Природознавство
68 год
Природознавство:
підруч. для 1 кл
загальноосвіт. навч. закл./ Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак. – К.:
Видавничий дім «Освіта», 2012.
№ з/п
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Дата
|
І семестр
(32 години)
|
|||
Вступ (1 год)
|
|||
1
|
Для чого ми вивчаємо природознавство
|
С. 6-7
|
|
Світ, у якому ти живеш
(10год)
|
|||
2
|
Що таке навколишній світ?
|
С. 8-9
|
|
3
|
Природні та рукотворні
об’єкти (тіла).
|
С. 26-27
|
|
4
|
Нежива і жива природа. Тіла неживої природи, їх ознаки.
|
С. 10-13
|
|
5
|
Тіла живої природи -
організми, їх ознаки. Умови,
необхідні для життя.
|
С. 14-21
|
|
6
|
Екскурсія «Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи»
|
||
7
|
Як людина пізнає світ.
|
С. 22-23
|
|
8
|
Спостереження та досліди. Практична робота.Дослідженнядрібних
деталей предметів за допомогою лупи.
|
С. 24-25
|
|
9
|
Екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі.
|
С. 28-29
|
|
10
|
Навчальний проект. Ізчоговиробляютьпапір?
|
||
11
|
Значення природи для життя
людини. Бережливе ставлення до природи.
|
С. 30-35
|
|
Світ неживої природи (9 год)
|
|||
12
|
Сонце та його значення для
життя на Землі.
|
С. 36-37
|
|
13
|
Повітря та його
властивості (існує навколо нас, без
запаху, прозоре, займає весь
доступний простір). Значення повітря для живої природи. Практична робота. Ознайомлення з властивостями повітря.
|
С. 38-39
|
|
14
|
Значення повітря для живої
природи.
|
С. 40-41
|
|
15
|
Вода та її властивості
(безбарвна, прозора, приймає форму посудини,
текуча). Практична робота.
Ознайомлення з властивостями води.
|
С. 42-43
|
|
16
|
Значення води в природі та в житті людини.
|
С. 44-45
|
|
17
|
Навчальний проект.
Як економно використовувати воду вдома?
|
||
18
|
Уявлення про пісок і глину
як гірські породи, їх значення для
людини. Практична робота.
Ознайомлення з властивостями піску та глини.
|
С. 46-47
|
|
19
|
Ґрунт. Склад ґрунту. Практична робота. Ознайомлення з
властивостями ґрунту.
|
С. 48-51
|
|
20
|
Значення ґрунту для живої
природи та господарської діяльності людини.
|
С. 52-55
|
|
Світ живої природи(20 год)
|
|||
21
|
Рослини, їхбудова.
Практична робота. Вивчення будови рослин. |
С. 58-59
|
|
22
|
Дерева, кущі,трав’янистірослини
|
С. 60-61
|
|
23
|
Листяні та хвойнірослини.
|
С. 62-63
|
|
24
|
Навчальний проект.
Звідки береться олія?
|
||
25
|
Дикорослі і культурнірослини.
|
С. 56-57
|
|
26
|
Екскурсія у парк. Правила поведінки у природі.
|
С. 64-65
|
|
27
|
Кімнатнірослини.
|
С. 68-69
|
|
28
|
Догляд закімнатнимирослинами.Практична робота. Догляд
за кімнатними рослинами.
|
||
29
|
Тварини.
|
С. 72-73
|
|
30
|
Дикі і свійські тварини.
|
С. 74-75
|
|
31
|
Комахи.
|
С. 76-77
|
|
32
|
Навчальний проект.
Як живуть мурахи?
Підсумок за І семестр
|
||
ІІ семестр
|
|||
33
|
Риби.
|
С. 78-79
|
|
34
|
Птахи.
|
С. 80-81
|
|
35
|
Звірі.
|
С. 82-83
|
|
36
|
Тварини - домашні улюбленці.
|
С. 84-85
|
|
37
|
Живлення тварин.
|
С. 86-87
|
|
38
|
Навчальний проект.
Як потрібно доглядати
домашніх улюбленців – рослин і тварин?
|
||
39
|
Екскурсія у краєзнавчий
музей (віртуальна).
|
С. 88-89
|
|
40
|
Підбиваємо підсумки.Що ти знаєш про рослини і тварин?
|
С. 90-91
|
|
Рідний край (14год)
|
|||
41
|
Твій рідний край. Твоя
адреса.
|
С. 92-93
|
|
42
|
Природа в селі та на його
околицях. Форми земної поверхні в твоєму краї.
|
С. 94-95
|
|
43
|
Навчальний проект.
Моє улюблене місце
відпочинку на природі в селі.
|
||
44
|
Водойми рідного краю.
Охорона водойм. |
С. 96 - 97
|
|
45
|
Екскурсія до водойми .
Правила поведінки поблизу водойми.
|
С. 124-125
|
|
46
|
Рослини. Дикорослі рослини
рідного краю. Лікарські рослини.
|
С. 98-99
|
|
47
|
Охорона рослин. Червона
книга. Червонокнижні рослини рідного краю.
|
С. 100 -101
|
|
48
|
Праця людей в селі з
вирощування рослин (культурних, декоративних).
|
С. 106-107
|
|
49
|
Тварини рідного краю.
|
С. 102-103
|
|
50
|
Охорона тварин.
|
С. 104-105
|
|
51
|
Тварини рідного краю з
Червоної книги України.
|
||
52
|
Праця людей у селі з
розведення свійських тварин.
|
С. 108-109
|
|
53
|
Як люди дбають про свій
рідний край?
|
С. 110-111
|
|
54
|
Підбиваємо підсумки.Навчальний проект.
Чим славне твоє рідне село?
|
С. 112-113
|
|
Моя –країна Україна (14год)
|
|||
55
|
Україна – моя Батьківщина.
|
С. 114-115
|
|
56
|
Карта України. Умовні
позначення на карті.
|
С. 116-117
|
|
57
|
Навчальний проект.
Київ - столиця України.
|
||
58
|
Рівнини і гори України.
|
С. 118-119
|
|
59
|
Гори в Україні. Природа
Українських Карпат. Природа Кримських гір.
|
С. 128-129
|
|
60
|
Водойми України.
|
С. 122-123
|
|
61
|
Найбільші річки.
|
||
62
|
Навчальний проект.
Дніпро – найбільша річка
України.
|
||
63
|
Найвідоміші в Україні озера.
|
С. 123
|
|
64
|
Значення прісних водойм для
людини.
|
||
65
|
Чорне та Азовське моря.
|
С. 126-127
|
|
66
|
Значення морів.
|
||
67
|
Луки. Ліси – багатство
України.
|
||
68
|
Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про природу
України? Підсумок за рік
|
С. 130-131
|