Я У СВІТІ
3 КЛАС
(за підручникомН.М.Бібік)
1 година на тиждень
№
|
Дата
|
Тема
|
Прим.
|
І семестр
Я – людина (6
годин)
|
|||
1
|
Вступ. Щовивчає курс «Я у світі». Я –
частина природи і суспільства
|
||
2
|
Моє зовнішнє «Я». Яким бути? Акуратність.
|
||
3
|
Складові мого внутрішнього «Я»:
світосприймання, характер, ідентичність (приналежність).
|
||
4
|
Вияви характеру. Що таке
чесність, доброта, щедрість, працьовитість, толерантність.
|
||
5
|
Як досягти успіху. Можливості успішного розвитку сучасної людини:навчання,
праця. старанність. Практична
робота: Складання правил успішного навчання.
|
||
6
|
Самостійність та відповідальність. Узагальнення матеріалу по темі.
|
||
Я та інші (9
годин)
|
|||
7
|
Сім’я. Склад сім’ї. Родовідне дерево.
Рід, родина. Рідня.
|
||
8
|
Мої основні права та обов’язки в сім’ї.
Родинні стосунки. Сімейний календар. Практична робота: Моделювання способів поведінки поштивого ставлення
до старших та інших членів сім’ї.
|
||
9
|
Школа. Традиції рідної школи. Навчальний проект: «Історія та традиції
моєї школи»
|
||
10
|
Права і обов’язки учня.
|
||
11
|
Стосунки з однокласниками. Друзі. Рольова гра: Складання і застосування узагальнених правил поведінки учнів в різних ситуаціях.
|
||
12
|
Учнівське самоврядування класу. Основні
права і обов’язки членів учнівської громади класу. Практична робота: Складання і застосування узагальнених правил поведінки,
пов’язаних з виконанням соціальних ролей дітей.
|
||
13
|
Ми – споживачі. Права та обов’язки споживачів.
Рольова гра: У книжковому супермаркеті.
|
||
14
|
Людські чесноти.
|
||
15
|
За добро добром.Навчальний проект: Людина маєтворити добро.Узагальнення матеріалу по темі.
|
||
ІІ семестр
|
|||
Я – українець(9 годин)
|
|||
16
|
Суспільство як єдність людських спільнот, їх
різноманітність.
|
||
17
|
Відносини людей у суспільстві. Правила життя
в суспільстві.
|
||
18
|
Україна –незалежна демократична
держава. Україна на картісвіту.Навчальний
проект: «Подорожуємо Україною».
|
||
19
|
Символи держави: Герб, Прапор, Гімн. Їх значення.
|
||
20
|
Громадяни України.
|
||
21
|
Мої права як громадянина. Будь який вчинок завжди
має наслідки. Практична робота: Розвязання
прогностичних задач «Що буде,
якщо…». Моделювання правомірних способів поведінки.
|
||
22
|
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про
права дитини. Практична
робота: Робота з адаптованими текстами цих документів.
|
||
23
|
Захист проектів. Навчальнийпроект:«Славетні українці».
|
||
24
|
Узагальненняматеріалу за темою.
Захистпроектів (продовження).
|
||
Я – європеєць (10
годин)
|
|||
25
|
Україна – європейська держава. Нашікордони і
сусіди. Практична робота: Україна
на карті світу.
|
||
26
|
Європейський Союз – співтовариство народів Європи.
|
||
27
|
Я – член європейської спільноти. Навчальний проект: Традиції та звичаї
європейських народів.
|
||
28
|
Мої ровесники за кордоном. Практична робота: Що я можу
розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?
|
||
29
|
Відомі у світі народні промисли сучасної України.
|
||
30
|
Внесок українців у світову науку і культуру.
|
||
31
|
Земля – спільнийдім для людей. Практична
робота: Виготовлення екологічних листівок, плакатів.
|
||
32
|
Необхідність взаємодопомоги, співпраці,
охорони природи спільними зусиллями.
|
||
33
|
Співробітництво країн у питаннях збереження природи,
ведення господарства, культурного обміну.
|
||
34
|
Підсумковий урок. Узагальнення матеріалу.
|