Поняття про травми, їх види.

1

 

8

Способи евакуації із заваленого сховища.

1

 

9

Способи захисту органів дихання.

1

 

 

 

 

  

среда, 30 сентября 2020 г.

2 жовтня

 Доброго ранку, любі діти!

Розклад на сьогодні:

1 Літературне читання

2 Математика

3 Українська мова

4 Англійська мова


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1 Переглянь відео.


2 Прочитай статтю "Загадки" с. 21.
3 Прочитай та відгадай загадки с. 22.
4 Потренуйся читати виразно вірш Галини Кирпи "Мова моя" разом з диктором.
5 На наступний урок підготуйся до тестування за розділом "Із скарбниці усної народної творчості".

УКРАЇНСЬКА МОВА
1 Переглянь відео:
2 У зошиті запиши:
Другого жовтня
Есе
Яким має бути справжній друг
3 Роботу перевірю при зустрічі.




МАТЕМАТИКА
Готуємось до контрольної роботи.
Виконай завдання з відео на окремому аркуші. Після 18:00 тут з'являться відповіді і ти зможеш себе  сам(а) перевірити.








АНГЛІЙСЬКА МОВА
Доброго дня всім!
Вас вітає Анастасія Сергіївна.

1.     Watch the video. Переглянути відео.



2.     Match the subjects with definitions. Write down in your copybooks. З’єднати предмети з потрібними визначеннями. Записати в зошитах.

Science                            We do sums                          

Art                                   We learn about nature

Music                              We paint and make things with hands

English                            We run and jump

Math                                We sing songs

   History                         We listen to dialogues and learn new words

PE                                   We study past events

 

3.     Listen and say (ex. 1, p. 20). Read and translate. Прослухати діалог. Прочитати та перекласти. (впр. 1, с. 20)

4.     Конструкція (оборот) to be going to в англійській мові вживається часто (див. правило на сторінці 21). To be going to складається з двох частин. Перша – це дієслово to be у різних часових формах. Друга – це дієслово going з часткою to, можливе допоміжне слово та дієслово у формі, що залежить від часу, в якому воно вживається.

Example: I’m going to work in summer. – Я збираюся працювати цим літом.

У заперечних реченнях до дієслова to be додається частка not. Частка  not ставиться між допоміжним дієсловом be в потрібній формі і словом going.

Example: I‘m not going to do this. – Я не збираюся це робити.

 Розкрийте дужки та напишіть дієслова у правильній формі, використовуючи конструкцію going to:

1.     I (tell/not) _______________you the secret.

2.     She (ring/not) _______________me.

3.     We (invite/not) _____________him to our party.

4.     Greg (work/not)_____________abroad.

5.     Her parents (lend/not) _____________her any money.

Example: They (study/not) _____________German next year.

They are not going to study German next year.

5.     Write in your copybooks ex.3, p. 21. Записати речення у робочих зошитах. (впр. 3, с. 21)

6.     Learn the words (ex.4, p. 22). Вивчити слова впр.4, с. 22.

СЛОВА 

 

7.     Write timetable for today. Записати в зошитах розклад уроків.


Надішли роботу на перевірку.


На цьому все!

Гарних вам вихідних!

Чекаємо на вас  у школі.













1 жовтня

 Доброго ранку, любі діти!

Сьогодні працюємо за розкладом:

1 Природознавство

2 Математика

3 Українська мова


ПРИРОДОЗНАВСТВО

1 Запиши спостереження за погодою у щоденник спостережень.

2 Переглянь відео:

3 Попрацюй у зошиті с 11-12.

 Нагадую: Супутник — небесне тіло, яке рухається навколо планети або зорі.
Зошит перевірю при зустрічі.

МАТЕМАТИКА

1 Розкрий зошит, відступи 4 клітинки від попередньої роботи, запиши:

Першого жовтня
Класна робота
Вирази
1 Розв'яжи вирази стовпчиком.
16·36        34·28        38·20        25·30
Розв'яжи рівняння №150.
3 Виконай завдання №151.
Розв'яжи вирази №153.
Розв'яжи задачу №154.
Фото роботи.

УКРАЇНСЬКА  МОВА
- Сьогодні повторюємо та закріплюємо вивчене:
1 Повтори правило  та статтю "Візьми до уваги" на сторінці 36.
2 Виконай вправи 70, 71, 73.
Фото на перевірку.


На сьогодні все!
До завтра.







вторник, 29 сентября 2020 г.

30 вересня

 Вітаю, любі діти, з останнім днем вересня!

Сьогодні працюємо за розкладом:

1 Літературне читання 

2 Українська мова

3 Я у світі

4 Англійська мова

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1 Переглянь відео:


2 Опрацюй статтю с. 21. Запам'ятай!

3 Читай виразно та швидко скоромовки на с.21.
УКРАЇНСЬКА МОВА

1 Розкрий зошит. Відступи 2 рядки. Запиши:
Тридцятого вересня

Класна робота
2 Переглянь відеовправу. Спиши речення в зошит. Виконай завдання Суржика.


3 У наступній відеовправі виконай завдання Суржика та підкресли червоним потрібне слово.


4 Підкресли однорідні члени простим олівцем. Нагадую:
Підмет (хто?, що?) _______________
Присудок (що робить? та інші.) ============
Другорядні члени (всі інші) ·    ·    ·

5 Переглянь відео. Запам'ятай!
6 Виконай у зошиті наступні вправи.

Фото роботи в  зошиті чекаю на перевірку.

Я У СВІТІ
1 Розкрий зошит. Відступи 4 клітинки. Запиши.
Тридцятого вересня
Класна робота
Винаходи людства
2 Переглянь відео. Виконай тест у зошит.


3 Прочитай статті та дай відповіді на запитання у підручнику с.20-21.
4 Виконай у зошит практичне завдання(з пазлами) с 25.
Зошит перевірю при зустрічі.



АНГЛІЙСЬКА МОВА

Доброго ранку, любі діти!

Вас вітає Анастасія Сергіївна.

1.     Learn the words (ex.1, p. 18). Вивчити слова впр. 1, с. 18.

СЛОВА

2.     Listen and read. Translate (ex. 2, p. 18). Прослухати текст, прочитати та перекласти (впр. 2, с. 18).

ТЕКСТ

3.     Answer the questions. Write down the answers in your copybooks. Відповісти на запитання. Записати відповіді в робочі зошити (впр. 2, с. 18).

For example. Наприклад. a) Where does Mike go to school?

Mike goes to school in London.

4.     Describe a school uniform you want to wear. Write down sentences in your copybooks. Необхідно описати шкільну форму, яку ти хотів(ла) би носити. Запиши речення в зошит. Use these words: (Використай наступні слова)

a white shirt                           black trousers                       a red jacket

white socks                             a pink shirt                            a green T-shirt

a blue tie                                 shorts                                     a pink jacket

a black jacket                         a green dress                         blue jeans

For example: I want to wear a black jacket, a white shirt and black trousers.

5.     Write down am, is, are. Запиши am, is або are у пропуски в реченнях.

I ... going to school.

Max… going to study Art.

They … going to become students.

You … going to study Maths.

He … going to wear a school uniform.

She … going to buy a book.

We … going to play chess.

I … going to do homework.

Надішли фото роботи на перевірку.